Lekalla hajoo hyvinmiten sen voi ite rikkoa, panitko pesään metallia?
Lekalla hajoo hyvinmiten sen voi ite rikkoa, panitko pesään metallia?
Asiaa
valivali, vinkuvonku. pari rumaa sanaa.
En mä kyllä ymmärrä mitä syytä Majurilla on olla äkäinen. Mitä toisesta ketjusta just luin, niin naarasotukset suorastaan kissatappelevat suosiostaan. Jo vain luulis äkäisyyden sulavan.Hmmm, kovin kiukkuista porukkaa täällä. Iltaa!
Miehet, ne on niin kummallisia otuksia. Kuka niiden aivoituksista selvää ottaaEn mä kyllä ymmärrä mitä syytä Majurilla on olla äkäinen. Mitä toisesta ketjusta just luin, niin naarasotukset suorastaan kissatappelevat suosiostaan. Jo vain luulis äkäisyyden sulavan.
En mä kyllä ymmärrä mitä syytä Majurilla on olla äkäinen. Mitä toisesta ketjusta just luin, niin naarasotukset suorastaan kissatappelevat suosiostaan. Jo vain luulis äkäisyyden sulavan.
Ei se luonnos ollu ko hetken täällä. En viittiny kauhee kauaa pitää. Kuva on kesken aika paljon vielä nii en ees faceen laittanu siitä. Muutamalle kaverille oon laittanu kuvaa. Mä voin heitellä sulle yv:tä ko pääsen kotio, tai sitte messengerin kautta facessa nii onnistuu puhelinellaki? PMiun veljen nimeks meinas tulla Turo Petteri, tosin ilman väliviivaa...
Enkä nähny ATM:n tatskakuvaa : / uusinta pliis, vai onks se faces jo?
Just tulin kotiin, ja lähenkin tästä kuopusta vastaan..oli menny kaverille koulun jälkeen.
Tääl kotona isosisko oli jo huolissaan ku ei pienempää ollu näkyny kotiin..oli hädissään kuulemma meinannu jo soittaa, onko sisko kuollu ku ei tuu kotiin.
Laita vaikka yksäriä sit, meinasin että nousen koneelta nyt jos vaikka sais jotain aikaseks muutaki ku vaan möllöttää taasAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30484567:Ei se luonnos ollu ko hetken täällä. En viittiny kauhee kauaa pitää. Kuva on kesken aika paljon vielä nii en ees faceen laittanu siitä. Muutamalle kaverille oon laittanu kuvaa. Mä voin heitellä sulle yv:tä ko pääsen kotio, tai sitte messengerin kautta facessa nii onnistuu puhelinellaki? P
Kyyyllä. Meillä vakuutusyhtiön täti ehdotti tuota aivan itse jo vuosia sitten, kun käytiin vakuutukset läpi.Hmm , kannattaisiko säästää poistamalla vanhasta autosta kasko?
Yksiselitteisesti kyllä.Hmm , kannattaisiko säästää poistamalla vanhasta autosta kasko?
Hinauspalvelu tulee Autoliiton kautta.Yksiselitteisesti kyllä.
Jos löytyypi semmoinen osakasko, mis on vaik hinausturva niin semmoista voi harkita.
Juuri saman ikäinen kuin sinulla nyt. Arvo taisi pyöriä jossakin 2000-3000 euron paikkeilla silloin. Arvohan sen lopulta ratkaisee kannattaako olla kasko vai ei, eikä suinkaan ikä.Kuinka vanha auto oli silloin kyseessä? Meillä nyt vm 2003.
:hug::kiss:Voi paska, kaik on päin vittua.
Meillä ei oo 03 autossa enää kun liikennevakuutus.Kuinka vanha auto oli silloin kyseessä? Meillä nyt vm 2003.