*busted*Sulla on siis diili mun kissan kanssa!! :stick:
Like father like sonHereillä ollaan mutta tästä lähtemisestä tuöe hevonvittujakaan, ko toi uusavuton ämpärinpenikka ei osaa edes puuroa syödä. Vittu.
[video=youtube_share;5XK9Wh_hEL8]http://youtu.be/5XK9Wh_hEL8[/video]Hereillä ollaan mutta tästä lähtemisestä tuöe hevonvittujakaan, ko toi uusavuton ämpärinpenikka ei osaa edes puuroa syödä. Vittu.
Nythän sie voit sit imuroida, kun vaavi nukkuu :attn:|O
NYT se vauva sitten nukkuu!
Kun mie oon hyvinkin hereillä...
Josko keskeyttäis hetkeks My Little Ponyt ja hakis kahvia
Totta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30483013:Nythän sie voit sit imuroida, kun vaavi nukkuu :attn:
ttäälä on ny rauhallista kun ollaan tuolla isommalla puolen käymässä geo poliittista vero keskusteluaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30483296::wave:
Must on tullu ihan kahjo, kun tänne muutin. On tullu nyt joka päivä pariin otteeseen pyöräiltyy viitisen kilometriä ja mä jopa pidän siitä Huomenna sit tulee pyöräiltyy joku 20km, kun lähden sit illasta kouluunkin, pitää vaan ostaa itelle tänään reppu, on sit helpompi kulettaa kansiota ja kirjaa
Mitäs tänne?
=)ttäälä on ny rauhallista kun ollaan tuolla isommalla puolen käymässä geo poliittista vero keskustelua
EiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30483407:Huamenta. :wave:
Meni vähän pitkäksi tää nukkuminen mut eik se joskus oo sallittua
HomoillaanHiljaista on. Mitäs te muut puuhailette?
Vieläkin? Eiks jo käy tylsäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ei ihmeellistä;30483427:Homoillaan
Juuri sain pesastuu lattiat kun saatiin syötyy pikku-ukon kanssa. Kohta sit lähetään fillaroimaan ja samalla mennään likkaa vastaan koululle Ruokakauppaan kyl aattelin mennä sit kun esikko on kotosalla, pikku-ukko ei jaksa vielä pyöräilä niin pitkää matkaaHiljaista on. Mitäs te muut puuhailette?
Täällä paistaa aurinko. Mites siellä? Ihana sää olisi ulkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30483449:Juuri sain pesastuu lattiat kun saatiin syötyy pikku-ukon kanssa. Kohta sit lähetään fillaroimaan ja samalla mennään likkaa vastaan koululle Ruokakauppaan kyl aattelin mennä sit kun esikko on kotosalla, pikku-ukko ei jaksa vielä pyöräilä niin pitkää matkaa
Miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Ei tietenkään;30483419:
Täällä myös aurinko paistaa ja nyt ulos!Täällä paistaa aurinko. Mites siellä? Ihana sää olisi ulkoilla.