The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En ymmärrä miten se voisi olla vanhentunut?
Se tsekkaa taajuudet - ok, 3g yhteyksiä oli samoilla taajuksilla myös 4v sitten niinkuin nyttenkin. Sitten se tsekkaa simkortin, eli kenen tukiasemaan pääsee kiinni. Muuten on ihan kuin mummon radio. Ei ole mitään mikä olisi vanhentunut neljässä vuodessa.
4v vanha laite on mennyt paskaksi ihan jo silkan ikänsä takia

ei nykyerotiikka kestä kun kahestatoista puoleen päivään

Mun makuuhuoneessa on 16 astetta. Jostain syystä patteri ei toimi. Mä inhoan kylmää ja palelemista. Vituttaa kuin pientä oravaa.
Mää eile aamuste heräsin nii oli 13 astetta sisällä. Eikä ulkon ollu ko -5 pakkasta, niit -20 odotellessa.

Nyt on leimaa :) Ihanaa saatana! :D

Ei tua kylki itessään ihan mahdottomia sattunu, ison kylkiluun vierestä teki aika gutaa. Selänpuoli oli iisipiisi eikä tuntunu missää, mutta toi vattanpuoli ko alettiin oleen vattalihasten vieressä nii vähän jo sattuki. Ens kertaa ootellessa, saadaa kuva valmiiks. 4 tuntii varattiin aikaa varjostuksiin "värityksiin". Siinä voi olla jo iho turtunu.

Täs on tää luonnos siitä mun kuvasta :)

• Tykkää
Reactions: Inanna
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30482414:
Mää eile aamuste heräsin nii oli 13 astetta sisällä. Eikä ulkon ollu ko -5 pakkasta, niit -20 odotellessa.

Nyt on leimaa :) Ihanaa saatana! :D

Ei tua kylki itessään ihan mahdottomia sattunu, ison kylkiluun vierestä teki aika gutaa. Selänpuoli oli iisipiisi eikä tuntunu missää, mutta toi vattanpuoli ko alettiin oleen vattalihasten vieressä nii vähän jo sattuki. Ens kertaa ootellessa, saadaa kuva valmiiks. 4 tuntii varattiin aikaa varjostuksiin "värityksiin". Siinä voi olla jo iho turtunu.

Täs on tää luonnos siitä mun kuvasta :)

en tykkää, sori

se on menny vanhuuttaan paskaks

on nykypäivänä aivan turhaa pitää erikseen liittymää mokkulalle ja älykännylle vaikka tviitti mitä todistais
Mitään erikseen pitämisestä en ole sanonut. Sen vain että mokkula yleensä hoitaa "mokkulan" tehtävät paremmin kuin älykänny. Siellä ei ole OS.XX tai android.XXXX pyörimässä sisällä+ kaikenmaailman muut sovelluksetkaan.

Jos se katkoo yhteyttä niin epäilisin ensin palveluntarjoajaa, sitten jos on ihan saa***an hidasta niin epäilisin ensin oman koneen kuntoa, eli onko jotain haittaohjelmia yms. tai muuten vaan jo tuubassa kaikesta schaissesta.

Niin ja olen kokeillut pingejä: mokkulalla = 10-40, älykänny piuhalla kiinni = 40-80, älykänny jakanut wifiä = 40-180 Parhaiten yhteys on toiminut mokkulalla.
Pingit ei tietenkään kerro kaikkea mutta jotain.

Huomenta!

Voiko ihanammin aamun enää alkaa.. Tuo helvetin sukupuolineutraali dementiakatti hyppäsi syliin ja kaatoi samalla mukillisen kuumaa kahvia mun rinnuksille. Rukkasiksi joutaa.

IhQ
Huomenta!

Bitchilään aamuhalit :hug:

Oottelen tässä jo kahvia, mietin et pitäskö käydä laittaa auto lämpiämään n.1½ tunniks mut en taija jaksaa. Ulkona on vissiin aste plussaa.

Huomenta!

Voiko ihanammin aamun enää alkaa.. Tuo helvetin sukupuolineutraali dementiakatti hyppäsi syliin ja kaatoi samalla mukillisen kuumaa kahvia mun rinnuksille. Rukkasiksi joutaa.
HAHA! Siitäs sait.:xmas: Mä siivosin sun takia muutama päivä sitten kahvit, ja ne ei ollu pelkästään rinnuksilla vaan pitkin koko vi*un toimistoa!:vampire::D Jotain homoketjua siinä luin.

Hyvää huomenta vaan kaikille.:heart:

Huomenta!

Tai en mä ole oikeasti täällä,
odotan sormet ja varpaat ristissä että tuo mini nukahtais vielä ja sais iteki laittaa silmät vielä minuutiksi kiinni.

Mutta olkaapa te onnellisia sievästi karvapalloja kakovista kissoistanne,
mahatauti tuommosella koiran rotjakkeella, se se vasta on metkaa!

• Tykkää
Reactions: Bitch ja Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä