se on menny vanhuuttaan paskaks25min sisällä tää on katkassut nyt yhteyden 2 krt ,ihan ykskaks
on nykypäivänä aivan turhaa pitää erikseen liittymää mokkulalle ja älykännylle vaikka tviitti mitä todistais
se on menny vanhuuttaan paskaks25min sisällä tää on katkassut nyt yhteyden 2 krt ,ihan ykskaks
En ymmärrä miten se voisi olla vanhentunut?oiskohan noin
yinksulla on 4v vanha mokkula
ei mulla ole älykännyä edelleenkään.se on menny vanhuuttaan paskaks
on nykypäivänä aivan turhaa pitää erikseen liittymää mokkulalle ja älykännylle vaikka tviitti mitä todistais
4v vanha laite on mennyt paskaksi ihan jo silkan ikänsä takiaEn ymmärrä miten se voisi olla vanhentunut?
Se tsekkaa taajuudet - ok, 3g yhteyksiä oli samoilla taajuksilla myös 4v sitten niinkuin nyttenkin. Sitten se tsekkaa simkortin, eli kenen tukiasemaan pääsee kiinni. Muuten on ihan kuin mummon radio. Ei ole mitään mikä olisi vanhentunut neljässä vuodessa.
laita kiireellä tai kärsiei mulla ole älykännyä edelleenkään.
Mää eile aamuste heräsin nii oli 13 astetta sisällä. Eikä ulkon ollu ko -5 pakkasta, niit -20 odotellessa.Mun makuuhuoneessa on 16 astetta. Jostain syystä patteri ei toimi. Mä inhoan kylmää ja palelemista. Vituttaa kuin pientä oravaa.
en tykkää, soriAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30482414:Mää eile aamuste heräsin nii oli 13 astetta sisällä. Eikä ulkon ollu ko -5 pakkasta, niit -20 odotellessa.
Nyt on leimaa Ihanaa saatana!
Ei tua kylki itessään ihan mahdottomia sattunu, ison kylkiluun vierestä teki aika gutaa. Selänpuoli oli iisipiisi eikä tuntunu missää, mutta toi vattanpuoli ko alettiin oleen vattalihasten vieressä nii vähän jo sattuki. Ens kertaa ootellessa, saadaa kuva valmiiks. 4 tuntii varattiin aikaa varjostuksiin "värityksiin". Siinä voi olla jo iho turtunu.
Täs on tää luonnos siitä mun kuvasta
Ei se sun ihoos tulekkaa, ei sun anteeks tarvii pyydellä.en tykkää, sori
Mitään erikseen pitämisestä en ole sanonut. Sen vain että mokkula yleensä hoitaa "mokkulan" tehtävät paremmin kuin älykänny. Siellä ei ole OS.XX tai android.XXXX pyörimässä sisällä+ kaikenmaailman muut sovelluksetkaan.se on menny vanhuuttaan paskaks
nokun niitä on niin paljon etten mää ees tiedä mistä alottais...eikä oikeen nyt kärsis ostellakaan.laita kiireellä tai kärsi
no eihän siinä mitään, kuuntele vaan sitte tviitin neuvojanokun niitä on niin paljon etten mää ees tiedä mistä alottais...eikä oikeen nyt kärsis ostellakaan.
samsung s3 mini on kiva.nokun niitä on niin paljon etten mää ees tiedä mistä alottais...eikä oikeen nyt kärsis ostellakaan.
Huono aamu, todellakin.Huomenta!
Voiko ihanammin aamun enää alkaa.. Tuo helvetin sukupuolineutraali dementiakatti hyppäsi syliin ja kaatoi samalla mukillisen kuumaa kahvia mun rinnuksille. Rukkasiksi joutaa.
Jäi mainitsematta ne kolmet oksut pitkin kämppää.Huono aamu, todellakin.
Huomenta!
Bitchilään aamuhalit :hug:
Oottelen tässä jo kahvia, mietin et pitäskö käydä laittaa auto lämpiämään n.1½ tunniks mut en taija jaksaa. Ulkona on vissiin aste plussaa.
Sanoinko että ne oli kissan oksuja? :kieh:Huomenta ketjuun.
Olispa mullakin kissa. Olis joku jota syyttää siitä kun kämppä on sekaisin.
HAHA! Siitäs sait.:xmas: Mä siivosin sun takia muutama päivä sitten kahvit, ja ne ei ollu pelkästään rinnuksilla vaan pitkin koko vi*un toimistoa!:vampire: Jotain homoketjua siinä luin.Huomenta!
Voiko ihanammin aamun enää alkaa.. Tuo helvetin sukupuolineutraali dementiakatti hyppäsi syliin ja kaatoi samalla mukillisen kuumaa kahvia mun rinnuksille. Rukkasiksi joutaa.
Sulla on siis diili mun kissan kanssa!! :stick:HAHA! Siitäs sait.:xmas: Mä siivosin sun takia muutama päivä sitten kahvit, ja ne ei ollu pelkästään rinnuksilla vaan pitkin koko vi*un toimistoa!:vampire: Jotain homoketjua siinä luin.
Hyvää huomenta vaan kaikille.:heart: