Unohdin tytön kaverisynttäreille. Se soitti missä oot.. "Tässähän minä jo ajelen sinnepäin" *hyppää yöhousuissa autoon ja ajaa tukkaputkella punaisia valoja uhmaten hakemaan*En muistanu että tyttö oli tänään magneettikuvissa t. Hyvä äiti
Unohdin tytön kaverisynttäreille. Se soitti missä oot.. "Tässähän minä jo ajelen sinnepäin" *hyppää yöhousuissa autoon ja ajaa tukkaputkella punaisia valoja uhmaten hakemaan*
I know!! Ja mitä aidompi voi jättää kaunat taakse ja antaa anteeksi sekä unohtaa sen paremmaksi muuttuu!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30484916:Elämä on ihanaa, kun sen täyttää positiivisin ajatuksin :heart:
Jep. Mä päätin jälleen (toivottavasti viimeistä) kertaa löytää kaikista asioista jotain positiivista ja ajatella niitä. Elämä on liian lyhyt kiukutteluun ja vittuuntumiseen. Aina ei voi olla paras mahdollinen hetki, mutta kyllä joka asiasta kuitenkin on aina ne positiivisetkin puolet löytyneetI know!! Ja mitä aidompi voi jättää kaunat taakse ja antaa anteeksi sekä unohtaa sen paremmaksi muuttuu!
ei, mut silti kannattaa käyttää järkeänsä siinä, että millasella alustalla ja millasessa paikassa niitäkin poltteleeEihän sellasille valmiiksi lasipurkissa oleville kynttilöille tartte alustaa?
Kestääkö se pinta siellä purkin alla lämmön miten hyvin?Eihän sellasille valmiiksi lasipurkissa oleville kynttilöille tartte alustaa?
Tv-tason päälle haaveolen laittavani. Ei oo edes oikeeta puuta, joku sotkan halppis tv-taso.
Sillä mä kysyinkin, ko en oo varma raaskiiko niitä tuikata tuleen ilman erillistä alustaa, vai kuumeneeko se lasipurkki niin paljon.
Minä vältän tuota viimeiseen asti. Uskon olevani aidosti onnellinen vain jos en tiedä todellista kulutustani. Tänään viskoin kuitit roskiin sitä mukaa kun ostin joululahjoja. Ei ahdista yhtään että lahjoihin meni rahaa x euroa.Oli hauska ja valaiseva hetki laskumapin kanssa. Olen tuhluri. Kävin joka laskun läpi ja lajittelin lajeittain. Vakuutusten lisäksi löysin kaksi rahareikää: kirjakerho sekä lehtitilaukset. Eroan toisesta kirjakerhosta ja toisesta ostaminen minimiin. Kymmenen lehtitilausta, lopetan viisi :ashamed:
Näin teen siis. Kiitti neuvosta :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30485022:Kyl mää polrttasin ilman alustaa.
Kuumin vaihe on silloin, kun se sun kynttiläs on palamassa loppuun
Auh, sattuu...mä en pystyis elämään noin. Varaudun aina ennakkoon ja olen tehnyt isojakin muutoksia helposti. Myin toisen auton pois ja siirryin bussin käyttäjäksi. Myin liian kalliin asunnon aikoinaan pois ja vaihdettiin edullisempaan. Jotenkin näiden ns pienten laskujen kanssa olen viime vuosina ottanut löysemmin. Nytpä tuli nekin käytyä läpi. Vakuutukset check, puhelinliittymät check, sähkösopimus check, tv:n kanavapaketti lopetettu. Säästäminen kannattaaMinä vältän tuota viimeiseen asti. Uskon olevani aidosti onnellinen vain jos en tiedä todellista kulutustani. Tänään viskoin kuitit roskiin sitä mukaa kun ostin joululahjoja. Ei ahdista yhtään että lahjoihin meni rahaa x euroa.
Jos rahat riitti kuun loppuun marraskuussa, niin riittää ne nytkin...
Samoilla linjoilla jouluostosten ja muidenkin kanssa. Niin kauan kun tilillä on rahaa voi sitä käyttää. Luonnollisesti.Minä vältän tuota viimeiseen asti. Uskon olevani aidosti onnellinen vain jos en tiedä todellista kulutustani. Tänään viskoin kuitit roskiin sitä mukaa kun ostin joululahjoja. Ei ahdista yhtään että lahjoihin meni rahaa x euroa.
Jos rahat riitti kuun loppuun marraskuussa, niin riittää ne nytkin...
Kokeile ensin tiskipöydällä. Jso se kuumenee, niin sitten lisäeristystä alle.Näin teen siis. Kiitti neuvosta :kiss:
Eli lapset eka nukkumaan ja sitten ootat kuusen alla ylläsi vain pari strategisesti aseteltua lahjarusettia :xmas:Mä oon ostanut ihan kaikki joululahjat paitsi miehelle. Mä en keksi mitä muuta se voi tarvita kun sillä on minut??? :snotty: