The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenna taas koulupäivä. Ruotsia menen oppimaan ilosta hihkuen...not.

Vaan pakko kuulemma on, pystyä hoitamaan asiakaspalvelutilanne myös toisella kotimaisella plus yhdellä vieraalla kielellä. Ou shit.

I know!! Ja mitä aidompi voi jättää kaunat taakse ja antaa anteeksi sekä unohtaa sen paremmaksi muuttuu!
Jep. Mä päätin jälleen (toivottavasti viimeistä) kertaa löytää kaikista asioista jotain positiivista ja ajatella niitä. Elämä on liian lyhyt kiukutteluun ja vittuuntumiseen. Aina ei voi olla paras mahdollinen hetki, mutta kyllä joka asiasta kuitenkin on aina ne positiivisetkin puolet löytyneet :)

• Tykkää
Reactions: Harmony
Oli hauska ja valaiseva hetki laskumapin kanssa. Olen tuhluri. Kävin joka laskun läpi ja lajittelin lajeittain. Vakuutusten lisäksi löysin kaksi rahareikää: kirjakerho sekä lehtitilaukset. Eroan toisesta kirjakerhosta ja toisesta ostaminen minimiin. Kymmenen lehtitilausta, lopetan viisi :ashamed:

Tv-tason päälle haaveolen laittavani. Ei oo edes oikeeta puuta, joku sotkan halppis tv-taso.
Sillä mä kysyinkin, ko en oo varma raaskiiko niitä tuikata tuleen ilman erillistä alustaa, vai kuumeneeko se lasipurkki niin paljon.

Tv-tason päälle haaveolen laittavani. Ei oo edes oikeeta puuta, joku sotkan halppis tv-taso.
Sillä mä kysyinkin, ko en oo varma raaskiiko niitä tuikata tuleen ilman erillistä alustaa, vai kuumeneeko se lasipurkki niin paljon.

Kyl mää polrttasin ilman alustaa.

Kuumin vaihe on silloin, kun se sun kynttiläs on palamassa loppuun

Oli hauska ja valaiseva hetki laskumapin kanssa. Olen tuhluri. Kävin joka laskun läpi ja lajittelin lajeittain. Vakuutusten lisäksi löysin kaksi rahareikää: kirjakerho sekä lehtitilaukset. Eroan toisesta kirjakerhosta ja toisesta ostaminen minimiin. Kymmenen lehtitilausta, lopetan viisi :ashamed:
Minä vältän tuota viimeiseen asti. Uskon olevani aidosti onnellinen vain jos en tiedä todellista kulutustani. Tänään viskoin kuitit roskiin sitä mukaa kun ostin joululahjoja. Ei ahdista yhtään että lahjoihin meni rahaa x euroa.

Jos rahat riitti kuun loppuun marraskuussa, niin riittää ne nytkin...

Minä vältän tuota viimeiseen asti. Uskon olevani aidosti onnellinen vain jos en tiedä todellista kulutustani. Tänään viskoin kuitit roskiin sitä mukaa kun ostin joululahjoja. Ei ahdista yhtään että lahjoihin meni rahaa x euroa.

Auh, sattuu...mä en pystyis elämään noin. Varaudun aina ennakkoon ja olen tehnyt isojakin muutoksia helposti. Myin toisen auton pois ja siirryin bussin käyttäjäksi. Myin liian kalliin asunnon aikoinaan pois ja vaihdettiin edullisempaan. Jotenkin näiden ns pienten laskujen kanssa olen viime vuosina ottanut löysemmin. Nytpä tuli nekin käytyä läpi. Vakuutukset check, puhelinliittymät check, sähkösopimus check, tv:n kanavapaketti lopetettu. Säästäminen kannattaa :)

• Tykkää
Reactions: krut

Samoilla linjoilla jouluostosten ja muidenkin kanssa. Niin kauan kun tilillä on rahaa voi sitä käyttää. Luonnollisesti. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä