K/B-komposti 2.0

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta siis kysymys alkuperäiselle ehdottajalle, haluatko vain JO-discordin?
En oo ihan varma kuka on alkuperäinen. Joku muu aloitti keskustelun että ei jaksa palstoja ja poistuu täältä. Minä sitten ainakin kyselin mitkä vaihtoehdot ketäkin kiinnostaa. En siis halua pelkkää JO-discordia. Ihan samalla periaattella kuin tämäkin ketju, se varmaan ois idea?

vierailija
Mulla vähän sama, ois kiva keskustella rauhassa. Mutta en ehkä tähän lähde, jos painotus on JO-keskustelussa. Toivottavasti kuitenkin saatte tämän aikaan❤
Mä taas en jaksa toista K painotteista Discord ryhmää, tuo bk on jo sellainen. Mieluummin keskustelisin Joksu asioista ilman ainaista K vertailua/kytkyä. Toki jos liittyy heidän tekemisiin jotenkin niin sitten voi nostaa esiin.

vierailija
Mä taas en jaksa toista K painotteista Discord ryhmää, tuo bk on jo sellainen. Mieluummin keskustelisin Joksu asioista ilman ainaista K vertailua/kytkyä. Toki jos liittyy heidän tekemisiin jotenkin niin sitten voi nostaa esiin.
Haluutteko luoda tämän ryhmän mieluummin? Sitten peräännyn ja en liity. Siis ihan vilpittömästi kysyn. Ja itse koen, että voitaisiin keskustella molemmista ilman vertailua yms.

Yhteistyössä