Millainen mies pakenee jos itseä ja/tai naistaan kovistellaan baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pikkujuttu";30343748]Jos mä saan tuomion pahoinpitelystä niin siinä lähtee sitten toimeentulo ja harrastus samalla kertaa, joten ihan pikkujutun takia ei viitsi alkaa tappelemaan.[/QUOTE]

Eli sä olet joku judo- tai karateopettaja. Tai joku muu sellasen lajin opettaja ja harrastaja.

Mutta siis palstan mukaan fiksu mies lähtee kiireesti pois paikalta ja jättää naisensa sinne sen ahdistelijan armoille.

Jotenkin kummasti nää "itsepuolustus"tapaukset tuppaavat kertymään aina samoille henkilöille. Meikäläisenkin nurkkabaarissa on jokunen, jotka jostain syystä toistuvasti joutuvat kauheesti puolustamaan itteään milloin miltäkin ja sit ittellä on naama mustana, mut näkisittepä sen toisen.

Nurkkabaarini on kaikilla mittapuilla lähiöräkälä, mut en mä ole siellä koskaan tuntenut itteäni uhatuksi. Ihan rauhassa saa ryypätä, pelata shakkia ja bilistä. On siellä naisiakin. Ei heitä lääpitä tai ahdistella.

Eiköhän noi lääppimistapaukset enempi tapahdu nuorisohelvettiyökerhoissa, mis on perhanasti porukkaa pomppimassa parketilla ja hirveesti toisilleen edes ulkonäöltä tuntemattomia ihmisiä.

Jotenkin kummasti nää "itsepuolustus"tapaukset tuppaavat kertymään aina samoille henkilöille. Meikäläisenkin nurkkabaarissa on jokunen, jotka jostain syystä toistuvasti joutuvat kauheesti puolustamaan itteään milloin miltäkin ja sit ittellä on naama mustana, mut näkisittepä sen toisen.

Nurkkabaarini on kaikilla mittapuilla lähiöräkälä, mut en mä ole siellä koskaan tuntenut itteäni uhatuksi. Ihan rauhassa saa ryypätä, pelata shakkia ja bilistä. On siellä naisiakin. Ei heitä lääpitä tai ahdistella.

Eiköhän noi lääppimistapaukset enempi tapahdu nuorisohelvettiyökerhoissa, mis on perhanasti porukkaa pomppimassa parketilla ja hirveesti toisilleen edes ulkonäöltä tuntemattomia ihmisiä.

Tuollaiset räkälät nyt onkin sellaisia istuskelu - ja bilismestoja, ei ole tunnelma ihan sama mitä noissa onneloissa yms., joissa on kieltämättä aika teinimenoa. Sama se on toisaalta muillakin clubeilla. ;D Ei sinne tulla juttelemaan kun ei edes omia ajatuksiaan kuule..

Uhatuksi en ole minäkään tuntenut tai nähnyt mtn tappeluita yöelämässä. Onneksi!!
Itse tarkoitin lähinnä naisen näkökulmasta sitä lähentelyä, seuraamista, mutta vaikea kyllä kuvitella että poikaystävän läsnäollessa kukaan nainen joutuisi siitä kärsimään :o Ei se miehelle varmasti kivaa ole mutta ehkä ei tarvitse juosta niissä kuppiloissa sitten, tappelee on huonompi alkaa aina kun joku kääntää katseen muijaan :D

En mä kyllä klubittajaksi itseäni voi kutsua, mutta jonkin verran käyn.
Vähän kausittaista mulla toi, mutta vähintään kerran kahdessa kuussa tulee keskimäärin jossain käytyä.

Niin joo. K18 paikat on melkoisen hävyttömiä paikkoja, nyt kun oltiin kaverin kaa niin tämä sanoi et sama mies puristi perseestä kahdesti. Yleensä ainakin kerran joku puristaa mutta se on jo liikaa minusta et kahdesti ja kaikenlaisia sankareita noissa käy. :D

Jokainen puolustakoon tietysti itseään. Ei olla tasa-arvossa kauas vielä tultu, jos miehen tehtävä on nujakoida naisen kunnian puolesta.

Mitä ihmettä?? Siis sä jätät sun vaimosi yksin jos joku hyypiö ei jätä sitä rauhaan? :O Mua käy sääliksi sun vaimo :/ En vois koskaan olla noin epämiehekkään ja välinpitämättömän ihmisen kanssa edes ystävä.

Yhteistyössä