Kaverilla on sitä ja mä pystyn juomaan. Ei se niin kamalaa ole.Sitä nyt ei juo kukaan :|
Kaverilla on sitä ja mä pystyn juomaan. Ei se niin kamalaa ole.Sitä nyt ei juo kukaan :|
Pikakahvi on kamalaa. Juon kahvia ja aamuisin varsinkin toivoisin sitä saavani mutta kaverisynttäreillä kukin varmasti kestää pari tuntia ilman sitä kahvia jos muuta tarjottavaa kuitenkin oli.Pikakahvin tekoon ei tarvita keitintä.
Ei kai sitä ole pakko juoda. On mullakin teetä vaikka en juo sitä.Pikakahvi on kamalaa. Juon kahvia ja aamuisin varsinkin toivoisin sitä saavani mutta kaverisynttäreillä kukin varmasti kestää pari tuntia ilman sitä kahvia jos muuta tarjottavaa kuitenkin oli.
Meidän lapset ei tykkää karkista eikä limsasta enkä kyllä aio niitä synttäreillekään ostaa. Keksejä, pullaa, jätskiä, kakkua ym "sokerista" kyllä on mutta en tiedä miksi juuri karkki on ehdoton synttäreillä mikäli päivänsankari ei siitä piittaa.
Mä tykkäisin kyllä kovasti jos jossain olis porkkanakakkua tarjolla, se on nam! Eikä todellakaan mikään terveysherkku jos joku nyt ei sitä vielä ole tajunnut.
Ei kai kukaan mene kylään tarjottavien vuoksi vaan siksi että haluaa nähdä isäntäväkeä?! Käsittämättömän ongelman tämmöisestäkin saa näköjään aikaiseksi.
No joo mutta en kyllä tunne ketään joka jois pikakahvia. Mieluummin ilman, noloakin ehkä jos kysytään että otatko kahvia ja sanoisin joo ja sit kun näkisin että on pikakahvia niin perua että ei kiitos sittenkään..Ei kai sitä ole pakko juoda. On mullakin teetä vaikka en juo sitä.
Näin! Mut vieraanvaraisuushan on Suomessa katoava luonnonvara. Oma napa tärkein, vieraita ei tartte ajatella.heh, ei minun päivä menis siitä pilalle mutta tulisi myötähäpeä heitä kohtaan. Kuitenkin se on suomalainen perinne, että kahvia/teetä ja lapsille jtn mehua tarjotaan. Briteissä tarjottiin aina teetä ja siihen itsekin opin nämä on näitä normeja ja hyviä tapoja joihin ihminen yleensä oppii kulttuurissaan.
Suomessa ehkä ei juuri pikakahvia juoda, mutta muualla maailmassa monesti juovat juuri pikakahvia eivätkä omista kahvinkeitintä. Itse tunnen useammankin, ja he kaikki juovat paljon kahvia.No joo mutta en kyllä tunne ketään joka jois pikakahvia.
Monet hyvät pikakahvit ovat paaaaaljon paremman makuisia kuin halvalla keittimellä kärvennetyt kitkerät kahvit.No joo mutta en kyllä tunne ketään joka jois pikakahvia. Mieluummin ilman, noloakin ehkä jos kysytään että otatko kahvia ja sanoisin joo ja sit kun näkisin että on pikakahvia niin perua että ei kiitos sittenkään..
Kahvi ei mun mielestä oo mikään itseisarvo kyläreissulla. Jos juotavaa tarjotaan niin se riittää. Kotona ei tarvi olla kahvilan valikoimaa.
Äkkiuseltään ajatellen löytyy 3 tuttavaperhettä joissa lasten synttärikutsu on perheille.Voin tällein 10 vuotta kaverisynttäreillä kiertäneenä sanoa että ei meillä koskaan ollut kenenkään muun kuin sankarin vanhemmat katsomassa. Eikä me ikinä mitään pahaa tehty vaikka välillä oltiin ilmankin valvontaa jonkin aikaa, sankari oli paikalla ja tiesi talon säännöt eikä me ikinä ketään turhia rämäpäitä kaverisynttäreille kutsuttukaan.
Sukusynttärit onkin eri asia, sillon kuuluukin tulla koko porukalla juhimaan.
Anteeksi mutta en pysty kuvittelemaan kaverisynttäreitä jonne minun vanhempani olisivat tulleet. Juurikin tuosta syystä tämä synttäreille mukaan meno kuulostaakin siltä että perustetaan Pohjois-Korea synttäreiden ajaksi ettei lapset vaan tee mitään tyhmää. Kuulostaa melkoiselta hippiäistouhulta.