voi v""u mitkä tarjottavat oli lapsen kaverin synttäreillä!

  • Viestiketjun aloittaja Giia
  • Ensimmäinen viesti
VIERASS
Mun mielestä koko aloitus on käsittämätön. Ihanko oikeasti osa teistä menee kylään ja katsoo oikeakseen arvostella sen jälkeen kyläpaikan tarjoilut? Häät on paskat jos ei oo lihapullia lapsille ja toisaalta paskat jos ruuaksi on ne lihapullat. Eikö se ookaan enää niin että isäntä/emäntä tarjoaa mitä tarjoaa ja sitä otetaan ja jos ei maistu niin ollaan ilman (kohteliaasti numeroa siitä tekemättä) eikä olla naama happamana kun ei ollutkaan suklaakakkua tai kahvia tai sipsiä tai karkkia kun MÄ olisin sitä kyllä ehdottomasti itse tarjonnut ja kyllähän niitä pitää aina juhlissa olla. Oma napa edellä koko ajan. En ymmärrä. Mun mielestä kohtelias emäntä/isäntä huomioi allergiat mutta muuten tarjoaa mitä haluaa. Vegetaristin ei todellakaan tarvitse pihvejä vieraille paistella. Jos ei aikuinen ihminen pärjää paria tuntia kylässä ilman tiettyjä juttuja (kahvia/pihviä/perunaa/suklaakakkua/maitoa ym) niin ottaa sitten omat eväät.
 
Makkarae
[QUOTE="huh huh";30355340]paskaa tollanen tärkeily. jos ite on joku idunsyöjä niin turha sitä on muille tyrkyttää. ihan sama kun absolutistilla voi olla vierailleen muutama olut jääkaapissa tai vegaani voi tarjota jotain lihapitoista lihaa syöville ystävilleen tai teetö juova henkilö voi keittää kahvia vierailleen.
ei herranjumala minkälaisia nihilistejä sitä onkaan olemassa[/QUOTE]

Kyllähän sitä olisi pitänyt olla kaikille kaikkea, meilläkin on aina kaikista ruoista gluteenittomat, vegaaniset, paleot, laktoosittomat, rasvattomat ja hiilihydraatittomat, alkoholilliset ja alkoholittomat sekä kofeiinittomat versiot. Pitäähän ne olla että voi täyttää sen mielikuvitus paikan päänsä sisällä että voi kokea olevansa hyväksytty!

Lähdet varmaan pääsiäiseksi lomailemaankin vain itkeäksesi miten et saanut siellä etelän turistikohteessasi pääsiäisenä mämmiä?

Joillekin meistä on opetettu jo lapsena että kaikkea pitää maistaa, jos ei tykkää niin ei sitten syö mutta silloin ei saa valittaakaan. Epäkiitollista ja röyhkeää puskea suustaan tuon tasoista p**kaa kun on oikein kutsuttu syömään ja juhlimaan..
 
"Minna"
Kuullostaa mukavalta vaihtelulta! Varmasti ne lapset tykkäs tarjottavista! Kyllä meillä uppoo niin keitetyt porkkanat ja pähkinät herkkuina, mutta on lapsella karkkipäivä silti. Tosi tuomitsevalta kuullosti toi kirjoitus. Mun mielestä olis ollut ihanaa , jos oma lapsi pääsisi tollaisille kutsuille..hmm..pitäis varmaan järkkää itte tuollaiset..Mutta kahvin kanssa kun kerran keitin on ;)
 
sv
Aloittaja:
On tosi valitettavaa, että sinä olet voinut lisääntyä. Toivottavasti kuolet pian sydäninfarktiin, hoitamattomaan 2. tyypin diabetekseen tai vastaavaan, jonka olet itsellesi hankkinut. Syöt siis itsesi hengiltä mättämällä tota kahvilan suklaakakkua kitusiisi ja kun vihdoin potkaiset tyhjää, niin voidaan lapsesi sijoittaa johonkin ituhippiperheeseen, jossa heillä on vielä mahdollisuus pelastua, vaikka oletkin yrittänyt tappaa heidät syöttämällä heille samaa moskaa, jolla tapat itsesi.
 
"Sirpale"
Joutais huostanottaa tuollaisen vanhemman lapset, jotka kertakaikkiaan kotimatkalla hakevat mahdollisimman epäterveellisiä safkoja lapsilleen. Ihania ovat olleet nämä synttäreitään viettävän vanhemmat, lapsen terveys ennen kaikkea, ja lisäksi ihan parhaita herkkuja. Ps. aloittaja joutais hankkimaan elämän!r
 
"Maarikka"
Aloittaja:
On tosi valitettavaa, että sinä olet voinut lisääntyä. Toivottavasti kuolet pian sydäninfarktiin, hoitamattomaan 2. tyypin diabetekseen tai vastaavaan, jonka olet itsellesi hankkinut. Syöt siis itsesi hengiltä mättämällä tota kahvilan suklaakakkua kitusiisi ja kun vihdoin potkaiset tyhjää, niin voidaan lapsesi sijoittaa johonkin ituhippiperheeseen, jossa heillä on vielä mahdollisuus pelastua, vaikka oletkin yrittänyt tappaa heidät syöttämällä heille samaa moskaa, jolla tapat itsesi.
Ei sun tekstisi anna sustakaan kovin tervettä kuvaa, nimittäin psyykkisellä tasolla.
 
Maxie
Hei haloo! Jos on lapsille suunnatut lastenkutsut, ni namii ja herkkuu huomioon ottaen allergiat, uskonnot ja muut seikat. Jos läsnä aikuisia enemmän kuin emäntä itse, niin kohteliasta on aikuisväelle tarjoilla perinteisesti kahvit tai teet itse kunkin makutavoista riippuen. Eikai tällaisesta asiasta voi olla niin vaikeaa päästä jyvälle? Hyvät tavat ja perinteet kunniaan, kirjastoista löytyy teoksia uusavuttomille joista saa valaistusta maalaisjärjen käyttöön ja vieraanvaraisuuteen!
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
E.K
Tämäpä hirveä ongelma. Miettitkö että ehkä lapsi itsekkin tykkää niistä porkkanoista yms. Kaikki eivät rakasta sokeria ja pullamössöä. Toki nyt siellä olis joku karkkikipponen teitä varten voinut olla, mutta jos tää on sun mielestä valittamisen arvonen asia niin sulla on selkeesti asiat liian hyvin.
 
Keskari
HEI ÄMMÄT! Ois siistiä että kaikilta 20-40v äideiltä kiellettäisiin internetin käyttö. Tää teidän palsta on ihan hirveetä syöpää. Oikeesti itkette ihan kaikesta ja suututte toisellene aivan joka ikisestä pienestä asiasta.

Ja alkuperäsestä postauksesta: Niin. Vapaa kasvatus ja ithuipit. Uuniin saatana kaikki. Lapsia turha pilata omien ideologioiden takia.
 
Zen Master
Olisi hyvä jos ihmiset olisivat tyytyväisiä että toinen kutsuu kylään ja tarjoaa hyvää hyvyyttään terveellistä ruokaa. Monet ihmiset ovat sairaita ja erkaantuneita luonnosta.
 
Keskari
Olisi hyvä jos ihmiset olisivat tyytyväisiä että toinen kutsuu kylään ja tarjoaa hyvää hyvyyttään terveellistä ruokaa. Monet ihmiset ovat sairaita ja erkaantuneita luonnosta.
Hei, miten ois niin et jos haluat itse syödä terveys- ja/tai kasvisruokaa, niin väännät vieraille sitten sen kermakakun ja ite vedät salaatinlehtees.

Lapsia kiusataan helvetin monesta asiasta, luultavasti juuri teidän lapsianne tullaan kiusaamaan sentakia että olette halunneet antaa lapsellenne sen uniikin nimen koska se on ah, niin muodikasta. Siinä sitten itkette kotona että Miksi Unholauri-Tammenterhoa kiusataan. Mutta yks isoimmista jutuista mistä lasta voidaan kiusata myös, on se että VANHEMMAT tekee lapsista naurunalasia. Muistan omasta lapsuudesta kun lastenkesteillä oli aina karkkia, kakkua yms, ja yhden sankarin synttäreillä olikin porkkanatikkuja ja sille jotain kamalaa dippiä... sit oli marjapiirakka tehtynä johonkin ihme kuitupohjaan. Jumalauta me kiusattii sitä kakaraa varmaa 2 vuotta siitä, nii ja kukaa meistä ei menny sen synttäreille enää koskaan.

Sellasia ne lapset on.
 
Keskari
Mun pointti on se: ANTAKAA LASTEN OLLA LAPSIA. Älkää pilatko niiden elämää kamalalla trendinimellä. Älkää vieraannuttako lasta muista lapsista pakottamalla paskaa niiden lasten kurkuista alas niiden juhlapäivinä. Älkää pakottako lapsianne uskontoon / ideologiaan. Ja jumalauta antakaa lasten olla lapsia.

- Olen puhunut.
 
"petra"
Kauheaa! Puhdasta ruokaa kehtaavat tarjota lapsille! Voi raukka lapsi kun ei heti pienestä pitäen opeteta sokeri koukkuun! Häpeäisivät kyllä tämä on nyt ihmiset vakava asia, jossa vain toiset ovat oikeassa ja muut paskoja ihmisiä jotka eivät tajua.....miettikääpä sitä :D
 
"Vipa"
Ja sitten vielä ihmetellään, miksi Suomessa on niin paljon ylipainoisia? Ei mikään ihme, kun lapsesta lähtien tungetaan kuraa kurkusta alas. Pahaa tekee välillä kattoa, kun pahoin ylipainoiset viis vuotiaat vetää mäkissä hampparia naamaan...
 
"Jontte"
..kukin tarjota synttäreillään mitä haluaa. Missä on määritelty mitä synttäreillä "pitää" tarjota? Miten joku voi suuttua toisen synttärimenusta? Onko hivenen suppeaa porukkaa..
 
"irma"
Minä vein fannin kerraan syntäreille. Pyysin saada lasin piimää. Ei kuulema ollut. Kun lapsit leikkivät pyysin uudelleen. Ei kuulemma sillloinkaan ollut. Fanni sanoi että kaakku maistui pahalta.en kostoksi vetänyt vessaa vaam jätin roiskeet. Ossaapas ensi kerralla varautua. Pitäiskö muka omat piimät ottaa?
 
Hyvinkäyttäytyvän äiti
Miksi ihmisten pitää raahata huonostikäyttäytyviä lapsiaan kaverisynttäreille? Meidän lapsemme ei koskaan käyttäydy huonosti millään synttäreillä. Kerran näin ettei hän korjannut pois legojaan vaikka oli syntymäpäivät tulossa. Sanoin että perästä kuuluu. Tarjosin kaverisynttäreillä vain kesäkeittoa ja vettä. Olisittepä nähneet ipanan ilmeen. Vieläkin naurattaa. Ensi kerralla uskoi kun komensin.
 

Yhteistyössä