Yöäk, kuka halua Hesburgerissa käydä?

Jep, mutta Alkon laaduttomia viinejä ei viitsi paljoa juoda. Itse käyn henkilökohtaisesti valitsemassa Bordeaux'n alueelta parhaat luomuviinit. Kallista, mutta ei mitään onnetonta Alko-viiniä. Eikös näin Milanna?
Kyllä vitsin juoda ja tietyt viinit ovat todella hyviä :). ostan myös kesällä saaristolta viinit jotka he itse tekevät, mutta ne ovat jo sen verran hyviä että liika bilettämistä se voi aiheittaa :D
 
nohh
Olin itsekin järkyttynyt tuosta kalorimäärästä. Olen ajatellut, ettei se 1000 kaloria enempää olisi, aivan kuten pizzatkin pyörivät siinä 1000 kalorin kieppeillä. Tuo oikeasti järkyttävä kalorimäärä yhdestä ateriasta, ja ruoan maku ja laatu nyt eivät muutenkaan houkuttele.

Mutta toisaalta, söin itse viime viikonloppuna neljän ruokalajin illallisen ja join kaksi lasia viiniä. Ateria sisälsi varmasti saman verran kaloreita kuin tuo Hesen mega-ateria.
 
9MM
esim tälläsen tilaan jos "roskaruokaa" tekee mieli

PREMIUM BURGERS

PREMIUM BURGER VL 19,60 €
Burgereiden raskassarjalainen. Chilisämpylän välissä rotukarjasta tehty burgerpihvi, Monterey Jack -juustoa ja sinappimajoneesia. Lisäksi salaattia, tomaattia ja marinoitua punasipulia. Annoksen kruunaa juustolla kuorrutetut American Style -ranskalaiset.
 
Olin itsekin järkyttynyt tuosta kalorimäärästä. Olen ajatellut, ettei se 1000 kaloria enempää olisi, aivan kuten pizzatkin pyörivät siinä 1000 kalorin kieppeillä. Tuo oikeasti järkyttävä kalorimäärä yhdestä ateriasta, ja ruoan maku ja laatu nyt eivät muutenkaan houkuttele.

Mutta toisaalta, söin itse viime viikonloppuna neljän ruokalajin illallisen ja join kaksi lasia viiniä. Ateria sisälsi varmasti saman verran kaloreita kuin tuo Hesen mega-ateria.
On se kuitenkin parempi 4 aterian illallinen kun hese :). Sekä aterioista hyvät tauot. Itse kerran söin 13 aterian illallinen :D Oli ne annokset kyllä pienet, mutta 5,5 tuntia mennyt siihen. Mä mielummin syön vaikka päivittäin ne illalliset kun edes kerran viikossa, noin raskasta kerrallaan ja noin mautonta.
 
nohh
[QUOTE="Helu";30329843]Itse käyn kerran viikossa ja normaali painoinen. Kiloakaan ei ole tullut lisää. Ei kaikille tule ihrapersettä vaikka välillä syö noissa paikoissa. Kumnasti säkin lihot vaikka syöt vain "hienoissa" paikoissa. Fransmanni :D :D[/QUOTE]

Onko sun mielestä kerran viikossa käyminen "välillä"?
 
Juu ei alkosta saakaan tervellistä, mutta ei se ihan niin epätervellinen olekaan kun esim. siideri tai joku muu litku. Pienillä määrillä jopa tälläinen viini mikä on alkossa ihan hyvää :). Vaikka itse olen sellainen alkon suhteen että jos mieli tekee en katso enää onko tervellistä tai ei, kun se on aine millä saa hyvän olon ja joskus jopa pää tyhjäksi ja se on hyvää jos ei kovin usein sen tekee. Ruokaa taas on sellaista mitä syödään päivittäin ja mikä vaikuttaa ainakin minuun, enkä hese ateriasta (ainakin minä) en saa mitään, pahaa oloa korkeintaan.
Vaihdapa tuohon omaan juttuusi viinin tilalle Hese-mättö ja huomaat olevasi samanlainen kuin muutkin. Toisille se irtiotto on hese-ateria silloin tällöin, sulle viini. Kummatkaan ei vedä niitä joka päivä...
 
nohh
On se kuitenkin parempi 4 aterian illallinen kun hese :). Sekä aterioista hyvät tauot. Itse kerran söin 13 aterian illallinen :D Oli ne annokset kyllä pienet, mutta 5,5 tuntia mennyt siihen. Mä mielummin syön vaikka päivittäin ne illalliset kun edes kerran viikossa, noin raskasta kerrallaan ja noin mautonta.
Paremman makuinen kyllä kuin hese, ehdottomasti. Mutta raskas kuin mikä ja hurjasti kaloreita. Naudan sisäfileetä, friteerattuja susheja, lohta, jäätelöä, suklaata... Mutta niin hyvää. :p Pitää mennä jossain vaiheessa uudestaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30330292:
Vaihdapa tuohon omaan juttuusi viinin tilalle Hese-mättö ja huomaat olevasi samanlainen kuin muutkin. Toisille se irtiotto on hese-ateria silloin tällöin, sulle viini. Kummatkaan ei vedä niitä joka päivä...
Mikä irti-otto on hesen ruoassa? Mä en saa kun pahan olon ja miten hyvää viini voi verrattaa läskiruoaan missä saa kerrallaan 1500 kcal? Mitä hyvää on pullassa, rasvaisessa pihvissä joka on tehty ööö... en halua edes sanoa mistä tai ranskalaisissa jotka ovat kauheassa rasvassa paistettuja ja maistu pahalle? Mitä muuten hesessä voi tehdä? Mä en voi kuvitella jos menen sinne puolison kanssa, siellä kun ei vitsi edes keskustella mistään :D. Ravintola taas toinen juttu, voi laittaa hienot vaatteet, syödä laadukasta ruokaa ja tervellistäkin, nauttia viinistä ja seurasta enemmän kun 10min hesessä missä nopeasti saa suuhuun 1500 kcal. Aika iso ero se on.
 
Mikä irti-otto on hesen ruoassa? Mä en saa kun pahan olon ja miten hyvää viini voi verrattaa läskiruoaan missä saa kerrallaan 1500 kcal? Mitä hyvää on pullassa, rasvaisessa pihvissä joka on tehty ööö... en halua edes sanoa mistä tai ranskalaisissa jotka ovat kauheassa rasvassa paistettuja ja maistu pahalle? Mitä muuten hesessä voi tehdä? Mä en voi kuvitella jos menen sinne puolison kanssa, siellä kun ei vitsi edes keskustella mistään :D. Ravintola taas toinen juttu, voi laittaa hienot vaatteet, syödä laadukasta ruokaa ja tervellistäkin, nauttia viinistä ja seurasta enemmän kun 10min hesessä missä nopeasti saa suuhuun 1500 kcal. Aika iso ero se on.
Mikä irtiotto viininjuonti on... (etkö osaa rentoutua ilman alkoa) tiesitkö että moni saa siitä pahan olon ja päänsärkyä, itse jopa migreenin. 100% naudanlihapihvi taas ei sitä tee...
 
"..."
Mikä irti-otto on hesen ruoassa? Mä en saa kun pahan olon ja miten hyvää viini voi verrattaa läskiruoaan missä saa kerrallaan 1500 kcal? Mitä hyvää on pullassa, rasvaisessa pihvissä joka on tehty ööö... en halua edes sanoa mistä tai ranskalaisissa jotka ovat kauheassa rasvassa paistettuja ja maistu pahalle? Mitä muuten hesessä voi tehdä? Mä en voi kuvitella jos menen sinne puolison kanssa, siellä kun ei vitsi edes keskustella mistään :D. Ravintola taas toinen juttu, voi laittaa hienot vaatteet, syödä laadukasta ruokaa ja tervellistäkin, nauttia viinistä ja seurasta enemmän kun 10min hesessä missä nopeasti saa suuhuun 1500 kcal. Aika iso ero se on.
Koita ymmärtää, että meitä ihmisiä on erilaisia. Jotkut nauttii siitä hesen rasvaisesta ateriasta yhtä paljon kuin sinä nautit ravintolaillallisesta. Eikä kummassakaan ole mitään väärää.
 
säpäle harmaana
Mikä irti-otto on hesen ruoassa? Mä en saa kun pahan olon ja miten hyvää viini voi verrattaa läskiruoaan missä saa kerrallaan 1500 kcal? Mitä hyvää on pullassa, rasvaisessa pihvissä joka on tehty ööö... en halua edes sanoa mistä tai ranskalaisissa jotka ovat kauheassa rasvassa paistettuja ja maistu pahalle? Mitä muuten hesessä voi tehdä? Mä en voi kuvitella jos menen sinne puolison kanssa, siellä kun ei vitsi edes keskustella mistään :D. Ravintola taas toinen juttu, voi laittaa hienot vaatteet, syödä laadukasta ruokaa ja tervellistäkin, nauttia viinistä ja seurasta enemmän kun 10min hesessä missä nopeasti saa suuhuun 1500 kcal. Aika iso ero se on.
Niin ajatella. Että halvalla pikaruokapaikalla ja kalliilla a la carte -ravintolalla on jotain eroa? Ihmeellistä.
 
kokd
[QUOTE="...";30330324]Koita ymmärtää, että meitä ihmisiä on erilaisia. Jotkut nauttii siitä hesen rasvaisesta ateriasta yhtä paljon kuin sinä nautit ravintolaillallisesta.[/QUOTE]

Koita nyt itse ymmärtää, että Milanna nämä asiat paremmin tuntevan yrittää vain valistaa suomijuntteja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30330321:
Mikä irtiotto viininjuonti on... (etkö osaa rentoutua ilman alkoa) tiesitkö että moni saa siitä pahan olon ja päänsärkyä, itse jopa migreenin. 100% naudanlihapihvi taas ei sitä tee...
Ai 100% naudanliha pihvi on hesessä? :D Ohoh...aikamoinen muutos on tullot ja milloin? Muistakseni vielä eilen se oli aivan jotain muuta.

Ravintolassa ei tarvitse viinia juoda, keskustelu oli muistakseni ruoasta ;). Mutta joo itse en saa migreenia viineista ja on paljon muutakin mitä voi juoda jos joku saa viinista migreenin.
 
Liekkiö
Olen ihmisenä sen verran perseestä, että saatan rentoutua kunnon viinipullolinen seuranani ja nauttia sen kaverina hesen megamätön tai jopa hakea ählämi kebabin.

Mutta voin mennä myös oikeaan kunnon ravintolaan nauttimaan.

Eikä kiinosta paskaakaan mitä ja miten muut eväänsä nauttivat.
 
"Tiukkis"
Hyi miten inhottavasti Milanna sanoi ruuasta, että JÄTETTÄ.
En tiiä mut minut on opetettu siihen ettei tuollaisia nimityksiä käytetä ruoasta! Voi sanoa joko tykkää tai ei, mutta todella rumasti ruoasta sanoit :/
 

Yhteistyössä