Yöäk, kuka halua Hesburgerissa käydä?

vierass
Ai 100% naudanliha pihvi on hesessä? :D Ohoh...aikamoinen muutos on tullot ja milloin? Muistakseni vielä eilen se oli aivan jotain muuta.
Jospa kävisit siellä hesen sivuilla katsomassa. Sen haukkumasi Mega-aterian (mikä ei ole edes niitä myydyimpiä aterioita) ainesosaluettelossa on
Pihvi: 100 % naudanlihapihvi. Valmistaja: Kaivon Liha Kaunismaa Oy, Suomi. Naudanlihan alkuperämaa: Suomi/Tanska.

Miten joku voikin jumittaa johonkin yhteen kaikista energiarikkaimpaan ateriaan, mitä harva sieltä ostaa? Sama kuin ruvettaisiin vääntämään kuinka paljon on energiaa jonkin paremman ravintolan kolmesti paistetuissa ranskalaisissa, hollandaisekastikkeessa, juustogratinoiduissa kasviksissa ja rapeassa possunkyljessä ja sen kanssa juodussa viinissä.
 
yks vieras vaan
Mikä irti-otto on hesen ruoassa? Mä en saa kun pahan olon ja miten hyvää viini voi verrattaa läskiruoaan missä saa kerrallaan 1500 kcal? Mitä hyvää on pullassa, rasvaisessa pihvissä joka on tehty ööö... en halua edes sanoa mistä tai ranskalaisissa jotka ovat kauheassa rasvassa paistettuja ja maistu pahalle? Mitä muuten hesessä voi tehdä? Mä en voi kuvitella jos menen sinne puolison kanssa, siellä kun ei vitsi edes keskustella mistään :D. Ravintola taas toinen juttu, voi laittaa hienot vaatteet, syödä laadukasta ruokaa ja tervellistäkin, nauttia viinistä ja seurasta enemmän kun 10min hesessä missä nopeasti saa suuhuun 1500 kcal. Aika iso ero se on.
Outoa vertailla fine-dining ravintolakäyntejä pikaruokaloihin. Jo nimikin sen kertoo, että eri tarkoitukseen suunniteltuja. Kumppanin kanssa oli hauska käydä pari kertaa edesmenneessä, Suomen ainoassa kaksitähtisessä ja välillä muissa pöytäliinaravintoloissa. Mutta nautin myös hesen mega-ateriasta hömppälukemisen kera - nopeaa ja vaivatonta.
 
"..."
Hei Milanna. Näin sinut yksi päivä Lidlissä ja voin vakuuttaa lukijoille, ettet oikeassa elämässä näytä todellakaan noin laihalta kuin laittamassasi kuvassa. Olit kyllä aikamoinen matami ja näytit 20 vuotta ikäistäsi vanhemmalta, jos -85 on sun todellinen syntymävuosi.
 
[QUOTE="...";30330833]Hei Milanna. Näin sinut yksi päivä Lidlissä ja voin vakuuttaa lukijoille, ettet oikeassa elämässä näytä todellakaan noin laihalta kuin laittamassasi kuvassa. Olit kyllä aikamoinen matami ja näytit 20 vuotta ikäistäsi vanhemmalta, jos -85 on sun todellinen syntymävuosi.[/QUOTE]

Olen mä iso ja läski kun noin monta kg on tullut. Onneksi en ikuisesti kun pian jo synnytys. Mutta missä Lidlissä? Kun en ollut muistakseni siellä jo aikoja sitten. Oletko varma ettei se ole mikään muu kauppa? Kun käyn City Marketeissa vain, siksi kun hedelmiä ja vihaneksia ostan paljon ja ostokset teen 2krt vkossa.
 
Sekä toi 20v vanhemmalta :D. Tosissaan uskon että läski muuta ihmistä ja turvotus, ulkonäkö ei ole todellakaan samanlainen, mutta että 20v. No hui. Ihme kun noin iäkältä matamilta sitten kysytään papereita jopa ison vatsan kanssa alkossa. Kun kotiin pitää viineja ostaa.
 
Mutta oikeasti kiinnosta taas. Kun viimeksi mua joku näki kuulema Myllyssä miehen kanssa vaikka mies ei ole täällä eikä ikinä kotona muutenkin ja nyt vielä Lidlissä vaikka sielläkin en ole ollut jo aikoja sitten O_O? Voin sanoa että tällä hetkellä mua saa bongattua vain City Marketissa länsikeskuksessa ja joissakin K-Marketeissa työn takia. En käy edes Turun keskustassa, paitsi ravintoloissa syömässä käy, mutta yleensä toisissa kaupungeissa kun ajan työn takia.
 
"..."
Mutta oikeasti kiinnosta taas. Kun viimeksi mua joku näki kuulema Myllyssä miehen kanssa vaikka mies ei ole täällä eikä ikinä kotona muutenkin ja nyt vielä Lidlissä vaikka sielläkin en ole ollut jo aikoja sitten O_O? Voin sanoa että tällä hetkellä mua saa bongattua vain City Marketissa länsikeskuksessa ja joissakin K-Marketeissa työn takia. En käy edes Turun keskustassa, paitsi ravintoloissa syömässä käy, mutta yleensä toisissa kaupungeissa kun ajan työn takia.
En nyt tarkkaa päivää muista, mutta viime kuun lopussa kuitenkin. Siinä Manhattanin läheisessä Lidlissä. Sun mustasta potasta ja naamakorusta on vaikea erehtyä :)
 
[QUOTE="...";30330875]En nyt tarkkaa päivää muista, mutta viime kuun lopussa kuitenkin. Siinä Manhattanin läheisessä Lidlissä. Sun mustasta potasta ja naamakorusta on vaikea erehtyä :)[/QUOTE]

Sitten minulla on joku kaksisuuntainen. Kun en ole muistakseni käynyt siellä. Jos vaan joku äkkireissu se ei ole ollut tai hakenut vaikka vettä. En kuitenkaan muista mitään sellaista. Kerran kevällä tai alkukesällä vaan olen ollut Lidlissä ostoksilla kun oli Espanjalaiset päivät ja sekin oli Raisiossa mitä on mejän lähellä o_O
 
Haha muuten :D Mulla musta tukkaa ei ollut viime kuussa, vaan oli oma väri päässä. Mä värjäsin ruskeaksi oma pää ensimmäistä krt raskauden aikana kun äidillä oli synttärit eli 29pv. En tiedä onko tämä vitsi sitten? Vaikka kaikki mahdollista ja aivan sama kuka mua näki, ihmettelen vaan, miksi mua nähdään missä en liiku?
 
fierass
Haha muuten :D Mulla musta tukkaa ei ollut viime kuussa, vaan oli oma väri päässä. Mä värjäsin ruskeaksi oma pää ensimmäistä krt raskauden aikana kun äidillä oli synttärit eli 29pv. En tiedä onko tämä vitsi sitten? Vaikka kaikki mahdollista ja aivan sama kuka mua näki, ihmettelen vaan, miksi mua nähdään missä en liiku?
On se metkaa että sä olet aina oikeassa. Silloinkin, kun todellisuudessa olet väärässä ja muut oikeassa. Jos joku näkee sut jossain niin suahan ei voi nähdä, kukaan missään.
 
On se metkaa että sä olet aina oikeassa. Silloinkin, kun todellisuudessa olet väärässä ja muut oikeassa. Jos joku näkee sut jossain niin suahan ei voi nähdä, kukaan missään.
En ole näkymätön ettei mua ei voi nähdä. Ihmettelen vaan mitä tein siellä tai mun mies esim. Myllyssä joka ei ole ikinä Turussa ja emme käy yhdessä misään. pitkästä aika vaan kävimme 2krt syömässä ulos :)?
 
"sori"
Mutta oikeasti kiinnosta taas. Kun viimeksi mua joku näki kuulema Myllyssä miehen kanssa vaikka mies ei ole täällä eikä ikinä kotona muutenkin ja nyt vielä Lidlissä vaikka sielläkin en ole ollut jo aikoja sitten O_O? Voin sanoa että tällä hetkellä mua saa bongattua vain City Marketissa länsikeskuksessa ja joissakin K-Marketeissa työn takia. En käy edes Turun keskustassa, paitsi ravintoloissa syömässä käy, mutta yleensä toisissa kaupungeissa kun ajan työn takia.
No juttujen perusteella, kukaan ei voi edes tietää miltä sun mies näyttää tänään, kun se tais just eilen vaihtua.
 
....
Jos jakaa yleisellä palstalla kuviaan, niin on samalla ottaa tietoisen riskin että ihmiset tunnistaa. Varsinkin kun samaan syssyyn paljastaa kaiken muunkin elämästään asuintaloa myöten.
 
Smoke
[QUOTE="orion";30331097]Järkyttävä määrä sokeria ainakin. 134,8g hiilaria tuossa ateriassa. Ei ihme jos lihoo ja verensokerit pilvissä.[/QUOTE]
Ei liho jos ei syö joka päivä, pari kertaa viikossa voi syödä helposti ilman lihomista.
 
"koi"
Sekä toi 20v vanhemmalta :D. Tosissaan uskon että läski muuta ihmistä ja turvotus, ulkonäkö ei ole todellakaan samanlainen, mutta että 20v. No hui. Ihme kun noin iäkältä matamilta sitten kysytään papereita jopa ison vatsan kanssa alkossa. Kun kotiin pitää viineja ostaa.
Oon sua vanhempi, enemmän lapsia, en meikkaa tai laittaudu ihmeemmin ja pukeudun kuten suomijuntit pukeutuu (collarit tms.). Silti multakin kysytään paperit vaikka ostaisin vaan tölkin olutta. Aatteleppa sitä
 

Yhteistyössä