Yöäk, kuka halua Hesburgerissa käydä?

No vieraana tietty
Sen enempää muuten keskusteluun puuttumatta... Ei sulla Milanna todellakaan ole voinut tulla 30kg lisää painoa ellet ole ollut sairaalloisen alipainoinen, sanoisin et hanki uusi vaaka tai lakkaa valehtelemasta...
 
voi ei :D
Jos syö muuten terveellisesti ja monipuolisesti, niin mitä se läskin määrä haittaa, jos kerran-pari kuussa hakee pikaruokaa vaikka hesestä? Syöhän ihmiset suklaatakin, vaikka se on käytännössä lähes pelkkää rasvaa. Ja laitetaanhan kotiruokaankin rasvaa. jos sitä rasvaa lähdetään kauhistelemaan, niin eihän kohta leivän päällekään voi laittaa mitään muuta kuin kurkkua ja salaatinlehden. Kyllä itse ainakin tykkään laittaa vielä levitettä ja juustoa siihen päälle, vaikka rasvaisia ovatkin.

Eri asia tottakai, jos ei muuta syökään kuin hesesafkaa, muttei kai kukaan järkevä ihminen ala margariiniakaan suuhun lusikoimaan aina nälän tullen, vaikka tykkäis sitä leivän päälle laittaakaan. Tarkoitan siis, että jos syö muutakin kuin hesesafkaa, niin mitä väliä sillä yhdellä heseaterialla silloin tällöin sitten on? Kotonakin voi syödä epäterveellisesti jos elää pelkillä ranskalaisilla ja lenkkimakkaroilla.
 
Sen enempää muuten keskusteluun puuttumatta... Ei sulla Milanna todellakaan ole voinut tulla 30kg lisää painoa ellet ole ollut sairaalloisen alipainoinen, sanoisin et hanki uusi vaaka tai lakkaa valehtelemasta...
Hetkinen mä otan valokuva mun äitiyskorttista jos et usko ;). Mulla nyt 32kg ylimäräistä on tullut tähän mennessä, kts. jalat, takapuoli ja kädet, olen muutenkin aika valtava kokoinen verrattuna mitä olen ollut, mun norm. paino on 50kg noin.
 
"jokuvaan"
Mun ohje on että kun 90 % ajasta syö terveellisesti voi 10 % olla mitä vaan :) Tuohon mahtuu hyvin vaikka yksi heseateria kerran viikossa. Ei oo mulla muuten paino-ongelmia ja raskausaikanakin tuli alle 10 kg :) Makuja on erilaisia, itse syön kyllä mielummin hesellä kuin pienen annoksen jossain hienossa ravintolassa.
 
No tässä jos joku ei usko mun painosta:

Rv 8 olin 54 vaikka mun paino tosissaan 48-52
Rv 37 ja paino jo 82,5 ja nyt vieä enemmän ja en tiedä mun mielestä kuvassa näkyy hyvin turvotus ja etten enää ole mikään pieni, vaikka en ole mikään iso, kun turvotus onneksi paina enemmän kun läski.



 
Just joo
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30329519:
sun kannattaa varmaan muuttaa jonnekkin ihmemaahan missä kaikki on just niinkun haluat.
tähän maahan et sovi ollenkaan, kaikki on huonosti ja väärin.
Kukas se taas on narisemassa Milannan ketjussa. :D
 
[QUOTE="Hoopo";30330117]Sinulla on Milanna hienot referenssit toimia Suomen ylimpänä auktoriteettina kaikissa asioissa:
- Työtön
- Siivooja
- Tarjoilija
- Strippari[/QUOTE]

Minäkö työtön? o_O Minulla on töitä kyllä jopa enemmän kuin yhdellä ihmisellä. Paitsi tänään vapaa pv :). Huomenna taas alkaa hullujen vko :p
 
"hmm"
Sen enempää en jaksa lätistä, mutta viini ei ole terveellistä. Siinä on niin paljon lisäaineita, kuten yleensäkin alkoholeissa, että siinä saa aika vapaalla kädellä vedellä ns. herkkuja, että samaan lisäainemäärään pääsee.
 
Minä!
Minä ainakin silloin tällöin käväisen ja nautin täysin siemauksen siitä että vatsani täyttyy ja suupielet nousee taivasta kohti herkuttelun jälkeen. :) Samoin nautin mitään miettimättä silloin tällöin kokonaisen Ben & Jerry's paketin reilu 1200 kaloreineen yhdeltä istumalta tai vedän vaikka kilon karkkia herkun tuskaan. Ei se jokapäiväistä ole, mutta silloin tällöin on kiva "läskeillä". Ylipainon tai muun kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia.
 
"vieraana"
[QUOTE="Hoopo";30330117]Sinulla on Milanna hienot referenssit toimia Suomen ylimpänä auktoriteettina kaikissa asioissa:
- Työtön
- Siivooja
- Tarjoilija
- Strippari[/QUOTE]

Onhan tuossa paljon enemmän referenssiä kuin työttömällä kotiäidillä.

Vittu mitä paskaa taas. Tottahan tuo on, että 1500 kcal on järjetön määrä yhdelle aterialle, on, vaikka teille se olis ihan tavallinen välipala. Tuollaisen rasva- ja hiilarimäärän yhdistelmä on mitä lihottavin -tämän varmaan tajuaa se rasvasta nillittänyt karppaajakin. Ja mikä huvittavinta, itsensä heseaterioilla lihottaneet laiskat kotona lösyävät emännät alkaa vielä nillittää ap:lle hänen työpaikoistansa, raskausajan kiloista ja viinistä, ties mistä.

Se on kumma, että vaikka Milanna kirjoittais maapallon olevan pyöreä, siitäkin tulis sivukaupalla irvimistä ja vastaväitteitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
[QUOTE="hmm";30330152]Sen enempää en jaksa lätistä, mutta viini ei ole terveellistä. Siinä on niin paljon lisäaineita, kuten yleensäkin alkoholeissa, että siinä saa aika vapaalla kädellä vedellä ns. herkkuja, että samaan lisäainemäärään pääsee.[/QUOTE]

Juu ei alkosta saakaan tervellistä, mutta ei se ihan niin epätervellinen olekaan kun esim. siideri tai joku muu litku. Pienillä määrillä jopa tälläinen viini mikä on alkossa ihan hyvää :). Vaikka itse olen sellainen alkon suhteen että jos mieli tekee en katso enää onko tervellistä tai ei, kun se on aine millä saa hyvän olon ja joskus jopa pää tyhjäksi ja se on hyvää jos ei kovin usein sen tekee. Ruokaa taas on sellaista mitä syödään päivittäin ja mikä vaikuttaa ainakin minuun, enkä hese ateriasta (ainakin minä) en saa mitään, pahaa oloa korkeintaan.
 
[QUOTE="vieraana";30330164]Onhan tuossa paljon enemmän referenssiä kuin työttömällä kotiäidillä.

Vittu mitä paskaa taas. Tottahan tuo on, että 1500 kcal on järjetön määrä yhdelle aterialle, on, vaikka teille se olis ihan tavallinen välipala. Tuollaisen rasva- ja hiilarimäärän yhdistelmä on mitä lihottavin -tämän varmaan tajuaa se rasvasta nillittänyt karppaajakin. Ja mikä huvittavinta, itsensä heseaterioilla lihottaneet laiskat kotona lösyävät emännät alkaa vielä nillittää ap:lle hänen työpaikoistansa, raskausajan kiloista ja viinistä, ties mistä.

Se on kumma, että vaikka Milanna kirjoittais maapallon olevan pyöreä, siitäkin tulis sivukaupalla irvimistä ja vastaväitteitä.[/QUOTE]
Kiitos :)
 
ja hei sinä harmaa, mä en ollut työtön 16v alk. :D työelämässä olen ollut jo yli 10vuotta ja vain 2krt oli muutama kk taukko, synnytyksen takia. Nyt en pidä taukkoja, kun mulla myös ulkomaan yrityksiä ja projektit päällä. Eli heti synnytysosastolta suoraan röihin ;)
 
Eikun kun olin 12v aloitin tekemään jo töitä Virossa isän ravintolassa :D. 50kg perunaa 50 porkkana ja muuta olen kuorinut, sekä kantanut kaikenlaisia tavaroita, pakkanut tuotteet ym... ja olen saanut noin 50 kruunua per pv, eli jotain 3 euroa, sitten kun tulin tänne, olin siivojana ja kesällä mansikkat ja hernet, jopa aina saanut kehuja ahkerudesta :p. Aina siis töitä tein ja rakastan tehdä, en pystyy edes olemaan etten tee mitään. Työtön sana minulle ei käy, kun en ole vielä kokenut mikä se on, ehkä liian tylsää elämä.
 
ihan hirvee
Hese tunnetaan junttien paikkana ja niiden kalorit on kyllä tiedossa. Mä en tajua miten joku voi mennä heseen jos mahdollista on mennä mäkkiin. hese on mun mielestä huvittava ihan samalla lailla kun tokmanni ja tuuri sun muut junttiliikkeet.
 
fierass
Eikun kun olin 12v aloitin tekemään jo töitä Virossa isän ravintolassa :D. 50kg perunaa 50 porkkana ja muuta olen kuorinut, sekä kantanut kaikenlaisia tavaroita, pakkanut tuotteet ym... ja olen saanut noin 50 kruunua per pv, eli jotain 3 euroa, sitten kun tulin tänne, olin siivojana ja kesällä mansikkat ja hernet, jopa aina saanut kehuja ahkerudesta :p. Aina siis töitä tein ja rakastan tehdä, en pystyy edes olemaan etten tee mitään. Työtön sana minulle ei käy, kun en ole vielä kokenut mikä se on, ehkä liian tylsää elämä.
Kerro joskus meille tyhmälle, laiskalle ja lihavalle rahvaalle, että miltä se tuntuu kun on täydellinen ja aina oikeassa?
 
vieras..
No, en ymmärrä miksi joku jatkuvasti ahtaa itseensä roskaruokaa mutta mielestäni ok silloin tällöin. Toki terveellisempää ja herkullisempaakin ruokaa on, mutta mielestäni "kunnon" ravintolaruoka ja hampurilaisravintoloiden ruuat eivät ole verrannollisia keskenään joten sinänsä vähän hassu keskustelu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85

Yhteistyössä