Yöäk, kuka halua Hesburgerissa käydä?

Jospa lukisit sen iltalehden jutun loppuun ja katsoisit sieltä myöskin ne vähiten top5 jutut. Mikä estää tilaamasta heseltä vaikka sitä 342 kcal hampurilaisateriaa, tosi harva sitä mega-ateriaa ylipäätään tilaa. Pakkoko sinun on olla niin ahne, että pitää ottaa se isoin? Ja siellä hienosta ravintolasta saa ihan varmuudella tilattua yli 1500 kcal aterian, turha täällä tuollaista kauhistella. Omaa tyhmyyttä se vaan on valita se kaikista eniten kaloreita sisältävä. Viiniä lipittämällä ja paukkuja vetämällä saa huomaamattaan kunnon kaloripaukun.
Se ei ole Hesburgen vaan MacDonalds ;). 342 kcal on hyvääkin olla, mutta onko tervellistä kuitenkin? Uskon myös monet eivät saa noin pienellä hampurilaisella edes vatsan täyteksi.
 
vieraspa hyvinkin
Eikö joku sanoi että tämä on herkkua? Ja mun vastaus on ollut että ei einakaan mikään herkkua mun mielestä ole, mä varma oksennan sen rasvan määrästä ja tästä mausta :O. Rasvainen pihvi, paljon majonesia, kamalan makuisia kasviksia ja peruna kun vedessä oli paistettu. Ravintoloissa kuule saa ihan melkein hesen hinnalla esim jonkun kanan tai kalan salatin. Mega ateria muistakseni jo jotain 9,- eur maksa ja jonku annos ravintolassa esim salattia saa ihan samallakin hinnalla tai 15,- eur korkeintaan. Sekä on erilaisia seisovia pöytiä, mitä voi olla jopa edullisempi ja tuhat krt tervellisempi vaihtoehto. Eli miten se köyhys nyt tähänkin liity jos saa laadukampaa ruokaa jopa halvemmalla? Minulle ainakin liika maksa 9,- eur jostain jäteistä. En vitsi euroakaan tuhlata.
Voi voi voi. Harva köyhä sieltä heseltä mitään normaalihinnalla ostaa, KUPONGIT, niitä yleensä käytetään. Nytkin on pivo tarjouksena 2 kerrosateriaa yhden hinnalla, eli 2 aterian hinnaksi tulee 9,20 ja mukana on jo kahdet majoneesit joiden hinta on 1,20e

Sitä rasvaa on kuule ihan missä tahansa pihvissä, hesen pihvit eivät ole mitään erikois pihvejä. Samalla tavalla se sinun ravintolapihvisi tirisee rasvaa. Arvaan, että sinä käyt useammin ravintolassa syömässä kuin normaalisti muut hesessä.
 
nappikaa
Itse en ymmärrä, miksi jotkut juo viiniä (120kcl/lasi). Se haisee pahalle,maistuu pahalle, tekee pahaa ja saa ihmisistä epämiellyttäviä piirteitä esille.

En kyllä ymmärrä sitäkään, miten joku pystyy syömään ruoan päälle vielä jälkiruokaa. Hyi, oksennus tulisi!

Enkä sitäkään, että joku maksaa 15€ salaatista..

Vaikea on myös ymmärtää, miksi jollekin läski on niin kammottavaa, että jopa raskausmaha ällöttää. Miten pinnallinen ihminen sellainen on? Onneksi ei kuulu mun lähipiiriin..

Kaikenlaisia on vähän vaikea ymmärtää joo..
 
Voi voi voi. Harva köyhä sieltä heseltä mitään normaalihinnalla ostaa, KUPONGIT, niitä yleensä käytetään. Nytkin on pivo tarjouksena 2 kerrosateriaa yhden hinnalla, eli 2 aterian hinnaksi tulee 9,20 ja mukana on jo kahdet majoneesit joiden hinta on 1,20e

Sitä rasvaa on kuule ihan missä tahansa pihvissä, hesen pihvit eivät ole mitään erikois pihvejä. Samalla tavalla se sinun ravintolapihvisi tirisee rasvaa. Arvaan, että sinä käyt useammin ravintolassa syömässä kuin normaalisti muut hesessä.
No eikö sitten parempi käydä vaikka harvemmin kun lihottaa itseä näillä? :) Itse sanoit kun jopa vielä 2 majonesia saa. Onko tämä sun mielestä hyvää ruokaa? Lue mistä on tehty Hesen pihvi ja mistä tehty täysliha pihvi, ero on aikamoinen. Sekä en näe mitään nautinollista käydä Hesburgerissa, pikaruoka paikka, missä ihmiset syövät nopeasti jotain raskasta ja läskiä, yleensä pöydätkin liikaisia. Mä mielummin säästän se 9,- eur ja lähden ensi vkolla puolison kanssa seisovalle pöydälle kun saan vielä yhden 9,- eur, missä saa olla pidempi ja nauttia tunnelmasta sekä suht hyvästä ruoasta. Voin mä olla sun mielstä väärässä ja vaikka miten pahaa ja kamala, mutta tämä mun mielipide ja näin olisin tehnyt.
 
"Helu"
No eikö sitten parempi käydä vaikka harvemmin kun lihottaa itseä näillä? :) Itse sanoit kun jopa vielä 2 majonesia saa. Onko tämä sun mielestä hyvää ruokaa? Lue mistä on tehty Hesen pihvi ja mistä tehty täysliha pihvi, ero on aikamoinen. Sekä en näe mitään nautinollista käydä Hesburgerissa, pikaruoka paikka, missä ihmiset syövät nopeasti jotain raskasta ja läskiä, yleensä pöydätkin liikaisia. Mä mielummin säästän se 9,- eur ja lähden ensi vkolla puolison kanssa seisovalle pöydälle kun saan vielä yhden 9,- eur, missä saa olla pidempi ja nauttia tunnelmasta sekä suht hyvästä ruoasta. Voin mä olla sun mielstä väärässä ja vaikka miten pahaa ja kamala, mutta tämä mun mielipide ja näin olisin tehnyt.
Itse käyn kerran viikossa ja normaali painoinen. Kiloakaan ei ole tullut lisää. Ei kaikille tule ihrapersettä vaikka välillä syö noissa paikoissa. Kumnasti säkin lihot vaikka syöt vain "hienoissa" paikoissa. Fransmanni :D :D
 
Itse en ymmärrä, miksi jotkut juo viiniä (120kcl/lasi). Se haisee pahalle,maistuu pahalle, tekee pahaa ja saa ihmisistä epämiellyttäviä piirteitä esille.

En kyllä ymmärrä sitäkään, miten joku pystyy syömään ruoan päälle vielä jälkiruokaa. Hyi, oksennus tulisi!

Enkä sitäkään, että joku maksaa 15€ salaatista..

Vaikea on myös ymmärtää, miksi jollekin läski on niin kammottavaa, että jopa raskausmaha ällöttää. Miten pinnallinen ihminen sellainen on? Onneksi ei kuulu mun lähipiiriin..

Kaikenlaisia on vähän vaikea ymmärtää joo..
-Lasi viinia ei saa minusta epämielyttäviä piirteitä, ehkä pullollinen saa jonkun mielestä ;)

-Minä voin syödä jälkiruokaa mutta yleensä en syö, ainakin jos otan alkoholia.

-15,- salatista on aika norm. kun täällä isot kuulut joka paikassa.

-Raskausmaha minua ikinä ei ällöttänyt mutta on se rankkaa ja rankkaa olla 30kg isompi kun norm. kaikien läskien ja turvotuksen kanssa. Ei tarvitse olla mitenkään pinnallinen että on vaan yksinkertaisesti raskasta ja epämukava, kevyt ja laiha olo minulle on tärkeä, silloin voin hyvin ja jaksan paljon enemmän :).
 
[QUOTE="Helu";30329843]Itse käyn kerran viikossa ja normaali painoinen. Kiloakaan ei ole tullut lisää. Ei kaikille tule ihrapersettä vaikka välillä syö noissa paikoissa. Kumnasti säkin lihot vaikka syöt vain "hienoissa" paikoissa. Fransmanni :D :D[/QUOTE]

Mä en liho tavallisesti vaikka kuinka syön Fransmaneissa, mutta itse raskaus minua lihottaa ja paljon, se on hormoneista kiinni vaikka salatteja syön ja tervellisesti tai vaikka vettä vain joisin kiloja raskauden aikana tulevat minulle aina, mutta onneksi saan ne helposti pois :)
 
vieraspa hyvinkin
No eikö sitten parempi käydä vaikka harvemmin kun lihottaa itseä näillä? :) Itse sanoit kun jopa vielä 2 majonesia saa. Onko tämä sun mielestä hyvää ruokaa? Lue mistä on tehty Hesen pihvi ja mistä tehty täysliha pihvi, ero on aikamoinen. Sekä en näe mitään nautinollista käydä Hesburgerissa, pikaruoka paikka, missä ihmiset syövät nopeasti jotain raskasta ja läskiä, yleensä pöydätkin liikaisia. Mä mielummin säästän se 9,- eur ja lähden ensi vkolla puolison kanssa seisovalle pöydälle kun saan vielä yhden 9,- eur, missä saa olla pidempi ja nauttia tunnelmasta sekä suht hyvästä ruoasta. Voin mä olla sun mielstä väärässä ja vaikka miten pahaa ja kamala, mutta tämä mun mielipide ja näin olisin tehnyt.
No mä mieluummin syön 9 eurolla puolison kanssa molemmat kerran, kuin että maksaisin yhtään mistään ruoasta 20 euroa. Ihan sama mitä se ruoka olisi, en ole maksamassa yhdesta ateriasta 20 euroa. Joskus käymme seisovassa pöydässä 9e/henkilö, mutta äärimmäisen harvoin, koska se on aika kallis hinta yhdestä ateriasta. Kaikki eivät muutenkaan syö ulkona kovin usein.

Se ei sinua lihota jos kerran viikossakin syöt epäterveellisesti, koita nyt jo tajuta. Itse syön erittäin terveellisesti, mutta todellakin sallin itselleni vaikka sitten kerran viikossa sen hesen aterian. Toki voisin syödä senkin aterian jossain hienossa ravintolassa, mutta sellaista sapuskaa pystyy tekemään kotonakin, hesen hamppareita on aika vaikea matkia ja harvemmin sitä kotona tulee mitään hamppareita edes tehtyä. Eikö ihmiset saa mielestäsi herkutella eri asioilla?
Toisille se on hese, toisille viini, joillekkin vaikka sitten ne pullat, karkit ja kakut

Teetkö kotona niin pahaa ruokaa, että ravintolan ruoka on sinulle herkuttelua? Ihan samanlaista pihviä se on kuin kotonakin voin laittaa.
 
fierass
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30329519:
sun kannattaa varmaan muuttaa jonnekkin ihmemaahan missä kaikki on just niinkun haluat.
tähän maahan et sovi ollenkaan, kaikki on huonosti ja väärin.
Niinpä. Miten sä ap jaksat ja viitsit raivota toisten tekemistä valinnoista? Vieläpä sellaisista, jotka ei sun elämääsi vaikuta yhtään mitenkään.
 
No mä mieluummin syön 9 eurolla puolison kanssa molemmat kerran, kuin että maksaisin yhtään mistään ruoasta 20 euroa. Ihan sama mitä se ruoka olisi, en ole maksamassa yhdesta ateriasta 20 euroa. Joskus käymme seisovassa pöydässä 9e/henkilö, mutta äärimmäisen harvoin, koska se on aika kallis hinta yhdestä ateriasta. Kaikki eivät muutenkaan syö ulkona kovin usein.

Se ei sinua lihota jos kerran viikossakin syöt epäterveellisesti, koita nyt jo tajuta. Itse syön erittäin terveellisesti, mutta todellakin sallin itselleni vaikka sitten kerran viikossa sen hesen aterian. Toki voisin syödä senkin aterian jossain hienossa ravintolassa, mutta sellaista sapuskaa pystyy tekemään kotonakin, hesen hamppareita on aika vaikea matkia ja harvemmin sitä kotona tulee mitään hamppareita edes tehtyä. Eikö ihmiset saa mielestäsi herkutella eri asioilla?
Toisille se on hese, toisille viini, joillekkin vaikka sitten ne pullat, karkit ja kakut

Teetkö kotona niin pahaa ruokaa, että ravintolan ruoka on sinulle herkuttelua? Ihan samanlaista pihviä se on kuin kotonakin voin laittaa.
Just sainoinkin että kai parempi kerran kahdessa vkossa maksa yht 18,- puolison kanssa seisovasta pöydästä kun 9,- eur joka vko läskiruoasta :). Jokainen tyylillään ja vaikka kuinka väittää ettei se liho, itse en söisi. Kun en tajua mikä nautinto edes olla Hesburgerissa joka vko.
 
"Jesús"
Niin, sä Milanna et syö pikaruokaa, mutta olet silti useasti onnistunut lihottamaan itseäsi 30-40 kg. Läski on läskiä, vaikka olisikin hankittu "luooomuruasta" tai "puhtasta (ja niin ihanaaan kallista) ruokasta".

Ei tuollainen tolkuton painon kanssa jojoilukaan ole terveellistä. Turvotuskaan ei ole terveellistä. Jotenkin vaikea uskoa, että olet pelkällä salaatilla ja kasviksilla kerännyt 30 kiloa ylimääräistä. Juustot on ainakin valtavia kaloripommeja. Ei sillä loppujen lopuksi ole niin paljon väliä, mistä se läski on hankittu (rasvaisesta pikaruoasta vai hienon ravintolan annoksista). Vai onko se läski sitten hienompaa, jos sen eteen on käytetty enemmän rahaa? :D (luultavasti, kun on Venakko kyseessä...)

Turha selittää, että sun läskit on pelkkiä raskauskiloja. Paitsi jos synnytät 20-kiloisen kakaran. Outoa, ettet pysty raskausaikana elämään terveellisesti, jos muuten muka pystyt. Sehän on kuitenkin loppujen lopuksi lyhyt aika, 9 kk. Luulisi, että itsekuri kestää, jos se "normitilanteessa" on niin kovin tiukka.

Ja mikä tuo kommentti oli opiskelijoista, tosi outoa. Niin kuin se vaikuttaisi Hesen ruokien makuun, että niitä tekee opiskelija :D Olisiko Hesen ruoka parempaa, jos sen tekisi virolainen mamma? Tai ammattikoulun käynyt kokki? Hesen ruoka on suunnilleen samanlaista, teki sen kuka tahansa.

Oikeastaan toisten läskit ja syömiset ei kuulu sulle ollenkaan. Ja jos et ole jo tajunnut, kaikilla ei ole rahaa käydä hienoissa ravintoloissa syömässä (en kyllä Fransmannia laske sellaiseksi). Mutta ethän sä oikein mitään tajua muutenkaan, turha sun kanssa on vääntää ja yrittää selittää.

Ai niin, kyllä ravintola-annoksissa on helpostikin 1000-1500 kcal, jopa ylikin. Todella typerää ja tietämätöntä väittää, ettei näin olisi. Keitot ja salaatit on sitten erikseen.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vieraspa hyvinkin
Just sainoinkin että kai parempi kerran kahdessa vkossa maksa yht 18,- puolison kanssa seisovasta pöydästä kun 9,- eur joka vko läskiruoasta :). Jokainen tyylillään ja vaikka kuinka väittää ettei se liho, itse en söisi. Kun en tajua mikä nautinto edes olla Hesburgerissa joka vko.
Ja sinä se et ymmärrä eroa "syödä kerran" ja "syödä kaksi kertaa"

:headwall:

Mietis nyt hetken aikaa, että onko niillä köyhälle oikeasti jotain eroa. Saako kerran ruokaa vai kaksi kertaa ruokaa.
 
[QUOTE="Jesús";30329913]Niin, sä Milanna et syö pikaruokaa, mutta olet silti useasti onnistunut lihottamaan itseäsi 30-40 kg. Läski on läskiä, vaikka olisikin hankittu "luooomuruasta" tai "puhtasta (ja niin ihanaaan kallista) ruokasta".

Ei tuollainen tolkuton painon kanssa jojoilukaan ole terveellistä. Turvotuskaan ei ole terveellistä. Jotenkin vaikea uskoa, että olet pelkällä salaatilla ja kasviksilla kerännyt 30 kiloa ylimääräistä. Juustot on ainakin valtavia kaloripommeja. Ei sillä loppujen lopuksi ole niin paljon väliä, mistä se läski on hankittu (rasvaisesta pikaruoasta vai hienon ravintolan annoksista). Vai onko se läski sitten hienompaa, jos sen eteen on käytetty enemmän rahaa? :D (luultavasti, kun on Venakko kyseessä...)

Turha selittää, että sun läskit on pelkkiä raskauskiloja. Paitsi jos synnytät 20-kiloisen kakaran. Outoa, ettet pysty raskausaikana elämään terveellisesti, jos muuten muka pystyt. Sehän on kuitenkin loppujen lopuksi lyhyt aika, 9 kk. Luulisi, että itsekuri kestää, jos se "normitilanteessa" on niin kovin tiukka.

Ja mikä tuo kommentti oli opiskelijoista, tosi outoa. Niin kuin se vaikuttaisi Hesen ruokien makuun, että niitä tekee opiskelija :D Olisiko Hesen ruoka parempaa, jos sen tekisi virolainen mamma? Tai ammattikoulun käynyt kokki? Hesen ruoka on suunnilleen samanlaista, teki sen kuka tahansa.

Oikeastaan toisten läskit ja syömiset ei kuulu sulle ollenkaan. Ja jos et ole jo tajunnut, kaikilla ei ole rahaa käydä hienoissa ravintoloissa syömässä (en kyllä Fransmannia laske sellaiseksi). Mutta ethän sä oikein mitään tajua muutenkaan, turha sun kanssa on vääntää ja yrittää selittää.

Ai niin, kyllä ravintola-annoksissa on helpostikin 1000-1500 kcal, jopa ylikin. Todella typerää ja tietämätöntä väittää, ettei näin olisi. Keitot ja salaatit on sitten erikseen.[/QUOTE]

Tässä minä tällä hetkellä ja lihon kyllä joka raskaus 30-45 kg :) Voit katsoa mun jalat ja kädet, olen todella turvoksissa joka paikassa. Mutta joka tapauksessa se läski ja turvotus lähtee melkein saman tien synnytyksen jälkeen. Valitettavasti mä olen aina niin alipainoinen ennen raskautta vaikka söisin hevosta, että ainenvahdunta tai raskaus tekee tehtävän että lihon.

Ei ravintola annoksissa ole 1500kcal :) tai en tiedä mistä ravintoloista puhut, kun töissä olin ja tiedän että ne laskevat ettei menee muistakseni yli 800kcal sekä vaikka menis, mikään hese ei ole tervellinen todellakaan.

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä