[QUOTE="Jesús";30329913]Niin, sä Milanna et syö pikaruokaa, mutta olet silti useasti onnistunut lihottamaan itseäsi 30-40 kg. Läski on läskiä, vaikka olisikin hankittu "luooomuruasta" tai "puhtasta (ja niin ihanaaan kallista) ruokasta".
Ei tuollainen tolkuton painon kanssa jojoilukaan ole terveellistä. Turvotuskaan ei ole terveellistä. Jotenkin vaikea uskoa, että olet pelkällä salaatilla ja kasviksilla kerännyt 30 kiloa ylimääräistä. Juustot on ainakin valtavia kaloripommeja. Ei sillä loppujen lopuksi ole niin paljon väliä, mistä se läski on hankittu (rasvaisesta pikaruoasta vai hienon ravintolan annoksista). Vai onko se läski sitten hienompaa, jos sen eteen on käytetty enemmän rahaa?
(luultavasti, kun on Venakko kyseessä...)
Turha selittää, että sun läskit on pelkkiä raskauskiloja. Paitsi jos synnytät 20-kiloisen kakaran. Outoa, ettet pysty raskausaikana elämään terveellisesti, jos muuten muka pystyt. Sehän on kuitenkin loppujen lopuksi lyhyt aika, 9 kk. Luulisi, että itsekuri kestää, jos se "normitilanteessa" on niin kovin tiukka.
Ja mikä tuo kommentti oli opiskelijoista, tosi outoa. Niin kuin se vaikuttaisi Hesen ruokien makuun, että niitä tekee opiskelija
Olisiko Hesen ruoka parempaa, jos sen tekisi virolainen mamma? Tai ammattikoulun käynyt kokki? Hesen ruoka on suunnilleen samanlaista, teki sen kuka tahansa.
Oikeastaan toisten läskit ja syömiset ei kuulu sulle ollenkaan. Ja jos et ole jo tajunnut, kaikilla ei ole rahaa käydä hienoissa ravintoloissa syömässä (en kyllä Fransmannia laske sellaiseksi). Mutta ethän sä oikein mitään tajua muutenkaan, turha sun kanssa on vääntää ja yrittää selittää.
Ai niin, kyllä ravintola-annoksissa on helpostikin 1000-1500 kcal, jopa ylikin. Todella typerää ja tietämätöntä väittää, ettei näin olisi. Keitot ja salaatit on sitten erikseen.[/QUOTE]
Tässä minä tällä hetkellä ja lihon kyllä joka raskaus 30-45 kg
Voit katsoa mun jalat ja kädet, olen todella turvoksissa joka paikassa. Mutta joka tapauksessa se läski ja turvotus lähtee melkein saman tien synnytyksen jälkeen. Valitettavasti mä olen aina niin alipainoinen ennen raskautta vaikka söisin hevosta, että ainenvahdunta tai raskaus tekee tehtävän että lihon.
Ei ravintola annoksissa ole 1500kcal
tai en tiedä mistä ravintoloista puhut, kun töissä olin ja tiedän että ne laskevat ettei menee muistakseni yli 800kcal sekä vaikka menis, mikään hese ei ole tervellinen todellakaan.