Yöäk, kuka halua Hesburgerissa käydä?

"vierailee"
Voi minä ainakin haluan. Herkuttelu on sellainen asia,että siinä kohtaa minua ei kiinnosta pätkän vertaa mitkään kalorit yms epäterveellisyys. Kuitenkin kyse satunnaisista hampurilaisaterioista.
 
[QUOTE="vierailee";30329516]Voi minä ainakin haluan. Herkuttelu on sellainen asia,että siinä kohtaa minua ei kiinnosta pätkän vertaa mitkään kalorit yms epäterveellisyys. Kuitenkin kyse satunnaisista hampurilaisaterioista.[/QUOTE]

Itse en pystyy tai ei se edes herkullista ole, läski ruoka ällöttää enemmän. Joku hieno ravintola ja viinia se on herkkua omasta mielestä :)
 
[QUOTE="...";30329553]Kuka sanoi, että hampurilaisella nyt jatkuvasti täytyy ravata???
Jos nyt esim. kerran pari kuukaudessa käy hampurilaisella, ei sillä ole mitään vaikutusta painoon.[/QUOTE]

No jos kerran kuussa ;). Vaikka itse en syö edes kerran vuodessa tai ehkä kerran vuodessa jos on mega kiirettä voin mä sieltä jotain ostaa, yleensä se on kuitenkin salatti, mikä on kamalan makuinen...
 
[QUOTE="vieras123";30329557]Se että tykkää joskus syödä hampurilaista, ei sulje pois toistakaan vaihtoehtoa, eli sitä etteikö vois nauttia myös illallisesta Pinellassa kera viinilasillisen.[/QUOTE]

Totta sekin, kun on ihmisiä jotka eivät voi salatteja syödä ja itse olen hullu salateihin. Jos lähden kauppaan mulla aina koko kärry täynnä jotain vihreitä kasviksia kun olen hullu tekemään joka pv erilaisia salatteja sekä smootheja ym... Hesburgerin jälkeen mulle ei ikinä tullut kun iso, rasvainen ja huono olo.
 
"ihaa"
ja luuletko ettei se vaikuttaa kuitenkin sinuun? Sun ihoon, ulkonäöön, terveyteen? Jos nyt et lihoo ei se tarkoittaa ettet ikinä. Mieti jos 1500 ckal se on kuin voi pakkaus syödä, tervellistä?
Jos Milanna sun poibti on kalorit ja epäterveellisyys, niin älä hehkuta hienompien ravintoloiden ruokia ja viinejä! Meneppäs kurkkaa niittenki ravintoloiden köökejä. Kyllä se fiini ravintolaillallinenkin kaloreita sisältää, enemmän ku heset itseasiassa jos oikeen viineineen kaikkineen syö! Lotrataan öljyä, rasvaa, suolaa ja kermaa ni kyllä niistäkin hyviä ja kaloripitosia tulee.
 
"LaMamanMorbid"
Niin en mä tiedä kuka käy Hesessä syömässä hampurilaisaterioita? Mut kuka jaksaa ja viittii siitä edes vouhkata? Paitsi tietysti jos tarkoitus on korostaa käänteisesti omaa terveellistä ruokavaliotaan. Mut toimiikse?
 
[QUOTE="ihaa";30329592]Jos Milanna sun poibti on kalorit ja epäterveellisyys, niin älä hehkuta hienompien ravintoloiden ruokia ja viinejä! Meneppäs kurkkaa niittenki ravintoloiden köökejä. Kyllä se fiini ravintolaillallinenkin kaloreita sisältää, enemmän ku heset itseasiassa jos oikeen viineineen kaikkineen syö! Lotrataan öljyä, rasvaa, suolaa ja kermaa ni kyllä niistäkin hyviä ja kaloripitosia tulee.[/QUOTE]

Viini on tervellistä jos et liika juo :). Mutta itse harrastan sekä että. Ravintoloissa saa aika paljon tervellistäkin ja aina kokkia voi pyytä miten se tekee ja mitä laittaa. Itse ainakin monesti pyytänyt, kevyempi kastike esim. kasviksia ym ym.... Tuskin hesburgerissa mulle joku laittaa rasvatonta pihvia, ottaa leivät pois ja paljon salatteja tai vaikka jos se onnistu niin voin kuvitella miltä se maistu kun opiskelijät väntää senkin.
 
pöhE
Saa varmasti, joku vain sanoi että tämä on herkkua ja mä vastasin että itse en pidä tätä herkkuna. Ravintoloissa saa vaikka ja mitä ja ravintoloita on paljon. Siellä voi syödä tervellisesti kans.
Ei kun sinä teit alotuksen siitä kuinka paljon läskiä saa kun syö hesessä kaloreitakin päivittelit. Siksi täällä kommentoidaan sitä ehdottamaasi ravintolaruokaa.
 
[QUOTE="LaMamanMorbid";30329599]Niin en mä tiedä kuka käy Hesessä syömässä hampurilaisaterioita? Mut kuka jaksaa ja viittii siitä edes vouhkata? Paitsi tietysti jos tarkoitus on korostaa käänteisesti omaa terveellistä ruokavaliotaan. Mut toimiikse?[/QUOTE]

Aika monet. Tänne Turkuun kun tuli burger king niin ei se ole kun aina täynnä :$. Miksi esim. hyviä ravintoloita eivät voi olla samalla tavalla täynnä? :D
 
"ihaa"
Viini on tervellistä jos et liika juo :). Mutta itse harrastan sekä että. Ravintoloissa saa aika paljon tervellistäkin ja aina kokkia voi pyytä miten se tekee ja mitä laittaa. Itse ainakin monesti pyytänyt, kevyempi kastike esim. kasviksia ym ym.... Tuskin hesburgerissa mulle joku laittaa rasvatonta pihvia, ottaa leivät pois ja paljon salatteja tai vaikka jos se onnistu niin voin kuvitella miltä se maistu kun opiskelijät väntää senkin.
Autsh! Hienossakin ravintolassa on opiskelioita. Tuo ei ollut kauniisti sanottu opiskelioita kohtaan. Ja jos menet ravintolaan ja aiot muuttaa annostasi noin paljon kuin kuvailit, voin olla varma, että ravintola tulee muistamaan sinut hankalana asiakkaana. Vähempi soosia, se nyt menee, mut et sä voi alkaa vaatimaan vähärasvasempaa pihviä yms mainitsemaasi! Sillon menet ravintolaan ja pyydät mikä olisi teidän kevyin vaihtoehto, ja siitä otat mieleisen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöhE;30329610:
Ei kun sinä teit alotuksen siitä kuinka paljon läskiä saa kun syö hesessä kaloreitakin päivittelit. Siksi täällä kommentoidaan sitä ehdottamaasi ravintolaruokaa.
Niin mutta ravintoloissa saa sekä tervellistä että läskiä :). Mutta tuskin noin paljon ckal joissakin aterioissa on. Kun hese nyt top5 ja toinen paikka on saanut läskiä suhteen.
 

Yhteistyössä