niin...tiedoksi vain rupu perseelle että itse voin syödä vaikka 2 tuommoista päivässä eikä silti tule läskiä.Mitä läskiruoassa noin hienoa? Järkyttävä jos yks ateria ja noin 1500 kcal. Hui en ihmettele miksi ihmiset lihoavat jotka usein siellä.
ja luuletko ettei se vaikuttaa kuitenkin sinuun? Sun ihoon, ulkonäöön, terveyteen? Jos nyt et lihoo ei se tarkoittaa ettet ikinä. Mieti jos 1500 ckal se on kuin voi pakkaus syödä, tervellistä?niin...tiedoksi vain rupu perseelle että itse voin syödä vaikka 2 tuommoista päivässä eikä silti tule läskiä.
Kuka sanoi, että hampurilaisella nyt jatkuvasti täytyy ravata???Mitä läskiruoassa noin hienoa? Järkyttävä jos yks ateria ja noin 1500 kcal. Hui en ihmettele miksi ihmiset lihoavat jotka usein siellä.
Yhtälailla sieltä hienosta ravintolastakin niitä kaloripommeja saa, harva sitä hesessäkään mega-ateriaa tilaa.Itse en pystyy tai ei se edes herkullista ole, läski ruoka ällöttää enemmän. Joku hieno ravintola ja viinia se on herkkua omasta mielestä
No toisen herkku on toisen ällötys. Makuja on niin monia. Keksin toki parempiakin herkkuja kuin Hesen ruuat.Itse en pystyy tai ei se edes herkullista ole, läski ruoka ällöttää enemmän. Joku hieno ravintola ja viinia se on herkkua omasta mielestä
Se että tykkää joskus syödä hampurilaista, ei sulje pois toistakaan vaihtoehtoa, eli sitä etteikö vois nauttia myös illallisesta Pinellassa kera viinilasillisen.Itse en pystyy tai ei se edes herkullista ole, läski ruoka ällöttää enemmän. Joku hieno ravintola ja viinia se on herkkua omasta mielestä
Saa varmasti, joku vain sanoi että tämä on herkkua ja mä vastasin että itse en pidä tätä herkkuna. Ravintoloissa saa vaikka ja mitä ja ravintoloita on paljon. Siellä voi syödä tervellisesti kans.Yhtälailla sieltä hienosta ravintolastakin niitä kaloripommeja saa, harva sitä hesessäkään mega-ateriaa tilaa.
Jos Milanna sun poibti on kalorit ja epäterveellisyys, niin älä hehkuta hienompien ravintoloiden ruokia ja viinejä! Meneppäs kurkkaa niittenki ravintoloiden köökejä. Kyllä se fiini ravintolaillallinenkin kaloreita sisältää, enemmän ku heset itseasiassa jos oikeen viineineen kaikkineen syö! Lotrataan öljyä, rasvaa, suolaa ja kermaa ni kyllä niistäkin hyviä ja kaloripitosia tulee.ja luuletko ettei se vaikuttaa kuitenkin sinuun? Sun ihoon, ulkonäöön, terveyteen? Jos nyt et lihoo ei se tarkoittaa ettet ikinä. Mieti jos 1500 ckal se on kuin voi pakkaus syödä, tervellistä?
Ei kun sinä teit alotuksen siitä kuinka paljon läskiä saa kun syö hesessä kaloreitakin päivittelit. Siksi täällä kommentoidaan sitä ehdottamaasi ravintolaruokaa.Saa varmasti, joku vain sanoi että tämä on herkkua ja mä vastasin että itse en pidä tätä herkkuna. Ravintoloissa saa vaikka ja mitä ja ravintoloita on paljon. Siellä voi syödä tervellisesti kans.
Autsh! Hienossakin ravintolassa on opiskelioita. Tuo ei ollut kauniisti sanottu opiskelioita kohtaan. Ja jos menet ravintolaan ja aiot muuttaa annostasi noin paljon kuin kuvailit, voin olla varma, että ravintola tulee muistamaan sinut hankalana asiakkaana. Vähempi soosia, se nyt menee, mut et sä voi alkaa vaatimaan vähärasvasempaa pihviä yms mainitsemaasi! Sillon menet ravintolaan ja pyydät mikä olisi teidän kevyin vaihtoehto, ja siitä otat mieleisen!Viini on tervellistä jos et liika juo . Mutta itse harrastan sekä että. Ravintoloissa saa aika paljon tervellistäkin ja aina kokkia voi pyytä miten se tekee ja mitä laittaa. Itse ainakin monesti pyytänyt, kevyempi kastike esim. kasviksia ym ym.... Tuskin hesburgerissa mulle joku laittaa rasvatonta pihvia, ottaa leivät pois ja paljon salatteja tai vaikka jos se onnistu niin voin kuvitella miltä se maistu kun opiskelijät väntää senkin.
Niin mutta ravintoloissa saa sekä tervellistä että läskiä . Mutta tuskin noin paljon ckal joissakin aterioissa on. Kun hese nyt top5 ja toinen paikka on saanut läskiä suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja pöhE;30329610:Ei kun sinä teit alotuksen siitä kuinka paljon läskiä saa kun syö hesessä kaloreitakin päivittelit. Siksi täällä kommentoidaan sitä ehdottamaasi ravintolaruokaa.