dadad
Sarkasmi on vaikea laji...Oletko lihava vai? Millä tavalla sun mielestä kaikki suomalaiset nyt ovat yhtäkkiä täällä palstalla lihavia?
Sarkasmi on vaikea laji...Oletko lihava vai? Millä tavalla sun mielestä kaikki suomalaiset nyt ovat yhtäkkiä täällä palstalla lihavia?
Ylipainoinen meillä kukaan ei ollut ikinä. Vauvana esikoinen vaan oli aika pullukka ja on sillä vieläkin paljon isompi kroppa kun mitä vaikka muilla lapsilla, erilainen rakenne. Ylipainosta hän ei ole kärsinyt ikinä vain vauvana oli pikkasen isompi. Onko se jotenkin uskomatonta jos joku vitsi syödä tervellisesti? Tai onko se jotenkin hankala?Jos syötte niiin terveellisesti niin miksi ainakin yksi sun lapsista on ollut ylipainoinen aiemmin?
Onko tämä edes salatti mitä sieltä saa? Mauton pahvi joka voi vain syödä jos muuta pkt. majoneesia laittaa. En valitettavasti saa hesen salattia alas millään.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30331602:No taas voisi ihan yhtä lailla ihmetellä, ettet ole tietoinen, että heseltäkin saa esim salaatteja, eikä aina ole pakko ottaa sitä suurinta hampurilaista ranskalaisten ja sokerilimsan kanssa.
Huh, joku vitsi seurata mun profiilia siellä ?Btw, sun FB sivuilla on kuvia jossa lapset vetää ranskanperunoita
Nämä salatit teen harvoin, mutta ovat nekin huomattavasti tervellisempia jos laitat oikein aineet, kun siihen kuuluu paljon kasviksia, majoneesia ei tarvitse laittaa enkä laitanut pitkään, vaan kermaviilia, myös makkara en ole laittanut pitkään, mutta valitettavasti tänne kun olen antanut alkuperäinen resepti, jos haluat mun reseptillä tehdä niin voin toki senkin antaa . Joka päivä teen vihreitä salatteja, ne syömme paljon ja ovat hyviä... Myös keittoja meillä päivittäin. Perunakin syömme harvoin, enemmän papuja, viljoja ym.... Kun siihen tottu usko pois voi paljon paremmin.Onko virolaiset 'salaatit' joita teet usein mielestäsi terveellisempiä kuin Hesen mättö? Sun virolaiseen 'salaattiin' tulee makkaraa (jotain metukkaa) ja majoneesia mm. pääraaka-aineina ? Oikein terveyspommi kerrassaan
eilen, kui?Kysyn uudestaan. Koska toi mahakuva on otettu?
No tietysti se oli se pansuiola!Mun puolesta muut saa ostaa vaikka kaiken ruokansa Hesestä, ei paljoa kiinnosta.
Mä käyn siellä tosi harvoin. Ja viimeksi kun kävin niin edellisestä kerrasta oli ehkä pari vuotta, en edes kunnolla muistanut. Ostin hampurilaisen ja mun seuralainen myös. Kummallekin tuli tosi outo olo, pyöri päässä suunnilleen. Ihmettelen että mitähän niissä ruoissa on... Vastedes tuskin käyn ollenkaan tuon kokemuksen jälkeen, vaikka ois kuinka kiire ja huutava nälkä eikä muita ruokapaikkoja lähellä.
USKON POIS- Miksi automaattisesti oletat että me muut kommentoijat olemme Hesen/mäkkärin suurkuluttajia? Kommentoin juttujasi koska ne ovat ristiriitaisia siihen nähden mitä joskus toiste kerrot.Nämä salatit teen harvoin, mutta ovat nekin huomattavasti tervellisempia jos laitat oikein aineet, kun siihen kuuluu paljon kasviksia, majoneesia ei tarvitse laittaa enkä laitanut pitkään, vaan kermaviilia, myös makkara en ole laittanut pitkään, mutta valitettavasti tänne kun olen antanut alkuperäinen resepti, jos haluat mun reseptillä tehdä niin voin toki senkin antaa . Joka päivä teen vihreitä salatteja, ne syömme paljon ja ovat hyviä... Myös keittoja meillä päivittäin. Perunakin syömme harvoin, enemmän papuja, viljoja ym.... Kun siihen tottu usko pois voi paljon paremmin.
Miten sä voit tiedä mitä mä ajattelen tai missä sanoin että täällä jotkut ovat suurkuulutajat? Hauska miten te osatte asioita vääntä ja kääntä ihan toisinpäin. Mutta mitäpä voi jos joku ei sietää yhtä ihmistä, pakko tapella sitten hänen kanssa vaikka mistä, eikö?USKON POIS- Miksi automaattisesti oletat että me muut kommentoijat olemme Hesen/mäkkärin suurkuluttajia? Kommentoin juttujasi koska ne ovat ristiriitaisia siihen nähden mitä joskus toiste kerrot.
Minä satun viljelemään omalla pihallani kasvukaudella suurimman osan käyttämistämme vihanneksista ja syömme niitä paljon sekä kalaa ja vähärasvaista lihaa. Hampurilaisateriat ovat melko harvinaisia meidän perheessä, lasten suosikkiravintolat löytyy sushin puolelta...
Jäin miettimään ku joku sut lidlissä muka näki ja sanoit että ei sulla enää ole mustat hiukset. Kuvassa kuitenkin on. Eli olitko lidlissä vai et?eilen, kui?
Nyt on puna-ruskeat mutta ei viime kuussa ollut. Kun äidillä oli synttärit uskaltanut jollai hennalla ne värjätä . Juu en, en voinnut vaan olla millään lidlissä, kun en edes käy siellä, niin kuin sanoin että syy on myös siihen miksi en käy on ruokaa, sieltä en saa kalaa enkä saa tarpeeksi hedelmiä, kasviksi ja vihaneksia. Eikä mun tarvitse mitään täällä taas keksiä, vaikka olisinkin jonkun mielestä iso tai vanha matami, vaikka vuodelta 1925 voin olla, ei se mua liikuttaa, mä en vaan ollut. Jos oiein muistan niin alkukesällä vain olin kun oli espanjalaiset päivät, kun siellä oli kaikenlaista kiva. Myös mun mies ei ollut missään Myllyssä mun kanssa vaikka kyllä itse olin 2krt ainakin vuoden aikana.Jäin miettimään ku joku sut lidlissä muka näki ja sanoit että ei sulla enää ole mustat hiukset. Kuvassa kuitenkin on. Eli olitko lidlissä vai et?
Ei ole musta tukka :/. Kyllä haluan mutta en uskalla, sain jollain hennalla puna-ruskea ja luulen kuvassa se näy hyvinkin . Synnytyksen jälkeen sitten taas mustaksi ja pidennystä ;PDaa, Milanna on näiden 9 päivän aikana tietysti värjännyt ne hiukset takaisin mustaksi
No se sämpylä ei vissiin ainakaan ole sieltä samasta tehtaasta. Pihvikin on varmaan tuoreempi, ei ihan pakkasesta otettu. Itse en ole syönyt ravintolan hampurilaista, mutta olen sellaisen nähnyt, ja kyllä se herkulliselta näytti.Mä herkuttelen myös oliiveilla, katkaravuilla, vuohenjuustolla ja sinihomejuustolla. Nekin on jonkun mielestä aika ällöttävää laadutonta paskaa.
Miten muuten ravintolan hampurilainen eroaa laadultaan hesen hamppareista? Ihan siis mielenkiinnosta?
Ilmaisin itseni huonosti. Siis joku täällä mainitsi että mieluummin syö heseruokaa halvalla kuin maksaisi 20 euroa kunnon ravintolaruoasta. Itse olen erimieltä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30331463:Onko joku nyt siis maksanut 20 euroa siitä hesen hampurilaisesta? :O