Yöäk, kuka halua Hesburgerissa käydä?

säpäle harmaana
[QUOTE="riia";30332177]Olen samaa mieltä! Tässä alotuksessa ei mollattu ketään. Ja kyllä mun syömisiä saa mollata, mulla on hyvä itsetunto, ihan sama. Täs on nyt kyl herkkänahkasta sakkia eksyny tähän jos ei voi puhua heseruoista mollaamatta. Voi elämä! Samoin mä voin sanoo Kuka vittu viittii vetää pään täytee joka vkonloppu?! Se on toteamus, ei se tarkota etttä en ymmärtäs asiaa![/QUOTE]

Tuo mollaaminen oli vähän huono termi tähän ketjuun liittyen. Se oli kommentti tuohon "muutunko paremmaksi ihmiseksi" -kommenttiin. En oikein tiedä puhutaanko tässä nyt enää ihmisistä, vai siitä ruoasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30332179:
ainoa asia, joka minua oikeasti ottaa tässä päähän, on se, että ruokaa, jota monet ihmiset syövät (kuolematta siihen), haukutaan syömäkelvottomaksi, roskaksi, paskaksi jne. Minä olen aina arvostanut ruokaa, joten ymmärrykseni ei vain riitä tällaiseen kiittämättömyyteen.
Kai tajua että se on toisten bisnestä. Mistä on tehty roskaruokaa mikä ei ole minkälainen ihmis kropalle.
 
[QUOTE="riia";30332177]Olen samaa mieltä! Tässä alotuksessa ei mollattu ketään. Ja kyllä mun syömisiä saa mollata, mulla on hyvä itsetunto, ihan sama. Täs on nyt kyl herkkänahkasta sakkia eksyny tähän jos ei voi puhua heseruoista mollaamatta. Voi elämä! Samoin mä voin sanoo Kuka vittu viittii vetää pään täytee joka vkonloppu?! Se on toteamus, ei se tarkota etttä en ymmärtäs asiaa![/QUOTE]

No niinpä :)

ja muutenkin kaikki aloitukset ko palstalla on vaan pakko poista, kun naiset mollavat täällä toinen toista jatkuvasti tai pukeutumista, toisten asioita pohtivat kuka mitä ostaa, mollataan miehiä täällä ja niin pois päin. Koko palsta pakko sulkea ettei kukaan ketään mollaa. Ko keskustelussa jopa minä en kerenyt mollata ketään kunnolla ja itse taas olin, läski, vanha ja vaikka minkälainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30332211:
Miten tämä nyt liittyi yhtään mihinkään? Jos Hesburger tekee bisnestä, niin tekeekö se siitä ruoasta jotenkin syömäkelvottomampaa? Eikö muut ravintolat/kaupat/viljelijät/elintarvikevalmistajat tee bisnestä?
Tekee, niin mikä ongelma se on, jotkut vaan saavat ruoasta roskan ja se on esim juuri hese ja muut vastavat ketjut.
 
säpäle harmaana
No niinpä :)

ja muutenkin kaikki aloitukset ko palstalla on vaan pakko poista, kun naiset mollavat täällä toinen toista jatkuvasti tai pukeutumista, toisten asioita pohtivat kuka mitä ostaa, mollataan miehiä täällä ja niin pois päin. Koko palsta pakko sulkea ettei kukaan ketään mollaa. Ko keskustelussa jopa minä en kerenyt mollata ketään kunnolla ja itse taas olin, läski, vanha ja vaikka minkälainen.
Minä en ole ainakaan sanonut sinua läskiksi enkä vanhaksi enkä miksikään muuksikaan. Minä puhun pelkästään asenteestasi ylipäätään ruokaa kohtaan ja siitä, ettet ymmärrä, että tilanteita on erilaisia. Jos käy joskus hesellä, koska sieltä saa halvalla ja nopeasti vatsantäytettä, se ei tarkoita sitä, että koko ruokavalio perustuisi johonkin megahampurilaisten ravintoarvoihin.
 
AS
No se sämpylä ei vissiin ainakaan ole sieltä samasta tehtaasta. Pihvikin on varmaan tuoreempi, ei ihan pakkasesta otettu. Itse en ole syönyt ravintolan hampurilaista, mutta olen sellaisen nähnyt, ja kyllä se herkulliselta näytti.
Okei, eli sämpylä ei ole samasta tehtaasta ja oletat pihvin olevan tuoreempi. Hampurilaisessa.
:)

Mulla on itselläni niin pienet lapset, etten yksinkertaisesti halua viedä niitä oikeasti hyvään ravintolaan, jossa annoksesta maksetaan 30 euroa. Mä mieluusti annan ruokarauhan muille ruokailijoille. Me voidaan ihan hyvin harjoitella lasten kanssa jossain arkisemmassa mestassa.

Syön toki mielummin kunnon pihviä ja upeita annoksia. Ei siinä mitään. Mutta kyllä mä voin hampurilaisenkin vetää lärviin.
 
vieras..
On kyllä niin pitkä ketju, etten jaksa kokonaan lukea, mutta onhan toi kalorimäärä aika huikee yhdelle pikasesti syödylle aterialle. Olkoonkin kerrosateria, mutta tuskin net muutkaan kovin paljoo "terveellisempiä" ovat. Mitä hintaan tulloo, niin eivät ne minusta nyt niin hirveän edullisia ole, jos ei nyt ole ostamassa euron hampparia, 7-9€ maksaa täällä monessa paikkaa lounas, johon kuuluu kahvitkin, yleensä pikkulapset saa edullisemmin ja joissain jopa ilmaseksi syödä.
 
vieraspa hyvinkin
Mikä siitä ruuasta tekee roskan?
No kun siinä on jauhelihaa eikä kokolihaa. Ainiin, mut saahan hesestä kokolihallakin hampurilaisia.

Rasvaista on joo, mutta pitää ihmisen rasvaakin syödä. Perunat saa vaihdettua minisalaattiin tai porkkanoihin. Hampurilaisessa on leipää, pihvi, salaattia, tomaattia ja se oi niin paha majoneesi.

Jos mä saan muutamalla hassulla eurolla vatsani täyteen, eikä hese MINUN mielestäni edes maistu pahalle vaan hyvälle, miksi en kävisi siellä silloin tällöin kun pikaisesti pitää saada maha täyteen?
 
Outlet harmaana
aterian kalorimäärä on laskettu tavallisen juoman mukaan, ei light juoman. Siitä tulee jo monta kaloria ateriaan jos ottaa tavallisen sokerillisen juotavan
Noissa kalorimäärissä se on pelkästään itsensä k*settamista ottaa light-juomaa kaloreita vähentääkseen ????
Lisäksi sokeri on kropalle paljon terveellisempää ja luonnollisempaa kuin aspartaamip*ska, jos moinen valinta pitää suorittaa. Vesi olisi sata kertaa parempi vaihtoehto kuin sokerilimu tai makeutusainelimu.
 
Siis mulle on oikeesti ihan sama jos joku käy hesessä tai vastaavassa. En vaan itse tykkää niistä ruoista, se rasvan haju ällöttää mua. Pikkasen tosin ihmettelen sitä, että viattomat lapsetkin viedään heseen syömään.
 
Mutta kun
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30332407:
Miksei tässä sitten ihmetellä, miksi viattomille lapsille annetaan karkkia. Nehän ovat pelkkää lisäainetta.
oli hese ruuasta ;D karkkiahan voi tehä vaikka mahlasta?? ja toffeeta ite keitellä?
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kai säpäle;30332399:
et esim broileria on kasvatettu kasvuhormoonein? nopeemmin isommaks ja jnee...
Ja meinaat, että ne hormoonit poistuvat, kun se broileri viedään hienon ravintolan keittiöön? Tai marketin lihatiskiin?
 

Yhteistyössä