The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30241536:
Voit tulla mun kaa viettää Uutta Vuotta, joko kera lasten tai ilman, se selviää myöhemmin :kiss:
Oisko lasten kaa nii mieki voisin tulla. En usko et ämpäri on vuodenvaihteessa innokkaana lapsenvahtina..
 
Oi ei mikä päivä töissä...

Meillä ollu töissä nyt tän viikon sellanen Sveitsiläinen korjaajamies, korjaamassa stansseja. Se on ihan törkeen komee ja ihana ja ja ja.... Noo tänään sitten jäin kiinni sille vilkuilusta... Noo lähin sitte omalta koneelta syömään ja ilveiltiin jotain typerää työkaverin kanssa, ku se oli toisella koneella niin eiköhän just sillon se syötävän komea mies oo siinä mun vieressä, flirttaa mulle, iskee silmää ja mitä mä teen? No mulla on se vitun ilveily naamalla, yritin siitä sitte äkkiä sitä vääntää hymyyn, mutta vedin niin punaseksi ku ihminen voi vaan olla ja yritin siitä sitte coolisti mennä vessaan. Sit se lähti, enkä mä pystyny hymyileen sille normaalisti, eikä se tuu enää ku joskus pitkän ajan päästä taas ja nyt se pitää mua varmaan ihan hulluna MÄ EN KESTÄ!!!!!!!!
 
Aijaijai,
mun on pakko vähän hehkuttaa!

Mahduin mun "ennen raskautta" farkkuihin toissapäivänä :cool:

Tosin asiaan saattaa vaikuttaa se, etten oo kyennyt syömään juuri muuta kun rahkaa ja banaaneja sekä joitain mehukeittoja synnytyksen jälkeen :rolleyes:

Ja se, että oon nyt ollut viikon kuumeessa molemmat korvat tulehtuneena.

Eli vähän oon fuskannut,
mut kuiteskii, yippii! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
kahvikirahvi
Aijaijai,
mun on pakko vähän hehkuttaa!

Mahduin mun "ennen raskautta" farkkuihin toissapäivänä :cool:

Tosin asiaan saattaa vaikuttaa se, etten oo kyennyt syömään juuri muuta kun rahkaa ja banaaneja sekä joitain mehukeittoja synnytyksen jälkeen :rolleyes:

Ja se, että oon nyt ollut viikon kuumeessa molemmat korvat tulehtuneena.

Eli vähän oon fuskannut,
mut kuiteskii, yippii! :D
Mieki olen laihtunu ylimääräiset kesäkiloni :flower: Hyvä me!
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä