The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille:)

Pitäs alottaa viikonloppu siivous,pistin jo musiikit soimaan mutta vielä istun tässä.

Mulla on muuten ihana veli. Pitkästä aikaa oltiin kahestaan äitin luona kahvilla ja on se vaan ihana kun on saanut tollasen veljen :heart: Vaikka teininä olin eri mieltä niin kyllä ne vuodet tekee tehtävänsä ja tajuaa miten ihanaa on kun on saanut tuollasen veljen:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
kahvikirahvi
Mulla lähtee järki tohon kolmivuotiaan pakottavaan tarpeeseen tuottaa niin suurta melua kuin mahdollista, karjumalla ja kiljumalla. Ja siihen että tavarat on pakko levittää ympäriinsä. Mun kaikki matot mitkä ei oo käytössä, on ollu poikasen sängyn alla nätisti piilossa rullalla, niin eiköhän se oo heittäny ja levitelly kaikki myttyyn sinne huoneeseensa sillä aikaa kun "nukkui" päiväunia. Vittu.
 
Pölyt pyyhitty ja imuroitu,pikkusälä heitelty roskiin tai niiden oikeisiin paikkoihin,petivaatteet vaihettu ja lehdet odottamassa et saan ne heittää lehtien keräykseen kun seuraavan kerran ulos menen. Tiskit vielä odottaa ja pyykkäys,unohdin vain osan pyykeistä autoon niin pitäs nekin hakea et sais pestyä.
 
Mulla lähtee järki tohon kolmivuotiaan pakottavaan tarpeeseen tuottaa niin suurta melua kuin mahdollista, karjumalla ja kiljumalla. Ja siihen että tavarat on pakko levittää ympäriinsä. Mun kaikki matot mitkä ei oo käytössä, on ollu poikasen sängyn alla nätisti piilossa rullalla, niin eiköhän se oo heittäny ja levitelly kaikki myttyyn sinne huoneeseensa sillä aikaa kun "nukkui" päiväunia. Vittu.
Jaksamista. :hug:

Täältä löytyy noita termiittejä kaksi (4-vuotias ja pian 3-vuotias) ja niiden lisäksi kaikki kengät popsiva 7 kk ikäinen. :D
 
Iltaa. Eskarista tuli tieto kesken päivän että naapuriluokalta on löytynyt täitä yhdeltä oppilaalta. Kaikki tavarat piti tuoda kotiin siivouksen tieltä.
Tulipas käyttöön aiemmin apteekista ostettu koivupohjainen shampoo. Tämän haju kuulemma ellottaa täitä ja eivät niin helpolla tartu.
Ei ole kokemusta aiheesta, koska tarhassa tätä ei esiintynyt kertaakaan. Sanokaas, kuinka pitkään täitarkastuksia tulee tehdä? Kouluun pitää näemmä vielä raportoida tilanteesta.
 
IhQ
Kuka antaa 8-vuotiaan käsiin puukon ja lähettää sen juoksentelemaan pihalle, ilman minkäänlaista valvontaa?
Sitten tulee naapurien lapset ja omat valittamaan kun yks uhkailee muita sillä puukolla...: /
 
Iltaa. Eskarista tuli tieto kesken päivän että naapuriluokalta on löytynyt täitä yhdeltä oppilaalta. Kaikki tavarat piti tuoda kotiin siivouksen tieltä.
Tulipas käyttöön aiemmin apteekista ostettu koivupohjainen shampoo. Tämän haju kuulemma ellottaa täitä ja eivät niin helpolla tartu.
Ei ole kokemusta aiheesta, koska tarhassa tätä ei esiintynyt kertaakaan. Sanokaas, kuinka pitkään täitarkastuksia tulee tehdä? Kouluun pitää näemmä vielä raportoida tilanteesta.
Äh, voi viheliäinen :hug:...

Kyllä meillä meni koko hiien viime vuosi siihen *hiukset pystyssä muistelen vieläkin* tarkastusrumbaan - koulusta kun sateli jatkuvalla syötöllä "koululaisilla on vieläkin täitä" - ilmoituksia.

Ja ei, en todellakaan odota noita ilmoituksia niin ollenkaan mutta tiiän, että niitä taas kohta tulee ja tiiän, että se on sitä samaa saaplarin kampaamista (kun kaikki perheet eivät oikeasti välitä asiasta ollenkaan tai sitten hoitavat puolihuolimattomasti tilanteen).

Viheliäisiä öttiäisiä, sukupuuttoon joutasivat |O
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kuka antaa 8-vuotiaan käsiin puukon ja lähettää sen juoksentelemaan pihalle, ilman minkäänlaista valvontaa?
Sitten tulee naapurien lapset ja omat valittamaan kun yks uhkailee muita sillä puukolla...: /
:O -no voi sun helevata

Tiiätkö kenen mukula siellä leikkii Krokotiilimiestä? Jos tiiät, niin äkästä puhelinsoittoa perään.

Jos mie olisin siellä, niin lähtis yks helekutin äkänen akka....!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä