The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"Rauha"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30241745:
No monikin asia siinä nyt mättää ja vituttaa, mutta se siitä, hyvää yötä, pakko mennä nukkuu..
miten sun sydän sanoo start living or die trying. hyvää yötä lady ja muista kove the living niinku gumpissa jokainen hetki onkuin suklaa rasian avaus. elä pelkää elä oo jamas
rakasta mitä sul on ja tee lisäys jos pakko meitsi antaa halin jos sen suot. Hyvää yötä lady nää parempii unii!
 
9MM
Heräsin aamulla rakkauteen halusin ottaa sut syleilyyn lintunen kun olit sä surullinen en hallu nähä kyyneltä sun poskillas voi kunpa voisin ne pois suudella kaunokainen ota iisisiti vaikka rankaa ois anna mä otan sen sun harteilta pois. sä oot avulias toistaa tätä liika en voi oot kuin aamun rusko usko itsees ennen kuin kaadut ja maadut elä rakas oot tärkee elämän ilon valon joka kulkee ja näyttää sulle minne mennä elä siis opelkää kaikki voi sulle antaa tuntematon kokematon tiellä puhtauden tunteen once moore l.
 
9MM
Pakko myöntää etten useinkaan tajua sun kirjoituksista mitään...
mä kirjotan välillä liian innokaasti. tiiäkkö mitä viel sen takii nyt myöhemällä iällä teen tätä harjotusta. yks vanha punk san mä oon aina pahasti väärinymmäretty se on väsyttävää . ja mul on taitto vika ja semi lukihäiriö. siis näyttää oikeelle se kirjotus mut ku katon myöhemmin ni se on pätkivää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä