kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja Mikäs;30241717:lady?
kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja Mikäs;30241717:lady?
laaja käsite mikä on päällimäisenä se suurin?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30241721:kaikki.
sanotaanko nyt vaikka niin, että sillä roikkuu kassit jalkojen välissä.Alkuperäinen kirjoittaja noi se on hyvä;30241727:laaja käsite mikä on päällimäisenä se suurin?
tason puute ja se uudettomuus?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30241739:sanotaanko nyt vaikka niin, että sillä roikkuu kassit jalkojen välissä.
miten sun sydän sanoo start living or die trying. hyvää yötä lady ja muista kove the living niinku gumpissa jokainen hetki onkuin suklaa rasian avaus. elä pelkää elä oo jamasAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30241745:No monikin asia siinä nyt mättää ja vituttaa, mutta se siitä, hyvää yötä, pakko mennä nukkuu..
ton sydämmen sinapiks?:heart:
Pakko myöntää etten useinkaan tajua sun kirjoituksista mitään...ladyt rauhas skidien takii they are love future niinjku se biisi meni rakasta itseäsi niin rkastat muita-
mä kirjotan välillä liian innokaasti. tiiäkkö mitä viel sen takii nyt myöhemällä iällä teen tätä harjotusta. yks vanha punk san mä oon aina pahasti väärinymmäretty se on väsyttävää . ja mul on taitto vika ja semi lukihäiriö. siis näyttää oikeelle se kirjotus mut ku katon myöhemmin ni se on pätkivää.Pakko myöntää etten useinkaan tajua sun kirjoituksista mitään...