ootai mää vai? en kai sentään
ootai mää vai? en kai sentään
Vanhat kunnon kyyrölän veljekset!yle teemalla alkaa kuutamosonaatti..hyyy! kamala leffa,yih!
tää on kamalan pelottava leffa vaik on olevinaan kauhukomedia.Vanhat kunnon kyyrölän veljekset!
No, myönnän.:stick: olet vaan pikemminkin siveä ja kiltti
Kauhukomedioista zombieland vie voiton. Huippu!tää on kamalan pelottava leffa vaik on olevinaan kauhukomedia.
Se on niin huono että pelottaatää on kamalan pelottava leffa vaik on olevinaan kauhukomedia.
Joo:heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30241536:Voit tulla mun kaa viettää Uutta Vuotta, joko kera lasten tai ilman, se selviää myöhemmin :kiss:
Oisko lasten kaa nii mieki voisin tulla. En usko et ämpäri on vuodenvaihteessa innokkaana lapsenvahtina..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30241536:Voit tulla mun kaa viettää Uutta Vuotta, joko kera lasten tai ilman, se selviää myöhemmin :kiss:
Killer tomatos on kans aika rajuKauhukomedioista zombieland vie voiton. Huippu!
Nevöhööd. Pitäiskö kattoo joskus?Killer tomatos on kans aika raju
No tehäämpä niin :kiss:Oisko lasten kaa nii mieki voisin tulla. En usko et ämpäri on vuodenvaihteessa innokkaana lapsenvahtina..
Kannattaa. Tappajatomaatit ja Tappajatomaattien paluuNevöhööd. Pitäiskö kattoo joskus?
Mieki olen laihtunu ylimääräiset kesäkiloni :flower: Hyvä me!Aijaijai,
mun on pakko vähän hehkuttaa!
Mahduin mun "ennen raskautta" farkkuihin toissapäivänä
Tosin asiaan saattaa vaikuttaa se, etten oo kyennyt syömään juuri muuta kun rahkaa ja banaaneja sekä joitain mehukeittoja synnytyksen jälkeen
Ja se, että oon nyt ollut viikon kuumeessa molemmat korvat tulehtuneena.
Eli vähän oon fuskannut,
mut kuiteskii, yippii!
mää lähen sitten varmaan myöhemmin yksin rimpsalle...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30241575:No tehäämpä niin :kiss:
Tere! Jäi rieskat saamatta :|:wave:
Anto vaan ymmärtää muttei ymmärtäny antaa.Tere! Jäi rieskat saamatta :|
miehet on sellasia.Anto vaan ymmärtää muttei ymmärtäny antaa.
lady?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30241705:VittuPerkeleSaatana.
Kaikki on ihan päin vittua. :headwall: :headwall: