Perheellisenä harvoten onnistuu, siis kun on omia mukeloita.no eikös sitä vois uutta vuotta juhlia kavereiden kanssa?
Perheellisenä harvoten onnistuu, siis kun on omia mukeloita.no eikös sitä vois uutta vuotta juhlia kavereiden kanssa?
Kiitti varotuksesta. Juottaisit mut kuitenkin taas kauheeseen oloon.sun kutsukorttiin voidaan laittaa vaikka että pitsinnypläyskerhon kaamosmiitti
no perhekavereina jos on lapsia,eikai se juhliminen nyt tarvii olla ihan vaan sitää ryyppäämistä. kyllä mulle kelpais perhekaveri juhlat. mutta ei ole perhettä.Perheellisenä harvoten onnistuu, siis kun on omia mukeloita.
lupaan etten juota, päinvastoinKiitti varotuksesta. Juottaisit mut kuitenkin taas kauheeseen oloon.
Meilläpäin vaan oon huomannut että monilla lapsettomilla se on nimenomaan sitä ryyppäämistä, ja perhekaverit sitten on usein ihan keskenään perheineen.no perhekavereina jos on lapsia,eikai se juhliminen nyt tarvii olla ihan vaan sitää ryyppäämistä. kyllä mulle kelpais perhekaveri juhlat. mutta ei ole perhettä.
Masaa ei listat kiinnosta. Emmä sitä oo tännekään kutsunut mutta taas tuo kassien dingelidong alkaa kuuluaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30241367::O
Masa ei ole kutsulistalla |O. Menköön Irman luokse.
oot kauheeno miksipä ei
tee kansalaisaloite
Masa on päällekarkaaja |OMasaa ei listat kiinnosta. Emmä sitä oo tännekään kutsunut mutta taas tuo kassien dingelidong alkaa kuulua
ei pitäs liioitella enempää kuin on kohtuullistaoot kauheen komee
Masa on vanha pervo. Lähes yhtä pervo kuin jotkut tyypit palstalla ja jopa The Ketjussa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30241472:Masa on päällekarkaaja |O
Mittään en tunnusta |OMasa on vanha pervo. Lähes yhtä pervo kuin jotkut tyypit palstalla ja jopa The Ketjussa. :xmas:
viitannet itseesi?Masa on vanha pervo. Lähes yhtä pervo kuin jotkut tyypit palstalla ja jopa The Ketjussa. :xmas:
Amen!!Ruutis on vanha pervo. Vielä pervompi kuin tyypit palstalla ja jopa The Ketjussa. :xmas:
:stick: enhän ole vaan pikemminkin siveä ja kilttiAmen!!
tää oli tosi hauska, meinasi karata huutonauru!Amen!!
ai mää vai? en kai sentäänruutis on ollut tänää kauhee kiusaaja:|
En oo ollu sielläpäinkään. Ja sitäpaitsi ne oli pervoja jo kun tulin tänne.viitannet itseesi?
Häpeätkös mokoma :stick:ai mää vai? en kai sentään
En oo ollu sielläpäinkään. Ja sitäpaitsi ne oli pervoja jo kun tulin tänne.
:ashamed:Häpeätkös mokoma :stick:
Löysit kaltaisesi :saint:.En oo ollu sielläpäinkään. Ja sitäpaitsi ne oli pervoja jo kun tulin tänne.
Voit tulla mun kaa viettää Uutta Vuotta, joko kera lasten tai ilman, se selviää myöhemmin :kiss:no perhekavereina jos on lapsia,eikai se juhliminen nyt tarvii olla ihan vaan sitää ryyppäämistä. kyllä mulle kelpais perhekaveri juhlat. mutta ei ole perhettä.