Toi oli lähimpänä avariaVaro etteise tikku jää silmäluomen alle silleen ettei silmiä saa kiinni ja pakko lukee vaan lisää.
Suunnitellaan vaan kiltisti pikkujouluja. Kyllä pukin tuloa täytyy aina vähän porukalla fiilistellä :saint:.yinksu on pervoillu mutta muut on ollu ku pyhäkoulussa
Onko pikkujouluissakin pukki paikalla? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30241347:Suunnitellaan vaan kiltisti pikkujouluja. Kyllä pukin tuloa täytyy aina vähän porukalla fiilistellä :saint:.
Tottakai :xmas:Onko pikkujouluissakin pukki paikalla? :saint:
Eih................Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30241347:Suunnitellaan vaan kiltisti pikkujouluja. Kyllä pukin tuloa täytyy aina vähän porukalla fiilistellä :saint:.
:OToivottavasti pikkujouluissa ei oo Masa kaivelemassa säkkejään
Mikäs vika meidän pikkujouluissa on :OEih................
ei oo perrää tai sitte mää teen poikkeuksenJa tonttuja pitää olla!!!!
Tiedättehän mitä lyhyistä miehistä sanotaan?
Että niillä on iso....
...ego
Sie oot onnekas :saint:.ainaski niissä pikkujouluissa missä mää olen ollu niin on ollu pukki :saint:
ne on siks että voi juhlia joulua kavereiden kanssa, varsinainen kun vietetään perheen kansmä en oikeen tajua pikkujouluja...miks sellasia on?
Jotta on joku tekosyy ryypiskellä, nih.mä en oikeen tajua pikkujouluja...miks sellasia on?
En sano että teissä on mitään, mutta mun vähäiset pikkujoulukokemukseni ovat olleet sen verran... hmm, mieleenpainuvia että saan nykyään kylmänväreitä pelkästä pikkujoulu-sanasta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30241372:Mikäs vika meidän pikkujouluissa on :O
sun kutsukorttiin voidaan laittaa vaikka että pitsinnypläyskerhon kaamosmiittiEn sano että teissä on mitään, mutta mun vähäiset pikkujoulukokemukseni ovat olleet sen verran... hmm, mieleenpainuvia että saan nykyään kylmänväreitä pelkästä pikkujoulu-sanasta.
no eikös sitä vois uutta vuotta juhlia kavereiden kanssa?ne on siks että voi juhlia joulua kavereiden kanssa, varsinainen kun vietetään perheen kans
no miksipä eino eikös sitä vois uutta vuotta juhlia kavereiden kanssa?