The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt tsempatkee minnuu vähäsen.. Pitäs lähtee esikoinen viemään kaverille ja minnuu vähän ahistaa mennä sinne.. Jospa riittäs ett mie tuuppaan tuon likan ovesta sisään ja huikkaan ett tuun parin tunnin päästä noutamaan sen. :D
 
Soittoäänistä tuli mieleen että ongelma on tämä.
Kappalepätkät on työpöydällä mutta kun siirtää tunesiin, menee musiikkiin, jää siihen mutta ei mene merkkiääniin.
Ja kun raahaa niitä työpäydältä tunesiin niin siihen kuvakkeen viereen tulee nuoli ylöspäin tms ja lukee sana linkki.
Ei tule mitään + merkkiä, eikös sellaisenkin pitäisi tulla siirrettäessä merkkiääniin?
Tai piti tai ei niin tuo linkki-sana kuitenkin on kuvakkeen vieressä.
Ja soittoääni on ihan oikeassa muodossaan (.m4r).

Tosiaan kaveri joskus talvella itselleen tehnyt ja laittanut soittoääniä mutta kun kokeili mulle, ei onnistunut. Eikä onnistunut enää laittaa itselleenkään.
Lupas kyllä tutkia tunesia onko siihen tullut joku juttu tms mitä ei tiedä. Kauhean usein ei sitä kuulemma käytä.
 
Huomenta!

Kyllä meni eilen taas valvomiseks ja heräsin vasta 11 aikaa. Mää oon ensviikkolla ihan kuollut kun pitäs osata herätä sitten taas 5.30. Sit näin unta eräästä ihmisestä ja nyt olo on ahdistunut...Miks mun pitää olla niin "hyvä" näkemään unia et tosi usein nään.Ja tää oli vielä sellanen et nyt on sit mielessä koko päivän.Jotkut unet tekee sellasen olon:|
 
Huomenta. En saanu aamusta millään unenpäästä kiinni, sit heräilin muutamaankin otteeseen ja sitte tossa tunti aikaa rakas siskoni soittaa mulle. Ei muistanu että oon yövuorossa, eikä sitte uni enää millää sen jälkeen. Nyt mä sitte juon "aamukahvia" täällä päänsärkysenä ja ihmettelen, että mitenkä 5h pätkäunilla mahtaa ens yön jaksaa.. Mut ehkä se siitä sitte.
 
IhQ
Se on Alastulo otettava vielä torkut jossain vaiheessa päivää/iltaa että jaksaa?

Ja huutiskauppaa tässä yritellään, laitoin muutaman kohteen myyntiin...selvennykseksi :D

Ruokaa olis pian tulossa..kaupassa tosin olis tartennu käydä kun ei kaapeissa paljon muuta ole ku makaronisörsseliainekset..kelpaa näille sekin kyl. :)
 
Se on Alastulo otettava vielä torkut jossain vaiheessa päivää/iltaa että jaksaa?

Ja huutiskauppaa tässä yritellään, laitoin muutaman kohteen myyntiin...selvennykseksi :D

Ruokaa olis pian tulossa..kaupassa tosin olis tartennu käydä kun ei kaapeissa paljon muuta ole ku makaronisörsseliainekset..kelpaa näille sekin kyl. :)
Jos ehtii/ pystyy niin sit pitää viel illalla koittaa torkkuilla, mut kait se yks yö menee vähä vähemmilläki unilla. Luulisin...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä