Ainakin minä puhuin, teistä muista tiedäNiin!(kö?)
Ainakin minä puhuin, teistä muista tiedäNiin!(kö?)
Okse imessage ei eroa käytännössä mitenkään siitä, että esim skypen tai fb chatin kautta lähettää viestin toiselle. Eli datayhteyden takia se on ilmainen.
Niin mieki..Ainakin minä puhuin, teistä muista tiedä
Ihmiset arvostavat/tykkäävät eri asioista toisissa ihmisissäIhan varmana se vaan mielistelee kauheesti ko naismaku on kokoajan just sellanen ko sanon että mie olen semmonen ja tämmönen niin se vastaa että joo, just sellasesta hän tykkää.
Ja joku sikarikas ex-malli ei oo ihan sitä mistä työtön ja römpsähtänyt yyhoomutsi vois haaveillakaan saavansa :O ei ummarra!
Niin mieki..
Parina iltana joutunu sanomaan ukkokullalle ett herra on hyvä ja hautoo vaan ommaa munnoo, mie oon jo kuoriutunu..
No mut on se ny liian hyvää ollakseen totta. Kuitenki livenä se on ihan pöhköIhmiset arvostavat/tykkäävät eri asioista toisissa ihmisissä
No se selviää ensi viikonloppuna. Alkaa jo jännittää.valitettavasti on niin että jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta niin se ei ole
Sen näet sitten kun tapaatteNo mut on se ny liian hyvää ollakseen totta. Kuitenki livenä se on ihan pöhkö
miten niin selviää, ei kai nyt ihmisen salat muutamassa tunnissa tule esiinNo se selviää ensi viikonloppuna. Alkaa jo jännittää.
Mikä tuo tapatalk on?huomenta :flower:
laitappas mynttooni siihen iluuriin tapatalk niin on näppärämpi palstailla reissun täältä
Huomasin kanssa saman viime keväänä : /valitettavasti on niin että jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta niin se ei ole
Entä jos ristikuulustelenkin sitä koko viikonlopun enkä päästä sitä takas tsadiin ennen ko se on kertonu itestään kaikenmiten niin selviää, ei kai nyt ihmisen salat muutamassa tunnissa tule esiin
Ensivaikutelma?miten niin selviää, ei kai nyt ihmisen salat muutamassa tunnissa tule esiin
Teet paperille kyselylomakkeen ja pisteytät vastauksetEntä jos ristikuulustelenkin sitä koko viikonlopun enkä päästä sitä takas tsadiin ennen ko se on kertonu itestään kaiken
on tarkotettu muikkelien hämäämiseenEnsivaikutelma...
Hyvä idea! Saatte auttaa mua keksimään kysymyksiäTeet paperille kyselylomakkeen ja pisteytät vastaukset
Eli en tarvitsetapatalk on foorumien käyttöön tarkotettu appsi jota tää palsta tottelee
:Onyt on taas laitettu tavaraa myyntiin, vähäsen.
Tuntuu että en saa mitään aikaseks.
Ollaanpa sitä nyt niin kyynisiä taas :stick:on tarkotettu muikkelien hämäämiseen
niin ollaankiiOllaanpa sitä nyt niin kyynisiä taas :stick: