Eihän me ostata kun sä olet se jonka on puhelimessa puhunut ja kuunnellut toisen höpinöitäHyvä idea! Saatte auttaa mua keksimään kysymyksiä
Totuus vai tehtävä
Eihän me ostata kun sä olet se jonka on puhelimessa puhunut ja kuunnellut toisen höpinöitäHyvä idea! Saatte auttaa mua keksimään kysymyksiä
Luultavasti.on tarkotettu muikkelien hämäämiseen
Miehen suusta se totuus tuleeOllaanpa sitä nyt niin kyynisiä taas :stick:
Vai tarkoittaako että vain jotain pientä saa vastineeksi :snotty:jos laittaa tavaran vain vähäsen myyntiin niin tarkottaaksse sitä että vain pienimunaiset kelpaa?
:stick:Fami, iplaydate on höpösana jonka keksin Oon kaverin luona brunssilla ja leikitään uusilla puhelimilla. Tuleekohan tämä viesti perille
harvoin ja ei ainakaan silloin kun on tarkotus vongata pilluaMiehen suusta se totuus tulee
Kerro jotain mitä me ei jo tiedetäharvoin ja ei ainakaan silloin kun on tarkotus vongata pillua
te tiiätte kummiski kaiken joten ei mulle jää mitään sanottavaaKerro jotain mitä me ei jo tiedetä
Ja voihan sillä suulla jotain mutakin tehdä kuin valheitä syöttää :snotty:
Voihan sitäkin kautta totuus puheista tulla
Tottate tiiätte kummiski kaiken joten ei mulle jää mitään sanottavaa
Huomattu on.aifounissa laitetaan soittoäänet tosiaan todella kummallisesti
en oo jaksanu ees koittaa
Tää oli paras vitsi minkä oon kuullu aikoihinMiehen suusta se totuus tulee
Tää oli paras vitsi minkä oon kuullu aikoihin
Jos ehtii/ pystyy niin sit pitää viel illalla koittaa torkkuilla, mut kait se yks yö menee vähä vähemmilläki unilla. Luulisin...Se on Alastulo otettava vielä torkut jossain vaiheessa päivää/iltaa että jaksaa?
Ja huutiskauppaa tässä yritellään, laitoin muutaman kohteen myyntiin...selvennykseksi
Ruokaa olis pian tulossa..kaupassa tosin olis tartennu käydä kun ei kaapeissa paljon muuta ole ku makaronisörsseliainekset..kelpaa näille sekin kyl.