Rehellisesti sanottuna en usko että kovin kummosta vauvakuumetta enää tulee.Sopevan kollin tapaat niin sitä tiedä mihin yltyy.
Rehellisesti sanottuna en usko että kovin kummosta vauvakuumetta enää tulee.Sopevan kollin tapaat niin sitä tiedä mihin yltyy.
Miulla flippas viime kesänä samalla tavalla.. Nyt mietin peilin eessä ett mitä v*ttua miun päässä oikein liikku! Kahotaan mietinkö mie samaa tän kesän lyhkäsistä shortseista sit ens kesänä..Nyt tää kohtuuton kuumuus kilautti mut lopullisesti : /
Mulla on hame päällä.
helpostikkin tullee jos otat ukon joka alkaa kuiskuttelemaan sun korvaa että haluis panna sut paksuksiRehellisesti sanottuna en usko että kovin kummosta vauvakuumetta enää tulee.
Mie yritin! Tunkulle oikeasti sopi rattaiden työntely hienosti ja oon varma että siitä tulee vielä esimerkillinen äiti. Puolikastakin osas komentaa tilanteen vaatiessa ko tää heikkohermonen mutsi oli jo repimässä iteltään tukkaa päästä!Kysyin vain Jaa että kuiten olet itelles vauvakuumetta yrittänyt tartuttaa?
No ei taatusti tule varsinkaan noilla sanoilla. En usko et tulee lapsia.helpostikkin tullee jos otat ukon joka alkaa kuiskuttelemaan sun korvaa että haluis panna sut paksuksi
Niin just.Rehellisesti sanottuna en usko että kovin kummosta vauvakuumetta enää tulee.
kossupullosta veikka?No ei taatusti tule varsinkaan noilla sanoilla. En usko et tulee lapsia.
Vaikka kahesta. Tosin ostat mulle sit mielummin vinkkua.kossupullosta veikka?
No syy on jokin muu. Verollista kaljaahan kapakoitsija tossa myi. Sama se on mistä (verolliset) kaljansa hankkii. Mut tietty jos kapakka ei saa hanadiiliä, niin lopun aikoja se elää.Täällä paikallisen pikku räkälän pitäjä haetutti kylän puleilla kaupasta koffin laatikoita ja möi ne asiakkaille vitosen tuoppi. Hyvät voitot varmasti veti, miettii ett sillosella oluen hinnalla se oli neljällä tuopillisella maksettu, mut jostain syystä nyt meni koko pulju kiinni..
Vaikka kahesta. Tosin ostat mulle sit mielummin vinkkua.
opiskelijoillahan ruukaa olla tuommosia salakapakoitaNo syy on jokin muu. Verollista kaljaahan kapakoitsija tossa myi. Sama se on mistä (verolliset) kaljansa hankkii. Mut tietty jos kapakka ei saa hanadiiliä, niin lopun aikoja se elää.
Toi klupi- idea taas... anniskelun suhteen saattaapi tulla onkelmia, mut... mikään ei kyl estä klupia vuokraamasta kerhotilaa omaan käyttöönsä. Klupin säännöt ei kiellä omien juomista ja kaverillekin saa hakea jos ei pyydä hakupalkkaa. Tila sit tarttee rahottaa jäsenmaksuilla. Sata jäsentä kakskymppiä kuussa on pari tonnia.
Mä voisin osallistua vetoon.kossupullosta veikka?
ookke
määkään en oikeestaan haluu kossua, voit ostaa mulle vaikka muutaman oluttölkin
Salakapakka my ass. :stick:opiskelijoillahan ruukaa olla tuommosia salakapakoita
Oliko ne sulla jalassa kun kotiuduit?Oli vissiin astetta kovempi Qstock viikonloppu kun farkut ja boxerit hukassa vieläkin.. Ja vielä selvinpäin koko viikonlopun
Ei ollut jalassa ei.. vaihtokamat hukku johonkin, en tiedä yhtään mihin repun olen jättänyt.Oliko ne sulla jalassa kun kotiuduit?
Muuten ei oo laillista hakea/haetuttaa kaupasta olutta myyntiin.. Ainoastaan alkoholiyhtiöstä, luvan saaneilta alkoholijuomien valmistajilta ja tukusta omalla lupanumerolla.No syy on jokin muu. Verollista kaljaahan kapakoitsija tossa myi. Sama se on mistä (verolliset) kaljansa hankkii. Mut tietty jos kapakka ei saa hanadiiliä, niin lopun aikoja se elää.
Toi klupi- idea taas... anniskelun suhteen saattaapi tulla onkelmia, mut... mikään ei kyl estä klupia vuokraamasta kerhotilaa omaan käyttöönsä. Klupin säännöt ei kiellä omien juomista ja kaverillekin saa hakea jos ei pyydä hakupalkkaa. Tila sit tarttee rahottaa jäsenmaksuilla. Sata jäsentä kakskymppiä kuussa on pari tonnia.
vai vaihtokamatEi ollut jalassa ei.. vaihtokamat hukku johonkin, en tiedä yhtään mihin repun olen jättänyt.
Tahtois tänne myös tämänJyrinää in the sky.
Alkais nyt eikä vaa lupailis niinku vaimo.