No johan se sieki olet hävyttömäksi heittäytyny Famin villi puoli paljastuu.
No tiedänhän mä ettei tule
Mutta suullahan voi tehdä muutakin kuin jutella
Ja jotkut voi ehkä sitäkin taitoa kehua paremmaksi mitä on :saint:
Eikö sulla edes jätskiä tehnyt mieli?Plah! Menin ruokakaupan pihaan ja rupesin miettimään et miks mä kauppaan menisin,tarviinko mä jotain? En keksinyt vastausta niin tulin tyhjin käsin pois. Mikään maistu niin turha mennä ostamaankaan mitään.
Eikö sulla edes jätskiä tehnyt mieli?
uuh, ihkullla on ihailija
Kuulostaa aika vakavalta :| Pitäiskö mennä lääkäriin..?:hug:
oh god ,hope not! Sit oisin enempi kuin pulas.Raskaana?
Kysyin vain Jaa että kuiten olet itelles vauvakuumetta yrittänyt tartuttaa?oh god ,hope not! Sit oisin enempi kuin pulas.
Vaikka miten se pitkäkaula nyt toteskaan kun työntelin Pp.tä rattaissa et se sopis mulle...tai jotain sellasta
Tais olla -93 kun mä aloitin uudessa hommassa tarkastajana. Työhönperehdytys oli lyhyt, mutta ytimekäs. " Tossa on sun huonees ja siel on (tieto)kone, tuol on tarkastettavat mapit. Ala hommiin."Eka päivä virallisesti uudessa virassa ja kaik päin helvettiä. Tukena ja turvana yksi johtaja joka ei erota persettään maahan kaivetusta kuopasta. Ittekseen joutu kaiken etsimään ja selvittämään mutta kyllähän asiat tuppaa aina ratkeamaan kun aletaan ratkomaan.
Olen ansainnut kupin kahvia.
mun vauvakuume oli jo 8v sitten ja niin pahaks se tuskin enää koskaan yltyy.Kysyin vain Jaa että kuiten olet itelles vauvakuumetta yrittänyt tartuttaa?
No tää on sentään vanha tuttu firma, vain titteli ja tilipussi muuttuuTais olla -93 kun mä aloitin uudessa hommassa tarkastajana. Työhönperehdytys oli lyhyt, mutta ytimekäs. " Tossa on sun huonees ja siel on (tieto)kone, tuol on tarkastettavat mapit. Ala hommiin."
:ashamed:tinksu :stick:
Sopevan kollin tapaat niin sitä tiedä mihin yltyy.mun vauvakuume oli jo 8v sitten ja niin pahaks se tuskin enää koskaan yltyy.
Täällä paikallisen pikku räkälän pitäjä haetutti kylän puleilla kaupasta koffin laatikoita ja möi ne asiakkaille vitosen tuoppi. Hyvät voitot varmasti veti, miettii ett sillosella oluen hinnalla se oli neljällä tuopillisella maksettu, mut jostain syystä nyt meni koko pulju kiinni..Ai nii.
Tos lehteä lukiessani sivukorvalla kuulin ko yks kaveri heitti ilmaan hajatelman, et saakeli. Tääl on aina samat naamat joka baarissa/terassilla, nii meiän kandeis vuokrata tosta toi vanhan videovuokraamon pari vuotta tyhjänä ollu liiketila ja perustaa sinne oma yksityinen kentlemanniklupi. Haettais lähikaupasta bisseä euron tölkki ja myytäis klupilla 1,50 ja klupi vois olla auki 24/7. Pilispöytä, tikkataulu, korttipakka ja Asiankannattajalle shakkilauta. Alakertaan kymmenen makuulaveria niille ketkä väsähtää kesken klupi- illan, ni ei tartte lähteä arpomaan kotioven osoitetta.
Mikään oikeestaan ei muuttuis, mut päästäis hirveesti halvemmalla.