Meillä vaihdetaan kans kesäks aina pussilakanoihin. Välillä ei oo niitäkään..vaikka mie en saa oikeen unta ellei miun päällä ole jotainJa pussilakanalla oli hyvä nukkua
Meillä vaihdetaan kans kesäks aina pussilakanoihin. Välillä ei oo niitäkään..vaikka mie en saa oikeen unta ellei miun päällä ole jotain
Sama juttu, mä en osaa ollenkaan.Meillä vaihdetaan kans kesäks aina pussilakanoihin. Välillä ei oo niitäkään..vaikka mie en saa oikeen unta ellei miun päällä ole jotain
juujuuSama juttu, mä en osaa ollenkaan.
Itse olin hieman myöhässä nyt tuon pussilakanan kanssa mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan
Ja kepsis, nyt puhuttiin jostakin päällepantavasta kankikappaleesta
Eikö ookkin kiva vehjeHuomenta :flower:
Mythago vs iphone:
- se on päällä
- siinä on osoitekirja
- olen vastaanottanut puhelun ja viestejä
- olen ottanut kolme(3) valokuvaa
- mulla on kohta iplaydate kaverin kans, joka auttaa mua laittaan siihen jotain, joka on kuulemma tärkeää
- mun hiukset on hieman harmaammat kuin eilen
- lähetin muutamia hieman outoja viestejä ennenku liipasinsormi tottu
- jossain piilee luultavasti joku katastrofi, jota en vaan oo tajunnu
Mythago johtaa! :xmas:
No eihän sitä ihan tikkukaan tarvi ollaMeikäkin on keskivartaloseksikäs. Kiva tietää että meitä on enemmänkin täällä.
No ehämmää varsinaisesti pyöreä olekaan, en vaan tykkää tästä pömppömahasta.Ei kirahvi minunkaan mielestä "pyöreältä" näyttänyt vai oliko sitten liian löysät vaatteet päällä
Mutta tietysti jokainen tietää itsensä
Ja kyllä mullakin ylimääräinen menee ensin masuun, sitten reisiin ja peppuun. Ei ehkä tuossa järjestyksessä nuo vikat
No et ole et mutta en nyt keksinyt oikeata sanaa tuohonNo ehämmää varsinaisesti pyöreä olekaan, en vaan tykkää tästä pömppömahasta.
Aamua. Tuutikin veli on yks nälkänen paskiainen, vitsi et siitä lähtee karsee meteli noin pieneksi kissaksi. Hyvä ko noille elukoille antaa ruokaa niin Meukku koittaa hypätä pöydälle uunin luukun kahvoja pitkin.
se imessage ei eroa käytännössä mitenkään siitä, että esim skypen tai fb chatin kautta lähettää viestin toiselle. Eli datayhteyden takia se on ilmainen.Mikä tuo iplaydate on?
Ja sitten kun on se imessage päällä vai mikä oli nimeltään niin viestithän on ilmaisia phonejen välillä?
Tosin mulla saunalahti huoleton missä on rajaton määrä puhetta, rajaton määrä viestejä (en tiedä koskeeko mms-viestejä) ja rajaton netti.
Niin!(kö?)" nyt puhuttiin jostakin päällepantavasta kangaskappaleesta "
Pömpöttävä kirahvi on ihan hyvä.No et ole et mutta en nyt keksinyt oikeata sanaa tuohon
No mitä sie siellä viheltelet..