The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D - olet asian ytimessä

Ja ihan saletisti se jotenkin kummallisesti kirvahtaa siihen kilpailutilanteeseenkin, mikä saa sitten satavarmasti sen piikkinsä aikaiseksi siellä autossa, takapenkillä, matkalla kotiin...

...kun sitten ruvetaankin kiekumaan toisen osatessa puolin ja toisin verbalisoidessa sen ultimaattisen totuuden ja terävän arvostelun siitä repusta :headwall:...


..."...mä haluun sen toisen repun!!! Just nyt ja heti!!! Tätä mä en ainakaan ota!!"


|O.....tiistaita yhä odotellessa :D
Ja kun kierrät parit kaupat ja vertailet etkä osaa päättää kummasta/mistä kaupasta otat :)
 
:hug:

Päivä kerrallaan. Ihminen kerrallaan. Suuresti unelmoiden. Vielä suuremmin eläen. tjtn :D
Näinhän sitä on tehtävä :)
Ja jos "yksin" jää niin sitten jää. Ja joskushan lapsetkin lähtevät kotoa ja sitten alkaa taas ihan uusi elämänvaihe. Elämässä on monta erilaista vaihetta kun on lapsia :)
Tiedän muutaman vanhemman ihmisen jotka olleet monia monia vuosia yksin ja nauttivat :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30129139:
Kannattaisi olla aika varovainen päiväsaikaan. Jossakin just varoiteltiin, että aika moni on tuupertunut polulle. Nuorellekin ihmisellä voi olla piilevänä esim. sydän ongelmia.
Niinpä.
Eikä tuollakaan ollut edes vesipulloa mukana.
 
Ja kun kierrät parit kaupat ja vertailet etkä osaa päättää kummasta/mistä kaupasta otat :)
...mun maximi kulkee kahdessa kaupassa. Jos ei niiden valikoimasta löydy, niin sitten saavat pitsinyplätä omansa. Sen verran olen jo vakoillut ja poikienkin kanssa sitten tsekattu, että niistä kyllä pitäs löytyä eli ns. varmat nakit on jo mielessä...

...mutta esikoinen nyt on kävelevä tuuliviiri, joten :whistle:...ja jos toinenkin keksii siinä vielä heittäytyä mukaan, niin...jää nähtäväksi :D
 
...mun maximi kulkee kahdessa kaupassa. Jos ei niiden valikoimasta löydy, niin sitten saavat pitsinyplätä omansa. Sen verran olen jo vakoillut ja poikienkin kanssa sitten tsekattu, että niistä kyllä pitäs löytyä eli ns. varmat nakit on jo mielessä...

...mutta esikoinen nyt on kävelevä tuuliviiri, joten :whistle:...ja jos toinenkin keksii siinä vielä heittäytyä mukaan, niin...jää nähtäväksi :D
Parista kaupasta täälläkin valinta tehdään :)
Ja hyvät on valikoimat taas kun olen katsellut.
Sitten tulee kuitenkin vielä penaalin haluamiset ja valinnat (kun vanha on jo muka huono ja tyhmä) ja uusia kyniä ja kumeja yms vaikka ne saa koulusta ja olisi suotavaa niitä käyttää :)

Me ei ihan joka vuosi ei reppuja uusita jos vaan ehjinä ovat säilyneet.
Mutta kun ei tunnu säilyvän :D
 
Täällähän on menty taas syvälliseksi.
Vaan eipä tässä muuta kuin tinkulle ja muille jotka tarvii, isot pusuhalitukset ja tsempitykset!

Ja kirjotin sitten pitkän litanian plaapaplaata vaikkei pitäny..mutta säästän teijät siltä :D
Hetken viel koneella, katon jakson Vampire diaresia loppuun ja nukkuu..jos vaikka kainalopaikka irtois kun ei oo niin tappohiki koko ajan. Jos sitten ei näkis pahoja uniakaan..
Mullakin makkarissa ikkuna auki, ovi kiinni ja pöytätuuletin päällä :)
Mutta ei vaan tunnu viilenevän.
Vielä voi pitää kun ei ole ollut hyttysiä.
Eikä ampiaisiakaan ole sisälle yrittänyt.
 
Parista kaupasta täälläkin valinta tehdään :)
Ja hyvät on valikoimat taas kun olen katsellut.
Sitten tulee kuitenkin vielä penaalin haluamiset ja valinnat (kun vanha on jo muka huono ja tyhmä) ja uusia kyniä ja kumeja yms vaikka ne saa koulusta ja olisi suotavaa niitä käyttää :)

Me ei ihan joka vuosi ei reppuja uusita jos vaan ehjinä ovat säilyneet.
Mutta kun ei tunnu säilyvän :D
Meillä on kummallakin jo nämä penaalit ja tykötarpeet hankittuna, esikoinen menee entisellään - tosin kesä markkioilta sai arpajaisista uuden hienon, joten voi sitten vaihtaa vaikka lennossa - ja nuorimmainen sai tuliaisina omannäköisensä, mitä on tarkoin varjellut :).

Mutta joo - aika kovalle kulutukselle joutuu reppu eli aika tarkkana saa kuitenkin siinä valikoimataivaassa olla että täytää ne tietyt kriteerit kestävyydessäänkin. Että sen vuoden kestäisi kuosissaan. Aika hyvin ne hitusiksi hiepuvat :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Meillä osteltiin uusia kyniä, kumeja, teroittimia jo, penalit on ihan uudet oottamassa jo valmiiks ja kuopuksella on hyväkuntoinen, vähän isompi reppu ostettu jo viime vuonna eskariin. Se saa välttää..esikoiselle pitänee uus reppu metsästää vielä.
 
Tää nyt voi kuulostaa vähän oudolta kysymykseltä, mutta sattuuko täällä olemaan paikalla ketään niin (omaan) elämäänsä kyllästynyttä, että haluais vaihtaa mun kanssa pari sanaa vaikka yv:llä. En viitsisi oikein soitella kenellekään tähän aikaan kun ei mitään akuuttia hätää kuitenkaan ole.
 
kahvikirahvi
Tää nyt voi kuulostaa vähän oudolta kysymykseltä, mutta sattuuko täällä olemaan paikalla ketään niin (omaan) elämäänsä kyllästynyttä, että haluais vaihtaa mun kanssa pari sanaa vaikka yv:llä. En viitsisi oikein soitella kenellekään tähän aikaan kun ei mitään akuuttia hätää kuitenkaan ole.
Mä en oo kyllästynyt, mutta jos työttömyydestä passivoitunut, laiskistunut ja pulskistunut kelpaa niin tänne saa heittää viestiä.
 
Kai sitä vois pikku hiljaa alkaa meneen nukkuun vaikka yllättävän pirteä on katkonaisten 5h unien jälkeen :D
Jos vaikka ottais jo täkin pois (joka on melko ohut kuitenkin) ja nukkuis pussilakanalla :)

Jotenka hyvät yöt kaikille :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä