The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :)

Täällä masa antoi ihan kivasti kasseistaan :)
Heräsin tosin 7 aikaan SATEEN ropinaan :)
Kauan sitä ei kyllä kestänyt ja nukahdinkin vielä sitten ja heräsin 8.30 :)

Nyt aurinkoista, pientä pilviharsoa ja +24.
Ja pussilakanalla oli hyvä nukkua :)
 
  • Tykkää
Reactions: RehuLeski
Ilmatieteen laitos: Ven

- Mahdollisuuksia on, että näin kovia helteitä tulee. Tämän hetken mallit näyttävät, että kaakosta, Venäjän, Ukrainan ja Valko-Venäjän tienoilta virtaa erittäin voimakasta ilmamassaa. Ja se vielä edesauttaa, että merivesi on lämmintä, Valta toteaa.

Hän muistuttaa, että sunnuntaihin on vielä pitkä aika, ja sääennustukset saattavat muuttua tällä välin. Mutta mahdollisuuksia elokuun kaikkien lämpöennätykseen on.

- Se jää mielenkiintoiseksi nähtäväksi, yltävätkö näin lämpimät ilmamassat Suomeen, Valta kommentoi.


:O
 
Ei kirahvi minunkaan mielestä "pyöreältä" näyttänyt vai oliko sitten liian löysät vaatteet päällä :whistle: :D
Mutta tietysti jokainen tietää itsensä :)
Ja kyllä mullakin ylimääräinen menee ensin masuun, sitten reisiin ja peppuun. Ei ehkä tuossa järjestyksessä nuo vikat :D
 
Huomenta :flower:

Mythago vs iphone:

- se on päällä
- siinä on osoitekirja
- olen vastaanottanut puhelun ja viestejä
- olen ottanut kolme(3) valokuvaa
- mulla on kohta iplaydate kaverin kans, joka auttaa mua laittaan siihen jotain, joka on kuulemma tärkeää :D

- mun hiukset on hieman harmaammat kuin eilen
- lähetin muutamia hieman outoja viestejä ennenku liipasinsormi tottu
- jossain piilee luultavasti joku katastrofi, jota en vaan oo tajunnu


Mythago johtaa! :LOL: :xmas:
 
Huomenta :flower:

Mythago vs iphone:

- se on päällä
- siinä on osoitekirja
- olen vastaanottanut puhelun ja viestejä
- olen ottanut kolme(3) valokuvaa
- mulla on kohta iplaydate kaverin kans, joka auttaa mua laittaan siihen jotain, joka on kuulemma tärkeää :D

- mun hiukset on hieman harmaammat kuin eilen
- lähetin muutamia hieman outoja viestejä ennenku liipasinsormi tottu
- jossain piilee luultavasti joku katastrofi, jota en vaan oo tajunnu


Mythago johtaa! :LOL: :xmas:
Eikö ookkin kiva vehje :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
kahvikirahvi
Ei kirahvi minunkaan mielestä "pyöreältä" näyttänyt vai oliko sitten liian löysät vaatteet päällä :whistle: :D
Mutta tietysti jokainen tietää itsensä :)
Ja kyllä mullakin ylimääräinen menee ensin masuun, sitten reisiin ja peppuun. Ei ehkä tuossa järjestyksessä nuo vikat :D
No ehämmää varsinaisesti pyöreä olekaan, en vaan tykkää tästä pömppömahasta.

Aamua. Tuutikin veli on yks nälkänen paskiainen, vitsi et siitä lähtee karsee meteli noin pieneksi kissaksi. Hyvä ko noille elukoille antaa ruokaa niin Meukku koittaa hypätä pöydälle uunin luukun kahvoja pitkin.
 
Täälläki yks keskivartaloseksikäs.. Nyt ku lopultaki on paino alkanu nousemaan ni eihän ne kilot tietenkään oikeisiin paikkoihin kerry.. :kieh:

Näyttää tuo ennuste siltä ett äkkilähtö lappiin tai pohjoisnavalle ois aika kova sana..

Mie otin illalla pussilakanan päälleni ja aamulla heräsin peiton alta.. Käy ikkunasta suoraan veto sängylle ni tais tulla kylmä.. :D En muute miekään osaa nukkua jos ei jotain oo päällä..
 
No ehämmää varsinaisesti pyöreä olekaan, en vaan tykkää tästä pömppömahasta.

Aamua. Tuutikin veli on yks nälkänen paskiainen, vitsi et siitä lähtee karsee meteli noin pieneksi kissaksi. Hyvä ko noille elukoille antaa ruokaa niin Meukku koittaa hypätä pöydälle uunin luukun kahvoja pitkin.
No et ole et mutta en nyt keksinyt oikeata sanaa tuohon :D
 
kahvikirahvi
Täälläpä on ollu niin ihanan vilposa yö ovet ja ikkunat auki niin hyvinnon tarennu peitto päällä. Uloski saa pistää kohta pitkät housut sitteko lähemmä hipaimään keskustaan. Miettikää ny :cool: Tuli syksyikävä, olis ihana käyttää tumppuja ja kaulahuivia.
 
Mikä tuo iplaydate on?
Ja sitten kun on se imessage päällä vai mikä oli nimeltään niin viestithän on ilmaisia phonejen välillä?

Tosin mulla saunalahti huoleton missä on rajaton määrä puhetta, rajaton määrä viestejä (en tiedä koskeeko mms-viestejä) ja rajaton netti.
 
Itse en pidä yöllä ikkunaa auki, kuuluis liikaa melua. Enkä esim tuuletinta, sekin metelöis liikaa :D
Ja sitten noista seinässä olevista venttiileistä ei ainakaan tulisi ilmaa.
Tosin ei sieltä näillä ilmoilla muutenkaan paljon tule.
 
Mikä tuo iplaydate on?
Ja sitten kun on se imessage päällä vai mikä oli nimeltään niin viestithän on ilmaisia phonejen välillä?

Tosin mulla saunalahti huoleton missä on rajaton määrä puhetta, rajaton määrä viestejä (en tiedä koskeeko mms-viestejä) ja rajaton netti.
se imessage ei eroa käytännössä mitenkään siitä, että esim skypen tai fb chatin kautta lähettää viestin toiselle. Eli datayhteyden takia se on ilmainen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä