Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja..
  • Ensimmäinen viesti
putos
Kiitos!! :)

Kummasti ne mun kommenttien tuomitsjat on nyt hiljaa kun mies sanoo ettei tykkäisi.
Mä en kestäis miestä joka olis niin omistushaluinen ja heikko itsetunnoltaan että loukkaantuisi jos tanssisin vieraan miehen kanssa jos hän ei ole saatavilla. Pidän tanssimisesta ja mielelläni tanssin vieraidenkin miesten kanssa. Jos ukko vetäisi hernettä nekkuun sellaisesta niin en mä sille enää mitään kertoisi. Onneks mun mies osaa myös iloita jos mulla on ollut hauskaa ja joku on mua tanssittanut.
 
hreah
Mä en kestäis miestä joka olis niin omistushaluinen ja heikko itsetunnoltaan että loukkaantuisi jos tanssisin vieraan miehen kanssa jos hän ei ole saatavilla. Pidän tanssimisesta ja mielelläni tanssin vieraidenkin miesten kanssa. Jos ukko vetäisi hernettä nekkuun sellaisesta niin en mä sille enää mitään kertoisi. Onneks mun mies osaa myös iloita jos mulla on ollut hauskaa ja joku on mua tanssittanut.
Miksi mulle vastaat? Ei mun mies ole tänne kommentoinut yhtään mitään.

Pakko vieläkin huokaista että onneksi on niin ihana parisuhde ettei tarvitse vieraiden miesten syliin mennä huojumaan. Muille tansseille ihan sama eikä ne hetkauta, mutta hitaat kuuluu vain minulle :)
 
Peyote
oot nähny liian vähän tanssimista, kyllä ihmiset yleensä tanssii ihan siivosti

ehkä joku porauslautta tekee poikkeuksen
Kysehän on ihan siitä, miten tanssii. Eiköhän suurin osa hyväksy ihan normaalin tanssimisen. Se nojailu ja limailu eli ne hitaat on asia erikseen. Jos joku osaa hitaatkin (vielä kännissä) vetää siivosti niin tuskin siitä kukaan suuttuu.
 
5lp8
Alkuperäinen kirjoittaja tanssi on esileikkiä;29662402:
Tanssi on partnerin etsintää ja esileikkiä, miehet tanssivat hitaita touhutipat valuen. Joka väittää muuta valehtelee.
Sehän on pelkästään positiivista että on jo lämmitellyt valmiiksi.
 
sivusta
Miksi mulle vastaat? Ei mun mies ole tänne kommentoinut yhtään mitään.

Pakko vieläkin huokaista että onneksi on niin ihana parisuhde ettei tarvitse vieraiden miesten syliin mennä huojumaan. Muille tansseille ihan sama eikä ne hetkauta, mutta hitaat kuuluu vain minulle :)
Sun parisuhde ei mitenkään ihanalta ainakaan minun korviini kuulosta.
Olet tyypillinen roikkuja joka kyttää ja hätäilee ja luo raameja ja sääntöjä. Tottakai luukutat kovaan ääneen niiden olevan yhteisiä. Jossain vaiheessa se miehesi selkä katkeaa siihen sinun miellyttämiseesi. Ivaat myös suhteita joissa on erilaiset periaatteet, oletat ettei muiden suhde ole niin ihana kuin omasi tai että muut eivät saa omalta äijältään tarpeeksi kun pitää tanssia muiden kanssa. Eli ne joilla eri kuviot, ovat sinusta huonompia kuin sinä ja miehesi.
 
"arja"
On ihan eri asia tanssia tanssimisen takia esim. lavalla. En ole yhtään mustasukkainen jos mies tanssii esim. ns lavatansseja jonkun vieraan kanssa.
Mutta jos baarissa nojailee illan viimeisiä hitaita jonkun kanssa niin sitä en kyllä hyväksy. Siinä ei ole tanssimisen tarpeella mitään tekemistä. Muut tarpeet ajaa silloin tanssimaan.
 
Minä--
Mun riippuu pitkälti siitä millainen ihminen on kyseessä. Toiset ovat sosiaalisia ja helposti ihmisten kanssa tuttavuutta tekeviä ns. viattomassa mielessä. Mutta sellaisia ihmisiä ei ole paljoa mielestäni. Lavatanssit on eriasia.

AP:ta ymmärrän hyvin, koska varmasti tuntee miehensä ja tietää, että tuossa ei ole kyse ihan viattomasta ajanvietosta. Saman tietäisin minäkin miehestäni. Jos hän menisi vieraan naisen kanssa humalassa tanssimaan, niin se olisi täysin pettämistä tai pettämisen esileikkiä.
 
Peyote
edelleenkin väitän että hitaitakin biisejä voi tanssia siivosti

mutta mitä on limailu?
Semmosta ällöä lähmystämistä ja nojailua. Liika lähellä olemista. Harva esimerkiks jonkun lähisukulaisen, kuten isän tai veljen kanssa haluaa olla ihan niin lähekkäin että koko ylävartalo aina jaloista ylöspäin on toisissaan ihan kiinni. Tai minä en ainakaan haluaisi, minusta se olisi kiusallista ja epäsopivaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vieraas
[QUOTE="arja";29662436]On ihan eri asia tanssia tanssimisen takia esim. lavalla. En ole yhtään mustasukkainen jos mies tanssii esim. ns lavatansseja jonkun vieraan kanssa.
Mutta jos baarissa nojailee illan viimeisiä hitaita jonkun kanssa niin sitä en kyllä hyväksy. Siinä ei ole tanssimisen tarpeella mitään tekemistä. Muut tarpeet ajaa silloin tanssimaan.[/QUOTE]

Harrastatko tanssimista? Paljonko tiedät siitä? Itse harrastan ja "varastin" miehen kun pidimme tanssitreenejä yhdessä ja hiljalleen tajusimme olevamme oikeat toisillemme. Jätin oman kumppanin ja mies jätti omansa. Eli tanssimme ei ollut viatonta. Häitäkin jo exän kanssa suunnittelin, mutta näin vaan kävi.
 
Semmosta ällöä lähmystämistä ja nojailua. Liika lähellä olemista. Harmi esimerkiks jonkun lähisukulaisen, kuten isän tai veljen kanssa haluaa olla ihan niin lähekkäin että koko ylävartalo aina jaloista ylöspäin on toisissaan ihan kiinni. Tai minä en ainakaan haluaisi, minusta se olisi kiusallista ja epäsopivaa.
ahaa, ok

no onhan se semmonen ihan tiiviisti toiseen painautuneena tanssiminen vähän hiinä ja hiinä

siinä kun tuppaa alkaa seisomaan...
 
hreah
sivusta: kun mua kutsutaan heikon itsetunnon omaavaksi, mustasukkaiseksi roikkujaksi (jota ilmeisesti kohta petetään :D ) niin pitäiskö olla hiljaa? Kun tiedän ettei asia ole niin vaan meillä on tasavertainen, toimiva ja luottamukseen perustuva suhde.
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja tanssi on esileikkiä;29662402:
Tanssi on partnerin etsintää ja esileikkiä, miehet tanssivat hitaita touhutipat valuen. Joka väittää muuta valehtelee.
Tanssiiko ne miehet homokavereidensa kanssa vai miksi et maininnut emäntien visvaa valuvista emättimistä?
 
"arja"
Harrastatko tanssimista? Paljonko tiedät siitä? Itse harrastan ja "varastin" miehen kun pidimme tanssitreenejä yhdessä ja hiljalleen tajusimme olevamme oikeat toisillemme. Jätin oman kumppanin ja mies jätti omansa. Eli tanssimme ei ollut viatonta. Häitäkin jo exän kanssa suunnittelin, mutta näin vaan kävi.
Kyllä harrastan, mutta tuo ei ole mitenkään verrattavissa normaaliin lavakäyttäytymiseen jossa tanssitaan yhden parin kanssa ne kaksi valssia ja sitten haetaan uusi tanssi pari jonka kanssa tanssitaan pari humppaa. Te piditte tanssitreenejä yhdessä, eli se on yhtä paljon työsuhderomanssi kuin tanssiin liittyvä.
Jos varattu ihminen alkaa tanssimaan saman ihmisen kanssa koko illan tms. ei se enää ole normaalia tanssikäyttäymistä vaan siinäkin vietit vie jo enemmän se ihminen kuin tanssiminen.
 
5lp8
Harrastatko tanssimista? Paljonko tiedät siitä? Itse harrastan ja "varastin" miehen kun pidimme tanssitreenejä yhdessä ja hiljalleen tajusimme olevamme oikeat toisillemme. Jätin oman kumppanin ja mies jätti omansa. Eli tanssimme ei ollut viatonta. Häitäkin jo exän kanssa suunnittelin, mutta näin vaan kävi.
Tämähän kertoo vain se että et itse ole viaton, ei sitä voiko tanssiminen missään olosuhteissa ja minkään parin välillä olla viatonta.
 

Yhteistyössä