Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja..
  • Ensimmäinen viesti
Joo joo, älä lässytä. Kuljetko sä miehesi vieressä aina perse tyrkyllä 4 räkänokkasi kanssa?

Mahdollista toki on, että sulla on tommonen mies, mutta kovin normaali (=yleistä) se ei ole, että mies HALUAISI olla runkkimatta ja että nainen olisi AINA tarjolla.
No kyllä me itseasiassa ollaan 24/7 yhdessä, tehdään töitä yhdessä ja ollaan aamuisin yhdessä kahdestaan (vauva nukkuu, isommat on koulussa), päivällä tehdään töitä ja illalla kun lapset menee nukkumaan, ollaan taas kahdestaan ja kyllä sitä persettä on aina tyrkyllä kun tilaisuus tulee.
Epäilen, ettei miestä paljon kiinnosta mennä vessaan runkulle kun lapset leikkii oven takana
 
hreah
No jo on iso asia joku tanssiminen jos sen takia tyypit olisivat eroamassa. :LOL:
Eiköhän kyse ole siitä, että jos tuollainen toista loukkaa niin toinen tekee sen silti. Ja teillähän saa suudellakin vaikka olette niin rakastuneita ja suhde varmalla pohjalla, eli onko sittenkään ihan niin. Meitä ihmisiä ja parisuhteita on niin erilaisia. Mun mielestä lujissa parisuhteissa ei loukata toista edes kännissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29662021:
No kyllä me itseasiassa ollaan 24/7 yhdessä, tehdään töitä yhdessä ja ollaan aamuisin yhdessä kahdestaan (vauva nukkuu, isommat on koulussa), päivällä tehdään töitä ja illalla kun lapset menee nukkumaan, ollaan taas kahdestaan ja kyllä sitä persettä on aina tyrkyllä kun tilaisuus tulee.
Epäilen, ettei miestä paljon kiinnosta mennä vessaan runkulle kun lapset leikkii oven takana
Mutta onhan masturbointi aika tärkeä osa monen aikuisen elämää vaikka sitä aitoa rakkausseksiä onkin. Ei halu katso aikaa eikä paikkaa, suihkussa voi runkata jos tietää että ei tässä vielä moneen tuntiin me päästä panemaan.
Minäkin masturboin ihan huvikseen joskus yksin ollessa. Ihan varmasti miehenikin. Ei se haittaa mitään, aktiivisia ollaan joka tapauksessa myös yhdessä. Sooloseksi on vain eri juttu.

Eteekö kaipaa koskaan muuten omaa aikaa jos olette 24/7 yhdessä? Minä tulisin hulluksi.
 
"Lii"
Hitaiden tanssiminen on pariskunnille tai jotain haluaville. Kaverin kanssa se on ok mutta ei tuntemattoman kanssa. Toisen pitää otta huomioon puolison tunteet eikä loukata tieten tahtoen.

En ole enää kovin nuori vaan 40+.
 
Eiköhän kyse ole siitä, että jos tuollainen toista loukkaa niin toinen tekee sen silti. Ja teillähän saa suudellakin vaikka olette niin rakastuneita ja suhde varmalla pohjalla, eli onko sittenkään ihan niin. Meitä ihmisiä ja parisuhteita on niin erilaisia. Mun mielestä lujissa parisuhteissa ei loukata toista edes kännissä.
Lujissakin ihmissuhteissa ihmiset voivat olla epätäydellisiä. :) Ja ajatella, silti voi rakastaa.
 
Eiköhän kyse ole siitä, että jos tuollainen toista loukkaa niin toinen tekee sen silti. Ja teillähän saa suudellakin vaikka olette niin rakastuneita ja suhde varmalla pohjalla, eli onko sittenkään ihan niin. Meitä ihmisiä ja parisuhteita on niin erilaisia. Mun mielestä lujissa parisuhteissa ei loukata toista edes kännissä.
No just tämä, jos tietää asian loukkaavan, miksi pitää silti tehdä sitä. Harva rakastava ihminen haluaa tahalleen sitä puolisoaan loukata.

Eipä se oma miehenikään moisesta tykkäisi. Kaikki on tavallaan pettämistä, mitä et sen oman puolison nähden voi tehdä. Enkä tosiaan tanssisi hitaita vieraan miehen kanssa, jos mieheni katselisi vieressä, joten en tekisi sitä vaikka mies olisi kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29662044:
Jotkut ajattelee noin, mutta sitten taas jotkut niin, ettei se toisen loukkaaminen kuulu rakkauteen..
1 loukkaus humalassa (kuten tämä ap:n mies nyt mennyt ja tanssinut tai minun ukko meni ja pussasi väärää naista) vastaan 10 onnellista vuotta. Kumpi voittaa?
 
superihminen
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29662044:
Jotkut ajattelee noin, mutta sitten taas jotkut niin, ettei se toisen loukkaaminen kuulu rakkauteen..
Sinä olet miehesi kanssa varsinaisia superihmisiä. Te ette koskaan loukkaa mitenkään toisianne? Olette ilmeisen täydellinen pari.
 
hreah
[QUOTE="tanssija";29662161]Minua ei ainakaan loukkaa, jos mieheni tanssii muidenkin kanssa.[/QUOTE]

No sittenhän sinua ei haittaa jos mies tanssii. Minua taas loukkaisi jos mies tanssisi HITAITA jossain yökerhossa pikkupöhnässä tuntemattoman naisen kanssa. Miestä loukkaisi myös, jos tekisin niin itse. Tanssilavat ja nopeatkin biisit on asia erikseen, nyt puhutaan vain niistä hitaiden tanssimisesta. Minusta ne kuuluvat pariskunnan välille.
 
putos
No sittenhän sinua ei haittaa jos mies tanssii. Minua taas loukkaisi jos mies tanssisi HITAITA jossain yökerhossa pikkupöhnässä tuntemattoman naisen kanssa. Miestä loukkaisi myös, jos tekisin niin itse. Tanssilavat ja nopeatkin biisit on asia erikseen, nyt puhutaan vain niistä hitaiden tanssimisesta. Minusta ne kuuluvat pariskunnan välille.
Suurimmasta osasta taitaa olla niin että tanssia voi myös hitaita. Sun mielipide on et tanssiminen asettaa sut kilpailuasemaan. todella terve suhtautuminen tuntuu olevan ja itsetuntosi on huippuluokkaa..
 
putos
[QUOTE="Lii";29662213]Sinua ei haittaa jos puolisosi suutelee vierasta? Ei ehkä eroa tule mutta silti..[/QUOTE]

Riippuu tilanteesta haittaako vai ei mutta ei se nyt eroa meille aiheuttaisi!
 
Vierasmiess
No sittenhän sinua ei haittaa jos mies tanssii. Minua taas loukkaisi jos mies tanssisi HITAITA jossain yökerhossa pikkupöhnässä tuntemattoman naisen kanssa. Miestä loukkaisi myös, jos tekisin niin itse. Tanssilavat ja nopeatkin biisit on asia erikseen, nyt puhutaan vain niistä hitaiden tanssimisesta. Minusta ne kuuluvat pariskunnan välille.
Oikeastaan normaalimpaa on tanssia juurikin hitaita koska sehän on tanssimisen tarkoitus. Nopeat tanssit ja muut etäiset rytkytykset ovat enemmän kuin liikuntaa eli verrattavissa sulkapalloon. Tanssin ideahan on olla fyysisessä kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa.
 
hreah
Suurimmasta osasta taitaa olla niin että tanssia voi myös hitaita. Sun mielipide on et tanssiminen asettaa sut kilpailuasemaan. todella terve suhtautuminen tuntuu olevan ja itsetuntosi on huippuluokkaa..
Enpä usko, että suurin osa katsoo suopeasti sitä että oma mies tanssittaa vieraita naisia hitaiden tahdissa yökerhossa. Ne sen "hyväksyjätkin" taitaa vaan olla niitä, jotka itsekin haluavat jotain vipinää elämäänsä kun jostain syystä oma puoliso ei sitä riitä tuomaan.
 
hreah
Sun päässä on ainakin yksi iso vika, heikko itsetunto.

Terve parisuhde ei koe tarvetta kilpailla muita vastaan.
Ei mulla ole heikkoa itsetuntoa, vaikka koenkin että miehen kuuluu tanssia hitaita pelkästään minun kanssani. Ei tuo mies edes tanssista tykkää, joten ihmettelisin suuresti miksi kokisi jonkun vieraan naisen sitten sellaiseksi, että haluaisi hänen kanssaan hitaita tanssimaan. Enkä tykkää ajatuksesta että mies nojailee muihin naisiin. Tuttuja naisia voi tanssittaakin jos naiset pyytää, mutta kattoisin sitäkin kyllä pitkään jos oltais yhdessä baarissa ja mies menis ja pyytäis toisen naisen hitaille, vaikka minäkin olisin siellä. :D

Terve parisuhde tyydyttää kummankin ihmisen tarpeet. Silloin ei koe tarvetta hakeutua toisten ihmisten kanssa intiimeihin kanssakäymisiin.
 
**************************
No halooooo! Pitäisköhän teidän vähän löysentää noita teidän 'sääntöjä' tai menee elämä jossain vaiheessa jo ihan tuon takia pilalle! Tanssiminen on ihan normaalia sosiaalista kanssakäymistä, ei mitään pettämistä. Daaaaaa!
 
5lp8
Kai tuo riippuisi vähän tilanteestakin miten asiaan suhtautisin mutta yleensä en ole suhtatunut niihin mitenkää (=yhdentekevää tai on miehen oma asia miten ja kenen kanssa hän tanssii).
 

Yhteistyössä