Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja..
  • Ensimmäinen viesti
"Hanna"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29660160:
No sun jutuista tulee kuva ettei teillä oikeasti ole enää kummosesti tunteita toisianne kohtaan. Kaikki on aina ihan sama, kun ei aikuista ihmistä voi määrätä.
Intohimon puutetta jos ei mikään hehkauta.
Älkää nyt lapset viitsikö.
 
"Hanna"
Sinä taas otat asian jotenkin teennäisen riehakkaasti että tuntuu, ettei se taida sulle ollakaan ihan sama että mies tanssii vieraiden naisten kanssa illan viimeisiä hitaita... Jos olisi, niin tuskin siitä tarvitsisi jankuttaa? Minua ei haittaisi, jos menisi naispuilisen ystävän kanssa tanssimaan jotain hyvää biisiä, mutta en vaan ymmärrä miksi edes haluaisi jonkun vieraan naisen viedä illan viimeisille hitaille.
Tästä paistaa elämänkokemuksen puute kauas. Toivottavasti sinunkin maailmankuvasi on avartunut viimeistään nelikymppisenä tai muuten voipi olla ankea ja yksinäinen vanhuus edessä.
 
"Hanna"
Alkuperäinen kirjoittaja taas mennään;29660210:
Mitä ihmeen helliä kosketuksia? se on tanssia! Ihme omistushulluja mammoja täällä. Voin sanoa, että meillä riittää rakkautta ja intohimoa reippaasti vaikka ollaan vuosikausia oltu yhdessä. Kumpikaan ei ole typeristä pikkujutuista mustasukkainen ja luottamus meidän välillä on luja. Mulle on jopa ulkopuoliset miehet sanoneet että kadehtivat meidän suhdetta, ja sitä, etten ole niin saamarin tiukkis kuin ilmeisesti suurin osa naisista. Pidin niitä juttuja aina hiukan liioiteltuina, mutta ilmeisesti ne on tosia kun tätäkin palstaa selaa.

Jos joku nainen miestä tulee tanssiin hakemaan niin saa mennä. Mies tosin ei juuri tansseista perusta, mutta kyllä mä siihen luotan että se nyt voi toisen kanssa tanssia, tanssinhan itsekin muiden kanssa. Voi hyvänen aika sentään.
Täysi peesi tälle. Näkyy palstalla sentään muutama täysipäinenkin olevan.
 
"tanssija"
Just näin.

Mä olen useinkin tanssittanut kavereiden vaimoja vailla vähäisintään pyrkyä pöksyihin. Ihan vaan sillä, että milloin naiset tahtoo tanssia, niin kippolassa kaikilla on kivampaa jos tarpeellinen määrä tanssittajia löytyy.

Kyl me miehet toisinaan osaamme ajatella yläpäälläkin.
Tästä tuli isot pointsit Aisankannattajalle.
 
hreah
Suhteessa ei ole kaikki kunnossa jos tuollainen aiheuttaa ahdistusta ja skismaa kumppaneiden välille.

Lisäksi termi "pakottava tarve" on aika outo. Miksi se ei voisi olla "vain mukavaa"? Onko maailma mustavalkoinen ja kaikki mikä ei pyöri sun oman karvalaukun ympärillä, aiheuttaa ahdistusta ja mustasukkaisuutta?
Ei aiheuta skismaa eikä ahdistusta, kun on sovittu ettei niin tehdä. Ja mies siis ihan samaa mieltä, ei ymmärrä miksi minä edes haluaisin jonkun vieraan miehen kanssa hitaita tanssimaan. Suhteemme voi hyvin, voit lakata huolehtimasta :)
 
456
Eli miehet vain yksinkertaisesti haluavat tanssilattialle tanssimaan hitaita koska tykkäävät tanssia humalassa hitaita? :LOL: en tunne yhtäkään miestä, joka tanssimisen ilosta niitä lähtee tanssimaan ventovieraan naisen kanssa, jos itse on varattu. Mulla on kai sitten omituinen ystäväporukka, mutta eipä meihin häntäheikkejä kuulukaan.
Niin?
Itselleni ei ainakaan ole koskaan tapahtunut hitaiden jälkeen mitään ikävää. Ei koskaan ole kukaan yrittänyt suudella tai ehdotella saatikka vaikka yrittänyt raiskata. Ihan kavereina siinä biisin loputtua menty takaisin pöytiin, tai vaihdettu tanssipareja. Voihan se olla että kaveri on sit mennyt vessaan vetämään käteen ku se tanssiminen nyt vaan on niiiiiin kiihottavaa, mutta epäilen vahvasti :D
En ihan käsitä mikä se paha juttu tanssimisessa on?
 
hreah
Niin?
Itselleni ei ainakaan ole koskaan tapahtunut hitaiden jälkeen mitään ikävää. Ei koskaan ole kukaan yrittänyt suudella tai ehdotella saatikka vaikka yrittänyt raiskata. Ihan kavereina siinä biisin loputtua menty takaisin pöytiin, tai vaihdettu tanssipareja. Voihan se olla että kaveri on sit mennyt vessaan vetämään käteen ku se tanssiminen nyt vaan on niiiiiin kiihottavaa, mutta epäilen vahvasti :D
En ihan käsitä mikä se paha juttu tanssimisessa on?
No itselläni taas sinkkuaikoina hitaiden tanssiminen johti kyllä aika automaattisesti kaikenlaiseen haureuteen... ei se sellaista tanssimista kuitenkaan ole kuin vaikka humpat ja valssit, kyllä siinä aika kiinni toisessa nojailee. Eli en jaksa uskoa, että joku ihan harrastuksen vuoksi haluaa käydä jossain yökerhossa tanssimassa pikkupöhnässä illan viimeisiä hitaita tuntemattoman naisen/miehen kanssa. :)
 
Suhteessa ei ole kaikki kunnossa jos tuollainen aiheuttaa ahdistusta ja skismaa kumppaneiden välille.

Lisäksi termi "pakottava tarve" on aika outo. Miksi se ei voisi olla "vain mukavaa"? Onko maailma mustavalkoinen ja kaikki mikä ei pyöri sun oman karvalaukun ympärillä, aiheuttaa ahdistusta ja mustasukkaisuutta?
No se on pakottava tarve siinä vaiheessa, jos tietää että se loukkaa kumppania ja silti päättää niin tehdä :D

Seksi vieraan kanssakin on varmaan ihan vaan "mukavaa".... mikä johtaa siihen, että menee ja harrastaa seksiä vieraan kanssa, vaikka oma vaimo siitä loukkaantuu? No luultavasti se pakottava tarve :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Vierasmiess
Hyvä KF, erittäin hyvä rinnastus seksi - tanssiminen :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29661824:
No se on pakottava tarve siinä vaiheessa, jos tietää että se loukkaa kumppania ja silti päättää niin tehdä :D

Seksi vieraan kanssakin on varmaan ihan vaan "mukavaa".... mikä johtaa siihen, että menee ja harrastaa seksiä vieraan kanssa, vaikka oma vaimo siitä loukkaantuu? No luultavasti se pakottava tarve :whistle:
 
"meh"
No itselläni taas sinkkuaikoina hitaiden tanssiminen johti kyllä aika automaattisesti kaikenlaiseen haureuteen...
Tämä lienee se syy, miksi sun mielestä hitaiden tanssiminen vieraan kanssa baarissa on niin "vaarallista". Koska se mielestäsi automaattisesti johtaa sellaiseen, johon parisuhteessa olevan ei pitäisi ryhtyä.

Mutta olen varma, että kaikki eivät todellakaan miellä asiaa juuri samalla tavalla. Itselläni ei hitaat edes sinkkuaikoina johtaneet mihinkään lemmiskelyyn (tai noh, nykyiseen aviomiehenkiin tutustuin hitaide aikana, mutta lemmiskelu tuli kuvioon vasta kuukausi sen ekan tanssin jälkeen ;) ). Sen takia osaan oota ehkä myös ne illan viimeiset hitaat vaan tanssina, ilman että siinä olisi mukana mitään seksuaalista. Ja koska itse kykenen ne sillä mielellä tanssimaan, uskon, että miehenikin näin pystyy tekemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29661909:
No nää on niin parisuhde kohtaisia, onhan joissain suhteissa seksikin toisen kanssa sallittua. Joissain suhteissa ei hyväksytä minkäänlaista läheisyyttä vieraan kanssa. Mikähän siinä on niin vaikeaa joillekkin tajuta. Kaikkien suhteet ei tosiaan ole samanlaisia
Kyllä minä sen tajuan. Ja on meilläkin rajat. Mutta kuka heittää vuosien suhteen menemään tanssimisen takia? Jos on kaikki hyvin, perhe, koti, yhteiset muistot ja suunnitelmat? Niin se tanssiko riittäis kumoamaan kaiken?
I don't think so. Keskustelun ja sellaisen ymmärrän myös, jos toinen pahoittaa mielensä jostain tuollaisesta mutta että ERO?
 
Kyllä minä sen tajuan. Ja on meilläkin rajat. Mutta kuka heittää vuosien suhteen menemään tanssimisen takia? Jos on kaikki hyvin, perhe, koti, yhteiset muistot ja suunnitelmat? Niin se tanssiko riittäis kumoamaan kaiken?
I don't think so. Keskustelun ja sellaisen ymmärrän myös, jos toinen pahoittaa mielensä jostain tuollaisesta mutta että ERO?
No joillekkin on eron paikka se, että toinen haluaa tuolleen pahoittaa mielen.
Joillekkin se raja on esim suutelu.

Jos oma mieheni menisi ja suutelisi jotain toista, niin kyllä siinä vaiheessa meidän suhteessa olisi jotain niin vialla, että ero olisi ainut ratkaisu. Tanssimista tuolleen aapeen kuvailemalla tavalla en hyväksyisi, mutta tiedän ettei sellainen olisi edes mahdollista kun ei kummatkaan tanssita.
 
Vierasmiess
[QUOTE="Hanna";29661725]Tästä paistaa elämänkokemuksen puute kauas. Toivottavasti sinunkin maailmankuvasi on avartunut viimeistään nelikymppisenä tai muuten voipi olla ankea ja yksinäinen vanhuus edessä.[/QUOTE]

Mustasukkaisuus kumppanista on toki ihmisestä riippuva (sairaammat ovat enemmän mustasukkaisia), mutta myös iästä.
Itse olen kuullut monien vanhempien (50-70v) sanovan "eikö Kaino vaan ole hienoa kun komea ja salskea Pertti ottaa ja vie tanssiin niin, että naisen vartalo tuntee hyvää ja hellää hoitoa?"
Vanhemmat ihmiset osaavat suhtautua hieman rennommin kumppanin omiin nautintoihin kun taas mm. nämä palstan nuorikot jotka hirnuvat takajaloillaan jo siitä jos kumppani keskustelee vieraan naisen kanssa tai että "mies runkkaa vaikka on naimisissa minun kanssa" (ohi aiheesta, mutta sopinee tähän kun fooäffän mielestä sekään ei sovi suhteeseen)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29661959:
No joillekkin on eron paikka se, että toinen haluaa tuolleen pahoittaa mielen.
Joillekkin se raja on esim suutelu.

Jos oma mieheni menisi ja suutelisi jotain toista, niin kyllä siinä vaiheessa meidän suhteessa olisi jotain niin vialla, että ero olisi ainut ratkaisu. Tanssimista tuolleen aapeen kuvailemalla tavalla en hyväksyisi, mutta tiedän ettei sellainen olisi edes mahdollista kun ei kummatkaan tanssita.
Ok. Itsekin ajattelin ennen tuolleen. Nyt en enää ihan niin virtaviivainen ole vaan jutuissa on aina monia ulottuvuuksia ja mutkia. :) Mutta pidän peukkuja ettei elämä tuo yhtään kyseenalaista tilannetta teidän eteenne. Sen vain sanon että pikkumutkista kyllä vahva liitto selviää, mutta se vaatii työtä.
 
Huoh, eipä oo vierasmies kukaan niin sanonut, olen sanonut että minun MIES on sanonut ettei koe sellaiselle tarvetta, kuten en itsekkään koe.

Jos suhteessa on seksiä enemmän kuin tarpeeksi, ei jää edes aikaa millekkään runkkailuille.

Ehkä sä runkkaisit mieluummin, vaikka olis paljas naisen perse vieressä (vielä se oma rakas), mutta mun mies ainakin mieluummin ottaa sitä persettä :D
 
Mustasukkaisuus kumppanista on toki ihmisestä riippuva (sairaammat ovat enemmän mustasukkaisia), mutta myös iästä.
Itse olen kuullut monien vanhempien (50-70v) sanovan "eikö Kaino vaan ole hienoa kun komea ja salskea Pertti ottaa ja vie tanssiin niin, että naisen vartalo tuntee hyvää ja hellää hoitoa?"
Vanhemmat ihmiset osaavat suhtautua hieman rennommin kumppanin omiin nautintoihin kun taas mm. nämä palstan nuorikot jotka hirnuvat takajaloillaan jo siitä jos kumppani keskustelee vieraan naisen kanssa tai että "mies runkkaa vaikka on naimisissa minun kanssa" (ohi aiheesta, mutta sopinee tähän kun fooäffän mielestä sekään ei sovi suhteeseen)
Totta! Esim. minun vanhempani voivat reilusti kehua muitakin kuin toisiaan. Minäkin tiedän ketkä miehet osaa äidin mielestä upeasti viedä ja kuka osaa loistavasti ottaa naisen tanssissa. Isäni taas voi sanoa muista naisista että "varsin kaunis nainen" ja erittäin komea nainen, upea säärinen jnejne. Eikä he ole moksiskaan.

Jos ihan pienestä suuttuu ja loukkaantuu niin sanoisin ettei silloin välttämättä tavoiteta sitä 40 vuoden avioliittoa ;) Ei ihminen muumioidu, muutu sokeaksi, huomiolle tunteettomaksi, hauskanpidolle immuuniksi vaikka suhteessa onkin. Kumpa ihmiset näkisivät kumppaninsa edelleen inhimillisenä, virheellisenä ihmisenä vaikka oma siippa olisikin.
 
Ok. Itsekin ajattelin ennen tuolleen. Nyt en enää ihan niin virtaviivainen ole vaan jutuissa on aina monia ulottuvuuksia ja mutkia. :) Mutta pidän peukkuja ettei elämä tuo yhtään kyseenalaista tilannetta teidän eteenne. Sen vain sanon että pikkumutkista kyllä vahva liitto selviää, mutta se vaatii työtä.
Varmasti selviäisi, mutta itse olen ainakin sellainen, etten tiedä haluaisinko sen selviävän jos mies esim menisi suutelemaan jotain toista.
Kyllähän pettämisestäkin suhde saattaa selvitä, mutta onko se suhde sitten enää samanlainen? Tunteeko se toinen osapuoli olevansa ihan aidosti ja oikeasti rakastettu, jos se oma kumppani on mennyt panemaan jotain toista.
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29661984:
Huoh, eipä oo vierasmies kukaan niin sanonut, olen sanonut että minun MIES on sanonut ettei koe sellaiselle tarvetta, kuten en itsekkään koe.

Jos suhteessa on seksiä enemmän kuin tarpeeksi, ei jää edes aikaa millekkään runkkailuille.

Ehkä sä runkkaisit mieluummin, vaikka olis paljas naisen perse vieressä (vielä se oma rakas), mutta mun mies ainakin mieluummin ottaa sitä persettä :D
Joo joo, älä lässytä. Kuljetko sä miehesi vieressä aina perse tyrkyllä 4 räkänokkasi kanssa?

Mahdollista toki on, että sulla on tommonen mies, mutta kovin normaali (=yleistä) se ei ole, että mies HALUAISI olla runkkimatta ja että nainen olisi AINA tarjolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29661999:
Varmasti selviäisi, mutta itse olen ainakin sellainen, etten tiedä haluaisinko sen selviävän jos mies esim menisi suutelemaan jotain toista.
Kyllähän pettämisestäkin suhde saattaa selvitä, mutta onko se suhde sitten enää samanlainen? Tunteeko se toinen osapuoli olevansa ihan aidosti ja oikeasti rakastettu, jos se oma kumppani on mennyt panemaan jotain toista.
Itseni tuntien en minäkään pystyisi panemista antamaan anteeksi. Mutta joku tanssi tai yksittäinen suudelma esim. humalassa ei kyllä maata kaada. (vaikka niin luulin)
 
Mustasukkaisuus kumppanista on toki ihmisestä riippuva (sairaammat ovat enemmän mustasukkaisia), mutta myös iästä.
Itse olen kuullut monien vanhempien (50-70v) sanovan "eikö Kaino vaan ole hienoa kun komea ja salskea Pertti ottaa ja vie tanssiin niin, että naisen vartalo tuntee hyvää ja hellää hoitoa?"
Vanhemmat ihmiset osaavat suhtautua hieman rennommin kumppanin omiin nautintoihin kun taas mm. nämä palstan nuorikot jotka hirnuvat takajaloillaan jo siitä jos kumppani keskustelee vieraan naisen kanssa tai että "mies runkkaa vaikka on naimisissa minun kanssa" (ohi aiheesta, mutta sopinee tähän kun fooäffän mielestä sekään ei sovi suhteeseen)
Tämäkin on totta, mutta luulen sen johtuvan juurikin siitä pitkästä suhteesta. Jos vanhempi pariskunta tapaisi vasta 60-vuotiaina, saattaisi tilanne olla taas eri.

Tai minä saatan ajatella juurikin noin 40 vuoden kuluttua, kun olen ollut mieheni kanssa sitten jo tositosi pitkään yhdessä
 

Yhteistyössä