"vieras."
No ihme? Kutsuit ihan tahallaan paikalle kirjoittamalla vastustamattomia tyhmyyksiä.Mä niin tunnistan sut joka kerta.
No ihme? Kutsuit ihan tahallaan paikalle kirjoittamalla vastustamattomia tyhmyyksiä.Mä niin tunnistan sut joka kerta.
Siten niin, että jos uskot syyn olevan löydettävissä, silloin syy on tietoinen. Tapa ei ole vielä syy.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567371:Miten niin puhun aina tiedostamisesta? Etkö osaa ulottaa tätä samaa ajatusta tiedostamattomalle puolelle? Tuolla aiemminhan jo sanoin, että se höyty voi olla muutakin kuin esim taloudellista esimerkiksi juuri tunnepuolen hyötyä.
Miten niin? Hengittämisestä on toki hyötyä, vaikka se ei ole tietoista, mutta hengityksen hyödyllisyyden pohdinta tekee siitä(kin) tietoista. Samalla lailla spontaaniutta voi kyllä pohtia järjellä ja tiedostaa, mutta ei tästä seuraa, että järki ja tietoisuus ohjaisivat spontaaniutta, vaan enemmän päinvastoin. Spontaaniudessa on siis järki mukana, mutta se on muutakin kuin järkeä saati hyötyä, toisin kuin peliteoreettisesti esität.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567371:Ja sinä nyt ihan tosissasi väität, ettei hengittämisestä ole mitään hyötyä?
haluat laittaa tään tänne?Alkuperäinen kirjoittaja HÄÄÄÄÄPPÄRIII;29567436:Tuu jo Happygirl kertomaan meille miten kävi!
Etkö ymmärrä, että listaaminen on aina tietoista?Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567391:Miten tämä liittyi yhtään mihinkään? En vieläkään ole pyytänyt sinua listaamaan tiedostamattomia asioita, vaan ei-kausaalisia ja ei-tavoitteellisia asioita. Ja toiseksi, miten asioiden listaaminen on tässä nyt joku paradoksi?
Minkä asian viette oikeuteen?Juu juu. En todellakaan olisi uskonut fiksuista palstamammoista sellaista - kun kuitenkin tiedätte että panokset on kovat. Täällä sen verran tutustuu toisiin nikkeihin että tietää missä kukin on elämässään ja millainen elämäntilanne. Harmi että tosielämän masentavilla tapahtumilla pitää tehdä "viihdettä" Häpeän silmät päästäni jos mieheni tai hänen lähipiirinsä saa tietää tämän ja silloin on meidän yhteinen tuleivaisuus sirpaleina. Voitte olla varmoja että me viedään asia vaikka oikeuteen asti.
Ei tunneta. Ei ole edes nähnyt mun miestä. On nähnyt hauiksesta kuvan, sen saman, jonka muutkin palstalla näki. Sen jonka laitoin ihan tsoukilla.Alkuperäinen kirjoittaja mitäsmitäs;29567510:mitäs tämä on? tunnetteko te kaks toisenne?
Njoo, kyllähän hengittämistä voi pohtia ja siitä on hyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567480:No niin, eli pystyit mainitsemaan tuon hengittämisen, eikä maailma poksahtanutkaan. Pystyit jopa myöntämään, että siitä on hyötyä.
Miten se, että spontaanisuudessa on muutakin kuin järkeä, kumoaa sen, että siinäkin on hyöty?
"Itse edustan tätä [hyötyyn perustuvaa] taloustieteellistä näkökulmaa, jossa oletuksena on, että kaikki ihmiset toimivat rationaalisesti omaa etuaan ajatellen."Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567480:Missä olen väittänyt, että missään toiminnassa ei ole mitään muuta kuin järkeä ja hyötyä tai että se on keskeisenä tekijänä?
En, koska nimenomaan silloin kyseessä ei enää ole spontaani toiminta vaan peliteoreettisempi (toinen väline itsen päämääriin).Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29567480:Ja pystytkö ajattelemaan niin, että se spontaanisuuskin saa kipinänsä jostain mahdollisesta ja toivotusta hyödystä?
Niin mutta mehän ollaanki vääränlaansia naisia. Pitääs olla spontaani ja valmis pettämään, sehän on niin viehättävää.Tämä leikkisyydeksi verhoiltu kommentti ei viehätä meitä naisia lainkaan.
Tuossa ei ole edes mitään machoa. Meistä naisista tuo on säälittävää ja outoa
njaa. se on se sun miehen fb profiilikuva? vai? joskus kävin kattoo kun joku urpo jakeli teidän nimiäEi tunneta. Ei ole edes nähnyt mun miestä. On nähnyt hauiksesta kuvan, sen saman, jonka muutkin palstalla näki. Sen jonka laitoin ihan tsoukilla.
Tuosta herääkin kysymys; missä ovat kaikki spontaanit miestä puoltavat naiset.:ONiin mutta mehän ollaanki vääränlaansia naisia. Pitääs olla spontaani ja valmis pettämään, sehän on niin viehättävää.
No sama kuvahan se taitaa olla, mikäli se on sillä siinä enää.Alkuperäinen kirjoittaja mitäsmitäs;29567564:njaa. se on se sun miehen fb profiilikuva? vai? joskus kävin kattoo kun joku urpo jakeli teidän nimiä
entäs tunnetko sen Vierasmiehen?Kiva nyt mä vaikutan ihan oudolta. Mut voin valuutta etten tunne tota "miestä" enkä halua tuntea.
En. Inhottavaa et jos tulee nyt mielikuva että tunnen täältä kaikki epämääräiset miestyypit. En tunne. Ton yhden harmaan tunnistin Tripodiksi mutta en mä ketään muita tunne millään tavalla. Enkä halua tutustua.Alkuperäinen kirjoittaja entäsentäs;29567573:entäs tunnetko sen Vierasmiehen?
Epäilen vähän tuota, koska olet sukupuoleltasi nainen.Luultavasti? Aivan. Luultavasti minä tunnen enemmän miehiä kuin sinä.
Ei potuta. Ihmetyttää. Olet todella erikoinen!
Eli uskot siis, että HG:sta sanotaanko "hyvin erilaiset" naiset ovat useimmille miehille niitä kysytyimpiä naisia? Minun on aika vaikea uskoa sellaista, ei pahalla. Ylipäätään epäilen, että harva mies pitäisi sellaisesta keskustelusta naiselta, tai erityisesti toivoisi sitä, jota tällä palstalla käydään.En viittaa. Epäilen vahvasti että et edusta normaalia miestä, vai pitäisikö mun sanoa; -omiin empiirisiin tutkimuksiini viitaten et edusta normaalia miestä. Ei kai kukaan nainen koko aikaa ole vakava tai pidättyväinen? Miten voit edes kuvitella noin? Sä taidat todella tykätä käyttää tekstissäsi ääripäitä? Toivottavasti et oikeasti ajattele noin.
En ikävä kyllä tunne vetoa liian "kolkkoihin" naisiin. Sinun kokemuksesi mukaan ilmeisesti olen harvinaisuus miesten joukossa Eli kyllä, rehellisesti olen tutustumatta heihin.Ja luulen että jos olisit avoimempi ja hyväksyisit piireihisi erilaisia naisia sinulla olisi oikeasti kokemusta asiasta, ja näin ollen voisit esittää näkemyksiäsi jonkun todellisen perusteella, ei pelkän olettamuksen perusteella.
Älä pelkää, jos saat pakit, ei se maailma siihen kaadu. Ole rohkea, siitä me kaikki naiset pidämme.
Sinusta saa ahdasmielisen ja pelkurimaisen kuvan.