Vielä tuohon palaan että myös mielestäni pienillä viikoilla ei välttämättä näy kun pussi eikä sikiötä ollenkaan,monestikkin käy niin ja myöhemmin näkyy sit toukkakin
Näinhän se just toimii. Testi näyttää viikot hedelmöittymisestä, ei raskausviikkoja, ne lasketaan kuukautisista. Jos hedelmöittymisestä on kolme viikkoa, ollaan keskimäärin raskausviikolla 5+. Ja tuo hCG on todellakin yksilöllinen, ei se tosiaan kaikilla nouse samaan tahtiin. Viikoilla 9-12 se taitaa olla korkeimmillaan ja sitten tasoittuu.Mä löysin netistä englanninkieliseltä sivustolta Clearbluedigitalin ohjelehtisen PDF-versiona, jossa kerrottiin miten ne tutkimustulokset on tehty clearbluella ja miten siinä on päädytty et tarkkuus on se prosenttimäärä mitä se onkin kun testi on tehty tiettynä päivänä kuukautisiin nähden jnejne.. KUITENKIN. Siellä luki, että +3 vkoa (hedelmöityksestä) saadakseen, pitää HCG-arvo olla 20 000 .. Mä voin sen vielä kaivaa kotikoneen sivuhistoriasta, jos joku haluaa nähdä.
Mutta sitten 2-3 vkoa saadakseen testiin, tulee HCG:n olla 200- 2 000 .. Muistaakseni. En ymmärrä miten siinä onkaan niin suuri väli. Tosin tuohan meinaisi, että 2-3 viikkoa näyttäisi testi vielä mahdollisesti silloinkin kun on jossain 5rv kohdalla..
Semmottia...
Sama.. varsinkin kun itse piti siellä kans olla. Mun hyvä ystäväni kylläkin saa vauvan ensi kuussa. Olen aivan älyttömättömän vihreä siitä, vaan yritän pitää kateellisuuteni kurissa. Lohduttaudun ajatuksella, et kukin vuorollaan..: /eksyin lukemaan helmikuussa laskettujen aikojen ketjua. melkein taas itku pääsi kun ne ovat jo niin loppu puolella ja ovat päässeet sinne asti.