Moi,
Vauvasta, sukupuolesta ja nimestä kertominen: me ei varsinaisesti pihdattu tietoa siitä et tulee vauva, kun maha näkyi niin sairaan nopeesti. Nuutti79, mekään ei tiedetä sukupuolta, viimeksi ei haluttu tietää ja nyt mies ei halunnu, mä ehkä olisin halunnu, mut ok näinkin. Jos tietäisin sen, niin kertoisin kyl muillekin. Nimi me kerrottiin viimeksikin heti tekstareissa mitkä lähetettiin kun kerrottiin vauvan syntyneen. Kuulutaan kyllä kirkkoon ja oli ristiäiset, mutta meidän mielestä hommaan ei tarvi kuulua nimen jemettäminen. Nytkin on jo tytön nimi valmiina ja pojalle pari vaihtoehtoa.
Synnytys ei jännitä häiritsevästi, olen iloinen päästessäni möhömahasta eroon ja saadessani vauvan syliin :heart: Me asutaan alle 10km keskussairaalasta, jotta nou hätä matkan kanssa. Tosin mulla eka kesti kaikkinensa 7 tuntia, että ei tätä toista varmaan kannata aivan tuntitolkulla kotona ihmetellä. Otin epiduraalin ja minä oman kokemukseni perusteella suosittelisin, mutta eihän se tosiaan kaikille passaa.
Täällä ois alkanut äitiysjooga. Vähän mietin, mut en nyt sitte saanut ilmoittauduttua. Onko teillä jotain "äitiysharrastuksia"? Tai ajatuksia, mitä meinaatte vauvan kanssa? Me käytiin vauvajumpassa, tykkäsin tosi paljon. Ei käyty uinnissa, koin kalliiksi ja vaivalloisen oloiseksi, vaikka tosi moni kaveri on kehunut. Muskarikin on kokematta. Tällä kertaa meinasin ehkä taas jumppaa, kun esikoinen pääsee mieleiseensä lapsiparkkiin siksi aikaa, mutta saas nähdä.
Tänään tuli taas "asiakkailta" (9-luokan tytöt) kommenttia, miten mun maha on iso. Thanks a lot :headwall: ja vielä on aikaa kasvattaa... Nyt sitä on noin 7kg edestä. Huomenna 24+0
Viikonloppuja!