YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

[QUOTE="Sadie";29461543]Älä muuta sano! Mä voisin syödä juustoa vaikka kuinka paljon.

Luin ton sun linkkaaman painonpudotusjutun ja aloin miettiin..
Yritänkö mä nyt haukata liian ison palan kerralla ja siks tää homma kusee koko ajan? Oon nyt koko ajan ollu sillä fiiliksellä, että sitten "ensi maanantaina" jätän kaikki herkut yms ylimääräset syömiset ja juomiset pois. Ateriarytmi mulla on ok, mutta annoskoot pyllyllään ja sit noi kaikki välis napsimiset. Ilta ja lapsen päikkäriaika pahimmat. Ehkä se päikkäriaika on se kaikkista pahin. Silloin mä sorrun aina kaikenlaiseen :(.

Auttekees nyt mua! Miten mä saan tän homman pelittään? Mistä mä löydän mun kadonneen itsekurin? HELP!! :)

Viime keväänä mä tein niin, et se oli kerrasta poikki. Kerrasta pois kaikki herkuttelet, turhat syömiset. Niin jäi myös leivät, juustot sunmuut. Ja silloin se toimi tollai.. sen aikansa. Nyt selkeestikkään en pääse hommmaan kärryille enää tolla systeemillä, mutten myöskään tiedä, millä sitten..

Ideoita, vinkkejä, kaikki otetaan vastaan! :)[/QUOTE]

Eikös se yleisin päivä aloittaa dietti ole juurikin "huomenna"...joten väitän, ettet tosiaan ole yksin :D

Kuten jo tuolla jossain aiemmin rustasinkin, niin en taida osata auttaa. Mulla kun ei ole mitään keinoa löytää sopiva draivia. Se joko on...tai sitten se ei ole. Todellakaan.

Ja mulla on tasan yksi vaihtoehto ja se ei ole "kaikki", vaan "ei mitään". Mä en voi syödä "vähän" herkkuja, koska sitten mä syön paljon. Mä en osaa kohtuutta. Se sokeripiru, mikä tuohon olalle tulee huutelemaan "syö, syö, SYÖ" on sitä luokkaa, että mun on parempi pitää näpit ihan kokonaan erossa kaikesta sellaisesta, minkä syömistä en kykene säännöstelemään.

Mä aion olla tosiaan sen 100 päivää erossa niistä safkoista ja herkuista, jotka on mulle ongelma. Jos (ja kun) olen 100 päivää niitä ilman, kykenen aivan varmasti paremmin käyttämään niitä kohtuudella, kuin jos yrittäisin moista jo nyt. Ei se kohtuuskaan tule helppoa olemaan (todellakaan!), mutta siinä sitten taas naista koetellaan.

Mä luulen, että ne 100:n päivän aikana pudonneet kilot motivoi kuitenkin ihan hirmuisesti pitämään uutta elämäntapaa yllä. Mä saatan tuolloin olla jo lähes normaalipainoinen ja aivan varmasti HYVIN erilainen vartalonmalliltani...ei sitä saavutusta tee enää mieli tuhota :)

Kaivelin vielä vanhempia laihdutustuloksiani...mulla oli lähtöpaino aikanaan reilut 84 kg ja tuolloin pudotin seitsemässä viikossa yli 10 kg.

Miettikää. Seitsemässä viikossa...yli KYMMENEN KILOA!

Seitsemän viikkoa on pirun lyhyt aika...johan tässä on kohta 2,5 viikkoa jo dietattu. Enää 4,5 viikkoa, eli reilu kuukausi...ja SULTA saattaa olla KYMMENEN KILOA POISSA!!!

Kannattaako nyt tosiaan puputtaa siellä sohvannurkalla sitä suklaapatukkaa? Onhan se hyvää, joo...mutta eikös ois parempaa se -10 kg ;)
 
Huomenta! Keskustelua syntyy, hyvä! Jatketaan samaan malliin :)

Ja sitte Sadie.... (nyt pitää keskittyä ettei tule kirjotettua liian tylysti) miten mä tai me voitas sua auttaa??? Lähettelemällä virtuaalihaleja ei ainakaan. Se on jo kokeiltu, et oo vissiin laihtunu?? Ei sitä jääkaappia auo kukaan meistä, eikä sen aukomista voi lopettaa kukaan meistä. Päätös on sun oma. Mitä tulee siihen, että yritätkö "liikaa" no et takuulla yritä! Sä yrität liian vähän. Tai vielä pahempi. Sä et yritä ollenkaan. Se näkyy siinä että me on oltu ketjussa sama aika ja sinä aikana mä oon pudottanut (joululepsuilusta huolimatta) yli 10 kiloa ja sä oot lihonut muutaman kilon lisää. Kohta mä oon normaalipainoinen. Mitä sä mahdat painaa sillon? Se riippuu susta. Herää Nainen!!!!
 
F&L harmaana
Eilen muuten ostin pitkällisen harkinnan jälkeen tablettitietokoneen.Ja huomasin sen hyödylliseksi liikunnankin kannalta,oon niin huono lähtee pihalle lenkille niin otin tabletin,laitoin telkkuohjelman pyörimään ja menin kävelylaitteelle,mikä stepperi se on,vaatehuoneeseen.Semmoinenkin laite meillä on,tosin ollut melko harvoin käytössä.Nostin sen vasta varastosta kun arvelin että josko sais edes sillä liikuttua :)
 
Vitsit, että mä oon kade teille, joilla on noita kaikkia vempaimia, mulla ei ole yhtään "kojetta" eikä mittaria. Haluisin kyllä, mutta... No, mulla on tämä kroppa ja sen varalle punon täällä sotasuunnitelmaa parhaillaan... Aion näyttää juhannuksena tosi hyvältä!!!
 
8vko
Hellou, tämän aamun masistelut: kävin ostamassa teinille bikinit seppälästä, kun kasvaa pituutta niin että kaik jää pieneksi. Noh, kokeilimpa siinä niitä omia bikinejä ja voi kauhistus. Hyi yäk mikä valkoinen ryhävalas se siihen rantautui.Ei kehdannut katsoa kun näytti niin pahalle että silmiä särki...Taidan kaivella kokouikkarin sinne reissuun, että ei niin pahalle näyttäs.

Sinänsä sama että paljonko vaaka sitten lopulta numeroina mulla näyttää, mutta tyytyväinen itseensä olisi kiva olla. Ja se tarkoittaa mulla hyvää fyysistä kuntoa, lihaksia ja voimaa. En halua olla "laihaläski" vaan lihasta pitää löytyä. Lupauduinkin yhteen urheilukilpailuun osallistua toukokuun lopulla, joten tavoitetta riittää!

p.s chef, sä oot mun idoli.....kymmenen kiloo ja seittemän viikkoo! Mulla ois nyt se seittemän jälellä reissuun. Parhaani teen, jos riittää niin hyvä mutta en ihan tuohon usko pystyväni. Ei ikä ole enää puolella, eikä aika.Selityksiä selityksiä...
 
Pakkasta edelleen -20 ja aamulla ajattelin, että olkoot. Tänään käyn (ainakin lyhyellä ) lenkillä siitä huolimatta. Ei oo olemassa liian kylmiä kelejä, on vaan vääränlaista pukeutumista. Äsken hain postin 15 min. enkä oo enää ollenkaan varma, etteikö olis liian kylmää. Pitää nyt kattoa kuinka rohkea sitä iltapäivällä on.

Oon suunnitellu "täsmäjumpan" mun vartalon ongelmakohdat huomioiden (vyötäröstä polviin) nyt pitää vaan löytää piilopaikka, missä jumpata rauhassa. Vaikka perhe tietääkin mun projektin ja on mukana juonessa niin joku saattaa ihan tahattomasti huvittua mun jumppaamisesta ja sitä mun psyyke ei ehkä kestä...
 
Vitsit, että mä oon kade teille, joilla on noita kaikkia vempaimia, mulla ei ole yhtään "kojetta" eikä mittaria. Haluisin kyllä, mutta... No, mulla on tämä kroppa ja sen varalle punon täällä sotasuunnitelmaa parhaillaan... Aion näyttää juhannuksena tosi hyvältä!!!
Ne kojeet vie tilaa ja ne kuitenkin sitten loppupeleissä pölyyntyy nurkissa, kun niihin kyllästyy. FB:n kirppiksillä kaikenmaailman steppereitä, kuntopyöriä, crosstreinereitä jne. on tarjolla pilkkahintaan...joten ei moisen hankkiminen montaa euroa vaadi.

Sykemittari on kyllä kätevä...mutta kaikenmaailman endomondot (vai mitä ne kännykkään ladattavat treenijutut ikinä onkaan) on kyllä myös käteviä. Eikä maksa mitään.
 
Hellou, tämän aamun masistelut: kävin ostamassa teinille bikinit seppälästä, kun kasvaa pituutta niin että kaik jää pieneksi. Noh, kokeilimpa siinä niitä omia bikinejä ja voi kauhistus. Hyi yäk mikä valkoinen ryhävalas se siihen rantautui.Ei kehdannut katsoa kun näytti niin pahalle että silmiä särki...Taidan kaivella kokouikkarin sinne reissuun, että ei niin pahalle näyttäs.

Sinänsä sama että paljonko vaaka sitten lopulta numeroina mulla näyttää, mutta tyytyväinen itseensä olisi kiva olla. Ja se tarkoittaa mulla hyvää fyysistä kuntoa, lihaksia ja voimaa. En halua olla "laihaläski" vaan lihasta pitää löytyä. Lupauduinkin yhteen urheilukilpailuun osallistua toukokuun lopulla, joten tavoitetta riittää!

p.s chef, sä oot mun idoli.....kymmenen kiloo ja seittemän viikkoo! Mulla ois nyt se seittemän jälellä reissuun. Parhaani teen, jos riittää niin hyvä mutta en ihan tuohon usko pystyväni. Ei ikä ole enää puolella, eikä aika.Selityksiä selityksiä...
Ei ole uskon asia, vaan tahdon ;)
 
Hei vaan...tänään on reippailtu 5km:n matka kouluun ja nyt oltiin luistelemassa tunnin verran :) Jostain kumman syystä tänään ei ole tehnyt tiukkaakaan kieltäytyä syömisistä...päivällä tunti hammaslääkärissä hammaskiven poistossa, eikä vieläkään kärsi syödä raejuustoa kovempaa ollenkaan :(
Eihän tässä muu auta, kun odotella taas maanantaita että pääsee vaa´alle :) Tsemppiä viikonloppuun :)
 
"Sadie"
Ja sitte Sadie.... (nyt pitää keskittyä ettei tule kirjotettua liian tylysti) miten mä tai me voitas sua auttaa??? Lähettelemällä virtuaalihaleja ei ainakaan. Se on jo kokeiltu, et oo vissiin laihtunu?? Ei sitä jääkaappia auo kukaan meistä, eikä sen aukomista voi lopettaa kukaan meistä. Päätös on sun oma. Mitä tulee siihen, että yritätkö "liikaa" no et takuulla yritä! Sä yrität liian vähän. Tai vielä pahempi. Sä et yritä ollenkaan. Se näkyy siinä että me on oltu ketjussa sama aika ja sinä aikana mä oon pudottanut (joululepsuilusta huolimatta) yli 10 kiloa ja sä oot lihonut muutaman kilon lisää. Kohta mä oon normaalipainoinen. Mitä sä mahdat painaa sillon? Se riippuu susta. Herää Nainen!!!!
Kävin jo päivällä tän lukemas, rupes sen verran vituttaan että aattelin että parempi olla kirjottamatta mitää. Ja hyvä niin, nyt pystyy jo paljo paremmin (=kiltimmin) vastaamaan :)

Ekaks, tota noin.. sä et nyt tainnu ihan saada mun ajatuksesta kiinni. Mä en todellakaan meinannu, et yritän _liikaa_. Vaan että yritän kerralla haukata liian ison palan.. Eli rautalankaa: mulla on koko ajan ollu ajatuksena, et kerrasta jätän _kaikki_ "herkut" pois. Eli mm. sipsit, karkit, jätskit, keksit, leivän, juuston yms yms yms. Sit ku oon tota yrittäny, oon sortunu esim. yhteen leipään, mulle tulee heti hälläväliä asenne. Eli et kun ton yhden nyt söin, nii iha ketuiks meni taas kaikki, iha sama, ja mässäys jatkuu.
Hain siis sitä, että kannattaisko mun mahdollisesti kokeilla esim. että ekalla viikolla jää makeat hyvät pois, seuraavalla leipä ja juusto jne.

Mutta joo, ehkä tässä sitte turha on mitää yrittää, ku en kerta edes yritä :D Loput ajatukseni taidan sitten pitää pääni sisällä, ettei tuu kirjotettua liian ilkeesti :)
 
[QUOTE="Sadie";29465144]Kävin jo päivällä tän lukemas, rupes sen verran vituttaan että aattelin että parempi olla kirjottamatta mitää. Ja hyvä niin, nyt pystyy jo paljo paremmin (=kiltimmin) vastaamaan :)

Ekaks, tota noin.. sä et nyt tainnu ihan saada mun ajatuksesta kiinni. Mä en todellakaan meinannu, et yritän _liikaa_. Vaan että yritän kerralla haukata liian ison palan.. Eli rautalankaa: mulla on koko ajan ollu ajatuksena, et kerrasta jätän _kaikki_ "herkut" pois. Eli mm. sipsit, karkit, jätskit, keksit, leivän, juuston yms yms yms. Sit ku oon tota yrittäny, oon sortunu esim. yhteen leipään, mulle tulee heti hälläväliä asenne. Eli et kun ton yhden nyt söin, nii iha ketuiks meni taas kaikki, iha sama, ja mässäys jatkuu.
Hain siis sitä, että kannattaisko mun mahdollisesti kokeilla esim. että ekalla viikolla jää makeat hyvät pois, seuraavalla leipä ja juusto jne.

Mutta joo, ehkä tässä sitte turha on mitää yrittää, ku en kerta edes yritä :D Loput ajatukseni taidan sitten pitää pääni sisällä, ettei tuu kirjotettua liian ilkeesti :)[/QUOTE]

Mun mielestäni sun suunnitelmasi kuulostaa hyvältä.

Jos olet jo kokeillut keinoa A, eikä se toimi, on aika siirtyä kokeilemaan keinoa B. Tottahan toki aina kutakin keinoa tulee kokeilla riittävän pitkään, ennen kuin sen voi toimimattomaksi todeta, mutta jos keino A on nyt jo testattu loppuun, on tosiaan aina siirtyä suunnitelmaan B.

Kerroit, että sulla on ateriarytmi kohdillaan, mutta napostelet. Voisko sitä miettiä niin, että ekalla viikolla jätät ne napostelut pois? Eli syöt 5 kertaa päivässä, jos joku kerroista on sitten sitä leipää ja jollakin kerralla otat jälkkäriksi pari palaa suklaata, niin se on ihan ok vielä sen viikon aikana.

Seuraavalla viikolla voisit edelleen sallia itsellesi ne leivät vaikka välipalana/aamupalana/iltapalana, mutta suklaat ja muut herkut jäis sitten pois.

Kolmannella viikolla sitten se leipä ja juusto.

Ja jos huomaat, että olet sen kolmen viikon aikana addiktoitunut johonkin muuhun sellaiseen, minkä koet epäsopivaksi ruokavalioosi diettiä ajatellen, niin sen karsit sitten neljäntenä viikkona pois. Tai jos tällöin vaikka kohtuullistaisit annoskoot ja lisäisit kasvisten määrää?

Tämän jälkeen on aikaa kulunut kuukausi. Ja aivan tasan tarkkaan muutosta näkyy myös vaa-assa, koska johan ne herkut on tuossa kohtaa olleet 3 viikkoa pannassa ja leipäkin jo 2 viikkoa pois kuvioista :)

Tietenkin riippuu vähän siitä sun nykyisestä ruokavaliostasi, mutta mä herkuttelen itse niin paljon, että mä saan vaakalukeman laskusuuntaan ihan vaan jättämällä herkut pois. Leipä tuo sitten vaan siihen päälle kivaa plussaa :)

Jelly kyllä melko topakkaan sävyyn kirjoitti, mutta oli siinä sitten varmaan pieni totuuden siemen kuitenkin mukana, jos fakta on se, että siinä ajassa missä hän on saanut 10 kg miinusta, olet sinä ottanut 2 kg lisää?! Mutta ei sen tarvitse silti sitä tarkoittaa, ettet sinä olisi yrittänyt! Varmasti olet, mutta kuten itse olet nyt asian pähkäillyt, niin ehkä sitten sellaisin keinoin, jotka eivät sulle sovi. Mulle se totaalikieltäytyminen on ainoa, oikea tie, sulle se ei sovi. Mutta ehkäpä NYT, kun tuon hoksasit, on sen hetken aika, jolloin vaakaan alkaa piirtymään sitä miinusmerkkiä? :)

Taisin tuolla jossakin kohtaa jokusen sanan siitäkin sönköttää, että sekin on vaihtoehto, että sitä sitten vaan on ja pysyy lihavana. Itsellenikin se oli ihan hyvä vaihtoehto tietyn elämänvaiheen aikana. Se pitää sitten vain hyväksyä...meinaan, että se on ihan hiton kuluttavaa, jos joka aamu herätessään joutuu kokovartalopeilistä toteamaan, että "ei saatana!" ja heittämään lakanan peilin päälle, jottei siitä näe omaa kuvaansa.
Mä olin lihavuuteeni kanssa kohtalaisen sujut silloin, kun olin raskaana. Eikä mulla sitten heti synnytyksen jälkeen tullutkaan kunnon draivia päälle, joten päätin sitten alkupyristelyn jälkeen, että olen nyt hetken vielä läski ja aloitan urakkani vasta vuodenvaihteen jälkeen. Ja mun oli siis jopa ihan kohtalaisen hyvä olla :)

Mutta ei ole enää. Joten nyt otan nämä ylimääräiset kilot kropasta pois. Tänäänkin olen "ihaillut" mahaani. Superisohan se tietenkin edelleen on, mutta sentään jo pienempi, kuin mitä oli. Ai että, kun se on kiva verrattuna entiseen. Ja vitsit, miten kiva se on vaikkapa tuossa kuukauden päästä. Tai ensi kesänä! :D

Mulla on nyt 17 päivää diettiä takana, eli vajaat 3 viikkoa. Ja tuloksia on tosiaan jo tullut. 17 päivää ihmisen elämässä on ihan minipieni aika...vitsit, kun saisit nyt sen muutaman viikon pidettyä itsesi kurissa ja joitain tuloksiakin pääsisit huomaamaan...josko se auttaisi tsemppaamaan? :)
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Sadie";29465144]Kävin jo päivällä tän lukemas, rupes sen verran vituttaan että aattelin että parempi olla kirjottamatta mitää. Ja hyvä niin, nyt pystyy jo paljo paremmin (=kiltimmin) vastaamaan :)

Ekaks, tota noin.. sä et nyt tainnu ihan saada mun ajatuksesta kiinni. Mä en todellakaan meinannu, et yritän _liikaa_. Vaan että yritän kerralla haukata liian ison palan.. Eli rautalankaa: mulla on koko ajan ollu ajatuksena, et kerrasta jätän _kaikki_ "herkut" pois. Eli mm. sipsit, karkit, jätskit, keksit, leivän, juuston yms yms yms. Sit ku oon tota yrittäny, oon sortunu esim. yhteen leipään, mulle tulee heti hälläväliä asenne. Eli et kun ton yhden nyt söin, nii iha ketuiks meni taas kaikki, iha sama, ja mässäys jatkuu.
Hain siis sitä, että kannattaisko mun mahdollisesti kokeilla esim. että ekalla viikolla jää makeat hyvät pois, seuraavalla leipä ja juusto jne.

Mutta joo, ehkä tässä sitte turha on mitää yrittää, ku en kerta edes yritä :D Loput ajatukseni taidan sitten pitää pääni sisällä, ettei tuu kirjotettua liian ilkeesti :)[/QUOTE]

Mä alotin jo syksyllä niin, että jätin leivän aterian yhetydestä pois. Sit jätin santaamisen pois ja sit ruokailujen väli napostelun pois. Eli koitin saada pois niitä tottumuksia mitä oli. Helppo olla, kun niitä ei enää ole.

Mulla lapsi lopetti telkkarin ääresessä napostelun kokonaan, ei siitä osannu nauttia ku joku roikku tisissllä. Se oli luojan lahja. Enää en sitä kaipaa,.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29465815:
Mä alotin jo syksyllä niin, että jätin leivän aterian yhetydestä pois. Sit jätin santaamisen pois ja sit ruokailujen väli napostelun pois. Eli koitin saada pois niitä tottumuksia mitä oli. Helppo olla, kun niitä ei enää ole.
Leipää, leipää, leipää...jos sais ihan vaan vaikka pikkiriikkisen LEIPÄÄ!!! :D

Mä meinasin huomenna leipoa lasten kanssa omenasämpylöitä. Huomenna naista siis koetellaan ihan helkutisti. Oih, sitä tuoreen sämpylän huumaavaa tuoksua. En ehkä kestä! Tai siis kestän. Mä imppaan sitä enemmän, kuin mitä huumehemmot bensaa, tai mitä ne ikinä imppaakaan. Mutta suuhuni en laita :D
 
Leipää, leipää, leipää...jos sais ihan vaan vaikka pikkiriikkisen LEIPÄÄ!!! :D

Mä meinasin huomenna leipoa lasten kanssa omenasämpylöitä. Huomenna naista siis koetellaan ihan helkutisti. Oih, sitä tuoreen sämpylän huumaavaa tuoksua. En ehkä kestä! Tai siis kestän. Mä imppaan sitä enemmän, kuin mitä huumehemmot bensaa, tai mitä ne ikinä imppaakaan. Mutta suuhuni en laita :D
Tuore leipä/sämpylä...oioioioioioioi :p voisin elää sillä.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Huomenta!

Ja anteeksi, sadie:hug: Sanoin tyhmästi. Tän ketjun alkuperäinen tarkoitus oli varmaankin se, että me ylipainoiset (kuka enemmän ja kuka vähemmän) tsempataan ja kannustetaan toisiamme, eikä suinkaan se, että lytätään ja dissataan. Ja mä alennuin nyt siihen. Ja tyhmää on jälkikäteen sanomisiaan selitellä, mutta... Chef sanoi suurin piirtein sen, mitä mäkin ehkä ajoin takaa. Sä yrität, mutta metodi on selkeästi toimimaton, koska tulosta ei tule. Sen sä olet itsekin huomannut, ehkä ajoit sitä takaa kun puhuit "liiasta yrittämisestä".

Ja ehdottomasti pointsit sulle siitä, että sä oot täälllä edelleen. Se, että sä et ole luovuttanut, osottaa sen, että sulla oikeasti on halu muutokseen. Ja se kai se tärkeintä on. Ennemmin tai myöhemmin löytyy se toimiva metodi.

Ja väärässähän mä olin siinä(kin), ettei täältä sitä apua löydy. Chef esitti tuossa jo toimintamallia, joka on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen.

Joten anteeksi. Tästä lähtien pidän suuta (näppistä) pienemmällä ja keskityn olennaiseen ja yritän muistaa sen, että mikä toimii mulla, ei ehkä toimi muilla. Ei mulla muuta. Kiitos. Ja anteeksi :ashamed:
 
8vko
Huomenta. Täällähän on yhtä kipakkaa mielipiteen vaihtoa kuin ulkona pakkasta. Niin. Olisihan se helppoa kun kaikilla toimisi samalla lailla kroppa. Mutta kaikki vaikuttaa kaikkeen. Monesti pitää ottaa huomioon muuttuvat tekijät. Toki tekosyitä ja selittelyjähän saa aina etsiä. Jos ei tosissaan edes yritä. Mutta se on totta että monet ovat saaneet kroppansa sekasin monilla jojo laihareilla ja aineenvaihdunta on ihan sekaisin. Sekin on totta että hormoonit vaikuttaa. Ikä vaikuttaa (minkä ikäistä porukkaa täällä muuten on ? Taidan olla vanhimmasta päästä oleva "haaska"...) menkat vaikuttaa. Liikunta vaikuttaa, hihas painaa enempi ku läski.

Eli summa summarum. Pitää vaan kokeilla mikä itelle sopii ja jatkaa sillä valitsemallan tiellä. Mulla tyylinä on syödä vähemmän kuin kuluttaa. Sillä pitäisi laihtua. Eli liikun paljon joten saan ja pitääkin syödä enemmän. Haluan hyvän kunnon, lihaksia ja tiiviimmän olomuodon. Tuosta chefin mainitsemasta tahdon asiasta. Kyllä, samaa mieltä. Mutta mulle riittää hitaampikin tahti, seitsemän viikkoa reissuun, ja noin 4-5 kiloa tavoitteena. Edelleenkin uskoisin siihen pääseväni. Sitten pikkuhiljaa sinne seiskan tuntumaan. No hurry!

Mutta tänään jo pikku lenkille pakkaseen.

Jatkakaa!
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Kävin tänään koiranäyttelyissä ja kun saavuin kotiin, niin mies leipoi parhaillaan sämpylää. Ja kohta on lattiat täynnä mun kuolaani. Ei saakeli, miten huumava voikaan vastapaistetun sämpylän tuoksu olla. Mä en melkeen kestä! :D

Taidan tehdä niin, että kun se 100 päivää on takana (82 päivää vielä matkaa moiseen), niin leivon ensitöikseni sämpylöitä. Isoja, herkullisia omena-porkkanasämpylöitä :heart:
 
jellyjolly harmaana
Sunnuntaita kaikille! Pakkanen jatkuu. Kökkö homma! Eilen oli herkkuilta. Ei mikään repsahdus vaan ihan tietoinen valinta. Mulla alkaa joka tapauksessa olla loppusuoralla tää laihduttaminen ja sen jälkeen pitäs pysyä siinä normaalipainossa. Enkä mä lopun elämää meinaa kartella kaikkea, missä on kaloreita. Vaan pyrin kohtuuteen. Niinpä mässäsin eilen kohtuudella ja siitä huolimatta huomenna vaakalle ja uskon hyvään tulokseen :)
 
Kävin jo tänään vaa-alla huomisen sijasta, koska mies menee niin aikaiseen aamuun duuniin, etten mä todellakaan aio olla vielä siihen aikaan hereillä :D

Vaaka-lukema oli kuulemma laskusuunnassa, mutta ei tietenkään hajuakaan, että mitenkä paljon. Toivottavasti todella paljon :D Joskin mitä nyt aamusta vatsaani toljotin, niin ihan yhtä iso se on, kuin mitä eilen. Tai edellispäivä. Mutta eiköhän se siitä vielä pienene :)
 
Olen nyt pari päivää pysytellyt poissa vaa'alta,ihmeellistä kyllä :)
Eilen kävimme ulkoilemassa koko porukka ja varmaan pari tuntia siinä vierähti,tosin itselle siinä ei tullut liikuntaa kuin kävelyä ja muu aika sitten seurattiin lasten leikkimistä ja höpöteltiin omiamme.Mutta senkin ajan olin ainakin poissa jääkaapilta.
 
  • Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä