Öitä ihmiset!
Ei tuu ollenkaan uni, joten mikäs sen parempaa ajan vietettä on kuin kirjoittaa tänne.
En oo hirveesti ehtiny lueskelemaan, joten en oo yhtään ajantasalla mitä täällä on puheltu.
Onnittelut kaikille puoleen väliin päässeille! :heart:
Täällä on viikkoja 18+1, joten se puol väliä lähenee täälläkin.
Uskomatonta miten nopeesti aika on mennyt, kun juuri se plussa siihen testiin pärähti ja kohta ollaan jo puolessa välissä.
Painoa mulle on tullut 3,5kg. Vähän vähemmällä on päästy nyt tähän mennessä. Esikoista odottaessa kun tässä vaiheessa painoa oli tullu jo yli 5kg ja varmaan enemmänkin.
Energiaa riittää, ja mielialat heittelee suuntaan jos toiseen. Milloin itkettää ja milloin naurattaa.
Meillä on
vaunuina Emmaljungan Edge Duo Combit, jotka on siis yhdistelmät.
Mä tykkään noista niin paljon, että ei me noita myyntiin laiteta, mutta tuplarattaat on hakusessa, kun ei yksissä voi kahta lasta kuljettaa.
Ja on se helpompaa, että on noi "yksös"vaunut, jos menee vaan yhden lapsen kanssa jonnekkin, ja toinen jää sitte vaikka isän kanssa kotiin, niin ei tarvitte sit yhtä lasta tuplarattaissa kuljettaa.
Olo on hyvä, mutta tosiaan yhtään ei väsytä, vaikka kello lähenee uhkaavasti kolmea.
Mies herää viideltä töihin, ja mä tässä koneella vaan istuskelen.
Vois sitä kai kohta mennä sitä nukkumista yrittämään (sehän on ihan yliarvostettua
)
Itse palaan loman jälkeen töihin, tossa viimisen viikon maanantaina, ja se jatkuukin sitte niin pitkälle kun tässä jaksaa. Viimisen kerran pitäs töissä olla toukokuun 26. pvä, saa nähdä mennäänkö sinne asti, vai pitääkö lopettaa aikaisemmin.
Masu on poksahtanu esille, mutta jos pitää oikeen löysiä vaatteita niin ei sitä huomaa. Mutta tiukoista sitte senkin eestä. Mutta esille se on jo tullut.
Liikkeitä tuntuu, ei vielä mitään hirmu kovina, mutta tuntuu kumminkin.
Ajattelin, että kyllä ne varmaan nopeemmin ja helpommin tuntuu, kun toinen kyseessä ja ekasta raskaudestakaan ei oo kumminkaan hirveesti aikaa.
Muakaan ei faceen saa, vaikka siellä muuten olenkin. Täällä sitte kirjottelen, enemmän tai vähemmän. Nyt harmillisesti vähän vähemmän on tosiaan tullu kirjoitettua, kun on tässä muuta ollut. Mutta eiköhän tää tästä taas ala kulkemaan.
On ollu esikoisen 1v synttärit ja hääjärjestelyitä sekä paljon muuta, niin ei oo kauheesti ehtiny lueskelmaan.
Ja juu, mä taidan mennä yrittämään sitä nukkumista, jos sais jokusen tuntia nukkua, ennen kuin esikoinen herää. Ellen sit herää miehen kelloon ja saa unta enää sen jälkeen.
Susanna#1 & Pupunen 18+1 <3