N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän ne olekaan lähiomaisia.
Kyllähän työnantajan epäilykset sairastamisesta herää, jos on ensin evätty palkaton vapaa samalta päivältä ja sitten sairastuu. Ei ainakaan helpotu tuossa työpaikassa oleminen![]()
Oli vielä kymmenen vuotta sittenMutta isoäiti ei ollut, toisessa tessissä taas isovanhemmat laskettiin lähiomaisiksi.
Ap, ei sulla paljon ole vaihtoehtoja. Jos ilmoittaudut sairaaksi, se on aika läpinäkyvää ja tuossa kohtaa työnantaja voi vaatia sairauslomatodistusta, jos ei muuten vaadi. Tai sitten jäät pois hautajaisista. Kyllä miehesi varmasti pärjää lasten kanssa keskenäänkin, tai jos ei pärjää, niin voit kysyä, voisiko esim. oma äitisi mennä mukaan auttelemaan. Mun mielestä hautajaiset on sen luokan tapahtuma, että sitä varten antaa jokainen vähänkin inhimillinen työnantaja palkatonta. Toisaalta ymmärrän myös työnantajaa, jos hänen on vaikea saada sulle ketään sijaistamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29414355:Voiko ihminen oikeasti nostaa työn elämänsä keskiöön ja kaiken, jopa läheisten ihmisten edelle?
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29414355:Voiko ihminen oikeasti nostaa työn elämänsä keskiöön ja kaiken, jopa läheisten ihmisten edelle?
Joko lapsi sairastuu tai sairastut itse, hae todistus jo edeltävänä päivänä.
Miten se todistus vain haetaan???
Alkuperäinen kirjoittaja Äijäx;29414405:Jos mulla olis tollanen tunteeton kusipäämulkku pomona, niin sanoisin että näkemiin ja hyvää loppuelämää sullekin. Ihmisellä on muutakin elämää, kun roikkua koiran lailla työpaikan portissa kiinni.
Paukahti vitutus päälle ihan sun puolesta.
Miten se todistus vain haetaan???
Alkuperäinen kirjoittaja Äijäx;29414405:Jos mulla olis tollanen tunteeton kusipäämulkku pomona, niin sanoisin että näkemiin ja hyvää loppuelämää sullekin. Ihmisellä on muutakin elämää, kun roikkua koiran lailla työpaikan portissa kiinni.
Paukahti vitutus päälle ihan sun puolesta.
Appiukko on miehen sukulainen.