Hautajaispäivä on virallinen palkallinen vapaa. Kyseessä kuitenkin sinun appesi
Nimenomaan ei kyseessä ollut appi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hautajaispäivä on virallinen palkallinen vapaa. Kyseessä kuitenkin sinun appesi
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29415159:Kauhea vääntö siitä, onko appi sukulainen vai ei. Onko teidän mielestänne kohtuullista, että ei pääse vaikka parhaan ystävän hautajaisiin siksi, että hän ei ole sukua? Vaikka ystävä voi silti olla läheisempi kuin moni sukulainen, jotka katsotaan läheisemmiksi.
Paras olisi, että ihmiset voisivat itse määritellä sen, kuka on läheinen ja kuka ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29415170:Huh hei...pakkohan se raja on johonkin vetää... Tai niitä kaverin hautajaisia alkaisi olemaan joka toinen perjantai kun siltä tuntuu. Itse jouduin aikoinaan ottamaan palkattoman mummoni hautajaisiin, mutta siitä on aikaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29415186:Niin, varmaan. Mutta nyt vaikuttaa siltä, että se raja on vedetty työnantajan intresien mukaan mahdollisimman kireäksi. Erityisen röyhkeää on, jos ei edes palkatonta vapaata saa läheisen ihmisen hautajaisten vuoksi - oli se läheinen sitten sukulainen tai joku muu.
Kireäksi?
Eiköhän ne säännöt kuule ole kaikille samat
Ja mitäpä luulet jos on vaikka pieni työpaikka ja toinenkin työntekijä joutuisi olemaan pois töistä siksi kun on oikeasti se lähisukulainen kuollut eikä vaan joku keneltä mielletään lähisukulaiseksi, kummalla sinusta olisi enemmän oikeus silloin olla pois töistä, varmaan sillä toisella jolla joku tuttava joka mielletään lähisukulaiseksi mutta ei sitä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29415296:Molemmilla. Työ on kuitenkin vaan työtä.
maailma pysähtykööt kun minulla on suru
![]()