Pääsin lähihoitajakoulutukseen, liitosta asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

as

Vieras
Kuulun Pamiin, mihin liittoon pitäis vaihtaa ja mikä liitto ottaa opiskelijat? Jos mulla olis jotakin riitaa työnantakan kanssa, pamilla ei ole tulkintaoikeutta yks.sosiaalialan tessiin, aion kyllä osa-aikaisesti jatkaa töissä ja kesällä on varmaankin taas kesälomasijaisuuksia.

Ai kuin loppuu ansiosidonnainen? Eikö uusi liitto maksa sitten sitä? Mulle työkkäri varmaan laittaa laput liittoon että sais opiskella ansiosidonnaisella.

Niin:rolleyes: etkö nyt ymmärrä, en minä superin tai tehyn kassaan ole jäsenmaksujani maksanut vaan pamiin, niin siellä on pysyttävä, niin kauan kunnes valmistun ja löydän töitä!:D
Sitten valitsen tehyn todennäköisesti, mun käsittääkseni parempi kuin superi?
Mutta asiaan, sä siis pääsit soveltuvuustesteistä läpi vai? Onko työvoimapoliittinen koulutus?

[QUOTE="pampam";29290600]Niin:rolleyes: etkö nyt ymmärrä, en minä superin tai tehyn kassaan ole jäsenmaksujani maksanut vaan pamiin, niin siellä on pysyttävä, niin kauan kunnes valmistun ja löydän töitä!:D
Sitten valitsen tehyn todennäköisesti, mun käsittääkseni parempi kuin superi?
Mutta asiaan, sä siis pääsit soveltuvuustesteistä läpi vai? Onko työvoimapoliittinen koulutus?[/QUOTE]

Niinpä, kannattaa muistaa viimeinen työtaistelu, ku Tehy taisteli paremmat edut lähäreillekin ja Super vaan lusmuili ja antoi heti periksi!!

Yhteistyössä