Laura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leo@
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Leo@

Uusi jäsen
17.08.2011
6
1
1
Joskus kahden ihmisen välinen kemia, eroottinen lataus on niin voimakasta, että se on
lähes käsin kosketeltavaa. Minun ja Lauran välinen kemia toimi tällä tasolla. Olin tuolloin
22-vuotias mikrotuki keskisuuressa yrityksessä. Laura oli noin kolmekymppinen yrityksen
maksuliikenteenhoitaja. Hän oli naimisissa ja minäkin olin seurustellut vakavasti jo kolme
vuotta.

Tapasin Lauran ensimmäisen kerran, kun menin tutkimaan hänen kirjoitinongelmaa.
Sen tunsi heti. Laurassa oli jotain niin tuttua ja viehättävää. Tulimme heti hyvin juttuun
keskenämme. Ajatuksemme kulkivat samalla aaltopituudella ja ymmärsimme toisiamme
jo puolesta sanasta. Lisäksi Laura oli hyvän näköinen. En sanoisi, että hän oli kaunis,
mutta viehättävä ja seksikäs. Hoikka, siro vartalo, lyhyt ruskea polkkatukka, vähän
poikamainen luonne. Hän pukeutui aina farkkuihin tai lyhyeen hameeseen. Sanalla
sanoen; ihana nainen!

Minulla alkoi olla aina jotakin asiaa Lauralle. Keksin jos jonkinlaista veruketta, että sain
mennä juttelemaan hänen kanssaan. Meillä oli aina hauskaa. Nauroimme ja heittelimme
joskus härskiäkin herjaa. Vähitellen jutustelu sai yhä enempi flirttailun piirteitä. Sähköisyys
välillämme kasvoi. Miten valtavasti halusinkaan ottaa Lauran syliini, tai edes koskettaa häntä.
Vapaa-aikoina en saanut Lauraa mielestäni. Aloin kaikessa vertaamaan Lauraa tyttö-
ystävääni. Huomasin, että suhteemme oli muuttunut etäisemmäksi. Olin kireä ja moni asia
tyttöystävässäni oli alkanut ärsyttämään minua. Töissä minä elin täysillä. Hakeuduin aina
Lauran seuraan ja nautin hänen vilpittömästä luonnollisuudesta ja raikkaasta, iloisesta
seurasta. Monet kerrat näin päiväunia ja runkkasin vessassa Laurasta unelmoiden.

Näin varmaan olisi jatkunut, kunnes olisin vaihtanut työpaikkaa tai Laura olisi etääntynyt
minusta. Toisin kuitenkin kävi. Koin elämäni ihanimmat hetket Lauran kanssa. Jos olisin
silloin aavistanut, mihin se johtaa, olisin sanonut ei. Mutta sitä me emme voineet tietää.
Nyt kerron teille onnesta, suunnattomasta rakkaudesta ja mitä sitten tapahtui.

------------

Istuin myöhään illalla koneen ääressä työpaikallani. olin työskennellyt jo monta päivää
ongelman kanssa, johon en ollut löytänyt ratkaisua vieläkään. Ties kuinka mones kuppi
kahvia höyrysi pöydällä ja tupakkaa paloi taukoamatta. Tutkin manuaaleja ja selasin
internetsivuja. Testasin ja korjasin, ja testasin uudelleen. Aloin jo turhautua ja mietin
pitkälle lähtemistä, kun kuulin tutun äänen oveltani.

”No kukas se täällä vielä ahertaa?” Lauran iloinen ääni sai minut heti paremmalle tuulelle.
” Etpä olis voinut tulla parempaan aikaan”, sanoin ja loin hymyilevän katseen Lauraan.
Selitin hänelle ongelmaani ja Laura, tapansa mukaan, yritti auttaa ratkaisussa. Jotenkin
Laura aina ymmärsi heti, mitä minä ajattelin ja mitä yritin tehdä. Kokeilimme muutamia
hänen tarjoamia ratkaisuja, mutta tulos oli yhtä heikko kuin minulla.

Laura istui sivupöydälläni lyhyt hame yllään ja kumartui aina välillä lähelleni kuvaruutua
katsomaan. Suonissani kohisi. Sydämen jyske tuntui rinnassani. Lauran tuttu, ihana
hajuveden tuoksu tunkeutui tajuntaani ja valtasi minut suunnattomalla halulla. Talossa
ei varmaan ollut enää muita. Tiesin, että nyt astutaan kynnyksen yli. Enää en voinut
pidätellä itseäni.

Kun Laura seuraavan kerran kumartui kuvaruutuun päin, nojasin taaksepäin tuolissani
ja laskin käteni Lauran reidelle. Olin kuin sähköiskun saanut. Kaikki tuntui pysähtyvän.
Tunsin vain Lauran viileän, pehmeän ihon käteni alla. Miljoonilta tuntuvien sekuntien
kuluttua Laura ojentautui, katsoi minuun veikeästi hymyillen ja nosti toisen jalkansa tuolilleni.
Hän nojautui pöydällä taaksepäin käsiensä varaan. Se sai hameen helman nousemaan
vähän ylemmäksi, mutta ei niin ylös, että olisi ihan paljastanut mitä hameen alla on.
Kuljetin vapisevaa kättäni ylös kiinteää reittä. Koko ajan katsoimme vakavina toisiamme
silmiin. Käteni sukelsi hameen alle ja jatkoi matkaansa sitä paikkaa kohti, josta niin
usein olin uneksinut. Laura ei vastustellut, vaan painoi jalkaansa minun jalkaa vasten
ja aukaisi hieman lisää jalkojaan. Voiko tämä olla totta, takoi päässäni. Yritin ymmärtää,
mitä tässä oli tapahtumassa? Unelmieni nainen oli edessäni valmiina kaikkeen,
mitä haluaisin tehdä. Kaikki moraaliset painotukset olivat kadonneet jonnekin.
Ennen kokematon kiihko oli vallannut huoneen. Sillä hetkellä maailmassa ei ollut muita
kuin me.

Käteni saavutti nivustaipeen ja suunnilleen sen kohdan missä olisi pitänyt tuntua
pikkuhousujen reuna. Käteni kuitenkin jatkoi vapaasti etenemistään. Mitään vaatekappaleita
ei tullut vastaan. Sen sijaan tunsin karheaa karvoitusta sormieni päissä. Katsoin
hämmästyneenä Lauraa ja hän virnisti leveästi minulle silmää iskien. Laura veti hameen
helmaa ylös niin, että alta pilkotti tumma karvakumpu. Siirsin käteni kummun
päälle tuntien siitä kohoavan lämmön. Laura värähti ja tarttui käteeni painaen sitä
kovemmin häpyään vasten.

Siirsin tuoliani lähemmäksi ja Laura nosti toisenkin jalkansa tuolini käsinojan päälle.
Nyt edessäni aukeni paljas, kiimainen pillu. Raotin häpyhuulia sormillani. Laura
huokaisi kosketuksestani. pillu kiilteli märkänä, valmiina ja kutsuvana tuleviin iloihin.
Hyväilin kuumia, turvonneita häpyhuulia. Painoin sormellani kevyesti klitorista.
Katsoin Lauran puoleksi suljettuihin silmiin ja aloin hieroa kiireettömästi klitorista.
Pitkä ”ooohhh” kuului Lauran huulilta. Hän nojasi päätään taaksepäin, sulki silmänsä
ja nautti. Suutelin ja nuolin Lauran lapsenihon sileitä reisiä. Lähestyin reiden sisäpintaa
nuolien ja näykkien kuumana hehkuvaa pillua. Laura vikisi ja työnsi lantiotaan suutani
kohti. Painoin huuleni häpyhuulia vasten Suutelin klitorista. Suutelin, imin, näykin, nuolin.
Nuolin litisevää pillua pitkin vedoin ja upotin kieleni syvälle Lauran ihanaan pilluun.
Laura haroi hiuksiani ja piti päätäni otteessaan, etten vaan lopettaisi nuolemista.
Kiihtyvästä voihkeesta ja vapinasta tiesin Lauran saavan kohta. Kiihdytin tahtia ja työnsin
pari sormea sisälle Lauraan. Se riitti. Laura nytkähteli voimakkaasti ja huulilta kuului
tummaa murinaa ja yskähtelyä. Olin tuottanut jumaloimalleni naiselle ensimmäisen
orgasmin.

Laura toipui nopeasti orgasmistaan. Hän laskeutui pöydältä, veti minut ylös tuoliltani
ja painoi pitkän, lämpimän suudelman huulilleni. Hassua, minä suutelin ensin Lauran
pillua, sitten vasta suuta.

”Nam”, sanoi Laura. ”Maistunpa minä hyvälle”, hän jatkoi ja hymyili minulle iloisesti.
”Miltäs sinä maistuisit?” Hän sanoi ja alkoi päättäväisesti avata housujeni vyötä.
Pian vyöt ja vetoketjut oli avattu ja Laura kiskoi housujani alas. Kalsarit lähtivät
farkkujeni mukana ja halkeamaisillaan oleva kaluni ponnahti housuista Lauran
nenän eteen.
”Vau!”; Hän huudahti ja tarttui kaluuni kaksin käsin. Lämpimät kädet tunnustelivat,
hyväilivät, puristelivat kaluani kuin arvioiden sen kokoa ja kestävyyttä.

Yht’äkkiä tilanne tuntui minusta epätodelliselta. Aivan kuin olisin katsonut jotakin
hidastettua filmiä Seisoin työpöytäni vieressä housut kintuissa. Edessäni oli
polvillaan elämäni ihanin nainen pitäen kiinni tykyttävästä kalustani. Katsoin sydän
takoen miten punaiset, täyteläiset huulet avautuivat hieman ja painoivat suudelman
kaluni päähän. Huulten välistä tuli kieli, joka nuolaisi suolaisen tipan terskan päästä.
Sitten lämmin kieli kulki pitkin kaluni vartta. Välillä huulet suukottivat ja näykkivät kaluani.
Toinen käsi tarttui kiveksiini niitä hellästi puristellen. Katsoin, miten huulet avautuivat
enempi ja terska painui niiden väliin. Huulet painuivat tiukasti kaluni ympärille.
Valtava mielihyvän tunne täytti minut. Tunsin vain pehmeän, lämpimän suun kaluni
ympärillä. Tunsin pehmeän kielen, joka tunnusteli terskani sileää pintaa. Sitten suu
vetäytyi pois, mutta palasi heti uudelleen upottaen kaluni vielä syvemmälle.

En kestäisi kauaa tässä käsittelyssä. Tartuin kaksin käsin kiinni Lauran päästä ja
myötäilin lantiollani imemistä. Rakastin Lauran ihanaa suuta.
”Tulee, multa tulee”, hoin hurmiossani. Vielä pari kertaa kaluni painui Lauran suuhun
ja sitten tunsin kipeän vihlaisun kiveksissäni. Viime hetkellä Laura päästi kaluni
suustaan ja purkauduin vavahduttavina aaltoina hänen rinnuksilleen. Nojasin hengäs-
tyneenä pöytään. Laura puristi vielä kaluani kädessään ja nuoli viimeiset tipat
terskan päästä, suukotti kaluani ja nousi eteeni tyytyväisenä hymyillen.
”No, mitäs pidit?” Hän kysyi ja painoi suudelman huulilleni.

Maistoin oman makuni Lauran huulilta ja se kiihotti minua entisestään.
”Tais sun pusero mennä pesuun.” Sanoin naurahtaen. Laura katsoi pitkin vaalean
puseron etumusta valuvia spermaläiskiä ja riisui puseronsa pois.
”Onneksi mulla on toinen pusero huoneessani”, hän sanoi ja alkoi avata rintsikoiden
hakasia. Kaluni ei ollut kunnolla ehtinyt veltostua, kun se jo alkoi kohottaa päätään
uuteen riemuun. Rintsikoiden alta paljastui kaksi hyvin muodostunutta rintaa. Ei isoa,
ei pientä, vaan sellaiset - sopivat.
Tartuin rintoihin molemmin käsin, puristin niitä ja otin kovat nännin nipukat sormieni
väliin. Laura riisui hamettaan ja minä potkin housujani pois. Kiihkeästi suudellessamme
Laura kiskoi paitaa päältäni.

Seisoimme hetken alastomina toisiamme katsellen. Lauralla ei ollut lapsia, joten vartalo
oli tyttömäisen kiinteä. Rinnat ylväästi pystyssä. Lantio kaartui houkuttelevasti ja kaiken
kruunasi tumma, siististi huoliteltu karvatupsu jalkovälissä. Mieleeni tuli laulu ”Kuka
voisi kellot seisauttaa?” Juuri sitä nyt toivoin.
Olisin voinut katsella tuota taivaallisen ihanaa vartaloa loputtomiin. Laura arvio
samalla tavalla minua. Hänen ilmeestään päättelin, että hän oli näkemäänsä
tyytyväinen. Urheiluharrastukseni olivat kehittäneet vartaloni lihaksekkaaksi. Olin
Lauraa päätä pitempi ja kärsimättömänä hyppivä kaluni oli mallikkaasti kookkaan
puoleinen.

Laura hyppäsi työpöydälleni istumaan ja veti minut luokseen. Alastomat vartalomme
kietoutuivat kiihkeään syleilyyn. Suutelin Lauran suuta, nenää, korvia, kaulaa. Imin
kovia nännejä ja hyväilin kiinteää, suloista vartaloa. Laura siirsi tavaroita sivuun
pöydältä ja kävi selälleen makaamaan. Hän nosti jalat ylös
olkapäilleni. Pöydän korkeus oli täsmälleen sopiva. Edessäni oli avoin, kiimainen,
ihanasti tuoksuva pillu. Ohjasin kaluni märkään vakoon. Kiimasta lotiseva pillu oli
kuitenkin niin tiukka, että minulla oli vaikeuksia päästä sisään. Laura auttoi lantionsa
liikkeillä minut sisäänsä. Olimme hetken paikallamme. Nautin
Lauran tiukasta kosketuksesta ja hyväilin hänen sääriään. Sitten aloin liikkumaan
piukan pillun puristuksessa. Laura vaikeroi ja kiemurteli pöydälläni. Pillu litisi ja
maiskahteli kullini soutaessa kireää vakoa. Lauran kynnet pureutuivat käsivarsiini.
Silmät suurina Laura haukkoi henkeä, uikutti ja vaati lisää, kovempaa. Pallit vain
läiskähtelivät vasten Lauran pakaroita pumpatessani kasvavalla kiihkolla elämäni
mahtavinta pillua.

En tiedä, kauanko jatkoin rajua nussimista. Aika tuntui ihanan pitkältä. Laura kiljahteli,
puristi ja takoi käsivarsiani. Tunsin räjähtäväni kohta. Kiihdytin tahtia entisestään ja
hieroin peukalolla Lauran klitorista. Pian Laura värähti voimakkaasti kuin
sähköiskusta. Silmät nurinpäin päässään hän voihki ja korahteli. Samalla minä
annoin periksi paineelle ja purkauduin voimalla syvälle Lauran sisään. Orgasmin
jälkiaallot pitivät meitä otteessaan vielä pitkään. Vartalomme nytkähtelivät ja värisivät
mielihyvän aaltojen kourissa. Lopulta Laura nousi ylös ja hikisinä syleilimme ja
suutelimme toisiamme.

-----------

Se kerta ei jäänyt ainoaksi. Tuosta illasta lähtien me olimme aina yhdessä, jos se
suinkin oli mahdollista. Tajusin rakastuneeni Lauraan palavasti. Tunne ei ollut
yksipuoleinen, vaan Laura kertoi minulle yksitoikkoisesta elämästään, tylsästä
miehestään ja kuinka minä olin saanut hänet elämään. Jos seksi voi joskus olla
täydellistä, niin meidän seksi oli sitä. Kuitenkin joka kerta se silti tuntui vielä
paremmalta. Työpaikalla kaikki puhuivat meistä, mutta me emme välittäneet.
Niihin aikoihin kävin massiivisia riitoja tyttöystäväni kanssa ja lopulta minä kerroin,
että rakastin toista. Se mursi hänen sydämensä. Lupaavasti alkanut liitto ja
elämän suunnitelmat sortuivat. Ero oli katkera.

Me Lauran kanssa nautimme elämästä. En tahtonut olla hetkeäkään erossa
rakkaastani. Laura kertoi hakevansa eron miehestään. Hän kertoisi sen
tulevana viikonloppuna. Se viikonloppu oli elämäni pisin. Kuljin kärsimättömänä
asunnossani. En pystynyt keskittymään mihinkään. Laura oli luvannut soittaa,
kun asia olisi sovittu hänen miehensä kanssa. Puhelua ei tullut.

Maanantaina, kun tulin töihin, huomasin heti, että jotakin oli tapahtunut.
Kaikki olivat synkän näköisiä. Osa näytti itkeneiltä. Käytävällä vastaani tuli
kirjanpitopäällikkö. Kysyin häneltä, mitä oli tapahtunut?
”Et tiedä vielä?” Hän sanoi kylmästi. ”Laura on kuollut”, hän jatkoi ja purskahti itkuun.
Maailma pysähtyi.
Aivoni kieltäytyivät uskomasta kuulemaansa. Jostakin kaukaa kuulin itkun-
sekaisesti jonkun sanovan : ”Minähän varoitin teitä.” Horjuin huoneeseeni ja loppu-
päivästä en muista enää mitään.

Nyt tuosta on kulunut viisi vuotta. Lauran mies oli mustasukkaisuuden puuskassa
surmannut Lauran ja sen jälkeen itsensä. Töissä en ole ollut tuon päivän jälkeen.
Vähitellen kaikki ystäväni ovat haihtuneet jonnekin. Minusta on tullut eristäytynyt,
ei toivottu henkilö. Viisi vuotta olen miettinyt ja jossitellut. Olen itkenyt valtamerellisen
kyyneliä. Minä voisin olla onnellisesti naimisissa, ehkä ensimmäinen lapsikin olisi
jo syntynyt. Laura olisi edelleen naimisissa miehensä kanssa ja eläisi omaa
yksitoikkoista elämäänsä. Kohtalo oli erimieltä. Kuinka moni meitä varoitti?
Kuinka moni kertoi varoittavia esimerkkejä tuhoon päättyneistä suhteista naimisissa
olevaan naiseen. Ketään emme kuunnelleet. Ketään emme uskoneet. Rakkaus
toisiamme kohtaan sumensi silmämme ja arvostelukykymme. Lopputuloksena
rikoimme neljän ihmisen elämän. Viiden vuoden aikana olen hakenut lohtua
pullosta, kirkosta ja psyykelääkkeistä. Tuska ei vain poistu mihinkään. Elämää on
silti jatkettava.

Vasta nyt pystyn tästä puhumaan ja minun oli tarve saada tämä itsestäni ulos.
Kerroin tämän ehkä myös siksi, että joku voisi ottaa tästä opiksi.
Lepää rauhassa Laura.

Yhteistyössä