Mulle laitettiin nexplanon 3/2013 heti synnytys sairaalassa (3 lasta) jälkivuoto about 6vko, sen jälkeen 3kk ei menkkoja ollenkaan. Tässä vaiheessa olin tosi tyytyväinen
, kunnes Heinäkuun lopussa alkoi niukat menkat, jotka on jatkunu tähän päivään asti.. Välillä on viikon verran tosi reilut, oikeen monsuuni menkat ja sit jatkuu niukkana taas..
Nyt on pari viikkoa ollu ihan mielettömän kipee alavatsa, vähän ku tosi kovat menkka kivut.
Mä mietin, että onkohan nää "raivo" kohtaukset kapselin haitta vaikutuksia myös? En ole mitenkään masentunut tai herkästi itkeskel tai muutakaan, mutta tuntuu siltä, että välillä raivostun ihan mitättömistä jutuista aivan silmittömästi.
Ylempänä, joku on tähän ketjuun kirjotellut pariinkin kertaan, ilmeisesti eka ei ollut lainkaan tyytyväinen, mutta loppujen lopuksi 2 vuoden käytön jälkeen kuitenkin ollut tyytyväinen.
Ennen mulla ollut aina säännölliset kuukautiset, eikä kipuja lainkaan. Enkä ole saanut raivokohtauksia. Joten nyt mietin kapselin poistattamista. Nyt ollut 7 kk siis kapseli ja mietin, että jatkako vielä tämän kanssa jos tilanne rauhottuu ja normalisoituu kuitenkin..