Miehen mustasukkaisuus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäh? Sun miehes suuttu jos menit naispuoliselle frendilles yöks ja sinne tuli sen ystäviä? Eihän sen pitäis suuttua, pitääkö nykyään parisuhteessa olla kahdestaan miehensä kanssa näkemättä kavereita? Luultavasti todella monel miehellä on myös naispuolisia kavereita.? En nää tuos mitään väärää! Ole huoleti, kyllä toi selvii, jos ei niin ei se mieskään oo täydellinen.

Miesten kanssa yön viettäminen on ok? Kuulutko sarjaan "ei järin luotettavat"? :D

Mitäh? Sun miehes suuttu jos menit naispuoliselle frendilles yöks ja sinne tuli sen ystäviä? Eihän sen pitäis suuttua, pitääkö nykyään parisuhteessa olla kahdestaan miehensä kanssa näkemättä kavereita? Luultavasti todella monel miehellä on myös naispuolisia kavereita.? En nää tuos mitään väärää! Ole huoleti, kyllä toi selvii, jos ei niin ei se mieskään oo täydellinen.

Ap vastailee itselleen :D

[QUOTE="Turhautunut";28773641]Eli aiheena nyt tälläinenkin asia kuten miehen mustasukkaisuus (hänen ystävistään.) Onko muilla tätä ja mistä tämä vois johtua? Otetaan esimerkiksi kun olen ollut baarissa naispuolisen ystäväni kanssa ja sattumalta näin mieheni ystäviä baarissa ja he tulivat juttelemaan kuulumisia jne. Sitten lähdimme naispuolisen kaverini kanssa heidän kanssaan samaan paikkaan yöksi. He kyllä tietävät etten koskaan pettäsi miestäni. Nukuttiin vaan se yö ja juttelimme turhuuksia. Aamulla lähdin naisystäväni kanssa kotiinpäin.

Kotona odotti kauhea huuto mieheltäni:"Mitä lähdet kaverieni mukaan, hävettää ihankun oisit joku kiertopalkinto joka juoksentelee kavereillanikin! Enkö ole sanonu tästä parikertaa aikasemminkin?! Roikuitte kuulemma heidän perässään jnejne." En tajua mistä noin kova reaktio voi tulla kun mitään ei edes tapahtunut. Mieheni ystävät oli soittaneet heti lähtömme jälkeen hänelle ja hieman vääristellyt asioita.. Asia meni niin että mieheni ystävät tulivat vääntämään juttua siihen ihan itse enkä todellakaan roikkunut heissä.. Osaisko joku valasta asiaa kun en voi mieheni kanssa jutella asiasta?[/QUOTE]

herranjestas,ihan aiheestakin on mustasukkainen,miksi sun pitäs viettää öitä kenenkään muun miehen kanssa kuin omasi? katsoppa peiliin ni sieltä löydät syyn mustasukkaisuuteen!

miehesi pelkää että menettä äsut=eli oot sille tosi tärkeä,elintärkeä.
mutta ilmeisesti sun miehes on sulle paskakasa=tuntuuhan se pahalta

Siis , et mennyt kotiin nukkumaan vaan miehen ystävien kanssa, miksi ihmeessä??. Juu ei onnistuisi meillä enkä kyllä nää syytäkään miksi niin pitäisi tehdä vaikkei mitenkään erityisen mutasukkaisia persoonia mieheni kanssa olla.

[QUOTE="vieras";28774159]Siis , et mennyt kotiin nukkumaan vaan miehen ystävien kanssa, miksi ihmeessä??. Juu ei onnistuisi meillä enkä kyllä nää syytäkään miksi niin pitäisi tehdä vaikkei mitenkään erityisen mutasukkaisia persoonia mieheni kanssa olla.[/QUOTE]

Tätä ihmettelen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28774247:
Niin no miksi ei voinut mennä suoraan kotiin sieltä baarista? Tässä se baarielämä nähdään...

Koska koti ei välttämättä ole naapurissa ja sinne ei välttämättä pääse ku huvittaa. Eikä ne miehetkään välttämättä huvikseen lähde hakemaan yöllä :oD Eikä välttämättä ole autoa. Ei mun mies pääsis mua hakemaan yhtään mihinkään jos lähtisin kauemmas baariin kavereiden kanssa. Vähän kyl nyppis yöllä ulkonakin ootella aamuliikenteen käynnistymistä kun samaan kämppään miesten kans ei saa mennä...

Koska koti ei välttämättä ole naapurissa ja sinne ei välttämättä pääse ku huvittaa. Eikä ne miehetkään välttämättä huvikseen lähde hakemaan yöllä :oD Eikä välttämättä ole autoa. Ei mun mies pääsis mua hakemaan yhtään mihinkään jos lähtisin kauemmas baariin kavereiden kanssa. Vähän kyl nyppis yöllä ulkonakin ootella aamuliikenteen käynnistymistä kun samaan kämppään miesten kans ei saa mennä...

Öööh, pakkokos se on silloin mennä jos tuollaisia ongelmia tulee? :D

No kyllä mua hävettäis, jos mieheni lähtisi bilestämästä joidenkin mun tuttujen naisten kanssa jatkoille ja eikä edes tulisi yöksi kotiin... Sinkulle tuo on ihan ok, mutta aika ajattelematonta parisuhteessa eläjälle. Oletko aloittaja varma, että olet ymmärtänyt oikein? Jos miehesi ei olekaan mustis, vaan häntä vaan jyrsii tuollainen käytös.

Jep luojan kiitos niin on. Saan asua suht tasa-arvoisessa Suomessa ihan rauhassa enkä siellä Lähi-Idässä...

Ehkä sun kannattaisi muuttaa sinne missä se ihailemasi "tasa-arvo" toteutuu? Koska eivät ihmiset tässä maassa ajattele keskimäärin tästä asiasta kuten sinä. Ja tuolla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa, ainoastaan luottamuksen ja tyhmyyden kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28774400:
Ehkä sun kannattaisi muuttaa sinne missä se ihailemasi "tasa-arvo" toteutuu? Koska eivät ihmiset tässä maassa ajattele keskimäärin tästä asiasta kuten sinä. Ja tuolla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa, ainoastaan luottamuksen ja tyhmyyden kanssa :D

Nah, enemmän se vissiin on suhdekohtaista. Tässä suhteessa luottamus toimii eikä tartte mussuttaa olemattomista :o)

Mulle tuo ei olisi periaatteessa paha juttu lainkaan, oma mieheni ja kaverini tuntien, mutta ehkä se sun miehes on suuttunut, kun sulla ei oikein pysy tuo juttu kasassa. Lipsautitko ensin hänellekin, että olitte vieraassa paikassa yötä, ja yritit sitten väittää, että olittekin kaverisi asunnolla? Jokin nyt ei täsmää.

[QUOTE="aroon";28774557]En tajua yhtään näitä vastauksia. HYvässä parisuhtessa jossa luotetaan toisiinsa tuo on aivan normaalia ![/QUOTE]

Kuka määrittää mikä on normaalia? :D ja missä ikäluokassa tuollaista harrastetaan?

Yhteistyössä