Noh noh. Mä vähän luulen, että suurista suista huolimatta valtaosa tässä ketjussa ap:tä mollanneista ei todellakaan pitäisi siitä, että heidän eskarilaisilleen näytettäisiin video vaikkapa suomalaisesta broilerituotannosta. Enkä nyt tarkoita mitään skandaalivideoita vaan sitä, miten broileria tuotetaan munasta kaupan hyllyyn täysin Suomen lakien mukaisella tavalla.aloittajalta lapset huostaan edesvastuuton äiti
Totta, ruuantuotannosta kokonaisuudessaan pitäisi puhua paljon enemmän eikä laittaa päätä pensaaseen silloin, kun siihen lautasella herkulliselta tuoksuvaan ateriaan liittyy jotain vastenmielistä.Kasvimaalla juurekset revitään armotta mukuloineen maasta, samoin perunat irroitetaan tylysti kasvualustastaan sääliä tuntematta. Viljat niitetään säälittä puimureiden ammottaviin teräskitoihin.
Yrtit silputaan tai muussataan tehosekoittimessa raa'asti tuntemattomaksi mössöksi.
Kaupoissa esitellään julkisesti irtisilvottuja kasveja, vihanneksia ja hedelmiä, jotka makaavat kuolleina hintalappujen kera odottamassa nälkäisten ihmisten kahmivan ne pusseihin ja ostoskoreihinsa.
Tällaista makaaberia, raakaa barbariaa annetaan vielä lasten katsella. Tähän julmuuteen pitää HETI puuttua.
Vai oisko siitä tullut homo jos äippä ois pitänyt sen pumpulissa kotona?Voi ei ap, nyt sun pojasta tulee homo kun on nähny kalan teurastuksen :O
Kaloja tai lintuja, eläimiä kuitenkin eikä sillä pitäisi olla väliä, mistä eläimestä on kyse.Alkuperäinen kirjoittaja mihintäämaailmaonkaanmenossa;28501696:Ei voi olla totta =D itsekin olen pienestä asti ollut mukana ruodustushommissa vaikka en siitä ollutkaan pikku prinsessana aina niin innoissani, mutta eipä oo jääny niin minkäännäköisiä traumoja ja sillonkin ajattelin sen olevan ihan luonnollinen operaatio =D lopeta se pumpulissa kasvatus tai teet lapsellesi kunnon karhunpalveluksen! Itsekään en ehkä näyttäisi noin pienelle eläinten laittamista lihoiksi (paitsi jos itse haluaisi nähdä) mutta ne on vaan kaloja!! järki käteen nyt.. oletkohan niitä vanhempia jotka ei anna pienokaisen kiipeillä kivien päälle ja opetella kuperkeikkoja kun on liian vaarallista?
Toivon totisesti että olisi vitsi, mutta ei. Mitäs sitten jos isi olisi hoitanut homman piilossa lapselta ja äidiltä, ja vienyt pöytään valmiiksi paistettuna. Olisiko selitys ollut että "kalat muuttuvat tälläisiksi itsestään". Itse olen noin viisivuotiaasta tappanut ja perannut kalat itse, eikä mitään traumoja ole tullut. Tekstissä kirjoittanut äiti sanoo isiä juntiksi...kääntäisin nimityksen nyt toisinpäin. Jos ei kalan perkausta voi lapselle näyttää, niin suosittelen tv:n ja lehtien piilottamista, siellä kuitenkin näytetään paljon pahempia juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja öh;28495706:Kai tää aloitus on vitsi?
Hahahhaa tää kyllä piristi pitkän työpäivän jälkeen No alottaja on varmaa asunu jossain kehäkolmosen sisäpuolella koko elämäsä ja voisin kuvitella, että vanhemmat on ollu rikkaita yms, niin ei oo kohannu tommosta asiaa pienempänä/nuorempana elämässä.Miehes teki ihan oikein.