Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mun päivän iloinen asia liittyy _yllätys yllätys_ ukkokultaan :LOL:

Mulla oli taas semmonen hilpeän sorttinen työpäivä, lähdin kotoa kuudelta aamulla ja olin iltakasilta kotona. Taas oli kaffet termarissa, leivät tehty valmiiksi, kaupassa käyty, piha haravoitu ja oksat silputtu. Onneksi nyt ainakin vähän rauhottuu töissä, mulla on huono omatunto kun en oo kotona auttamassa
 
Aamulla oli ihana herätä, kun oli nukkunut 12 tuntia (hieman olin väsynyt) ja nyt sitten valvottaa taas, mutta ihan syystä, sillä miehen veli miehensä kanssa tulivat yllättäen kylään. Sanoivat viipyvänsä ainakin maanantaille, niin saavat kunnolla osallistua 5 vuotta täytävän toisen poijan synttäri juttuihin. Tosin heillä ei paluu lippuja vielä hankittuna, joten voivat kyllä viipyä pidempäänkin.
Nyt on siis talo täynnä vieraita, kun miehen vanhemmatkin vielä meillä, mutta lähtevät sunnuntaina.

Ja siis mua ei haittaa yhtään, että vieraita on. Mä vaan tykkään. Ja koko ajan enemmän tullaan anopin kanssa juttuun, joten kiva taas nähdä tällai kunnolla pitkästä aikaa ja lapsetkin tuntuvat tykkäävän.

Ja miehen veli puolisoineen on mun ihan lemppari sukulaisia miehen puolelta. Me ollaan aina tultu hyvin juttuun miehen veljen kanssa. Todella ihana yllätys, että myös miehen veli puolisoineen tulivat Suomeen. Tästä lapset vielä enemmän innoissaan enkä meinannut tänään saada kahta keskimmäistä edes nukkumaan ihmisten aikoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: moekoe ja moona81
Aamulla oli ihana herätä, kun oli nukkunut 12 tuntia (hieman olin väsynyt) ja nyt sitten valvottaa taas, mutta ihan syystä, sillä miehen veli miehensä kanssa tulivat yllättäen kylään. Sanoivat viipyvänsä ainakin maanantaille, niin saavat kunnolla osallistua 5 vuotta täytävän toisen poijan synttäri juttuihin. Tosin heillä ei paluu lippuja vielä hankittuna, joten voivat kyllä viipyä pidempäänkin.
Nyt on siis talo täynnä vieraita, kun miehen vanhemmatkin vielä meillä, mutta lähtevät sunnuntaina.

Ja siis mua ei haittaa yhtään, että vieraita on. Mä vaan tykkään. Ja koko ajan enemmän tullaan anopin kanssa juttuun, joten kiva taas nähdä tällai kunnolla pitkästä aikaa ja lapsetkin tuntuvat tykkäävän.

Ja miehen veli puolisoineen on mun ihan lemppari sukulaisia miehen puolelta. Me ollaan aina tultu hyvin juttuun miehen veljen kanssa. Todella ihana yllätys, että myös miehen veli puolisoineen tulivat Suomeen. Tästä lapset vielä enemmän innoissaan enkä meinannut tänään saada kahta keskimmäistä edes nukkumaan ihmisten aikoihin.
Ihanaa <3 Mie en esim. malta edes odottaa ensi torstaita jolloin pitkästä aikaa oma anoppi on tulossa vierailulle :)
 
Huomenta!
Meillä nukuttiin pitkään, ja kaiken huipuksi mä lähden kohta YKSIN multasormeen, vähän suunnittelemaan. Mies ja muksu saavat tehdä mitä tykkäävät.

Sit olis mathc show tiedossa kans, meil ei ole koiraa jolla osallistua, mutta jos menis pahentamaan tätä koirakuumetta edes tunniksi sinne. Kelikään ei ole niin paha mitä tiedotuksessa sanottiin.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Olen taas yksin kotona. Kahvi maistuu jostain syystä nyt tosi hyvälle, jopa tavaksi tulleen aamu-appelssiinin kanssa. Facebookista bongasin kohutun videon linkin ja katson sen kohta kun maltan.

Uusi kirja odottaa lukijaansa... käyn ensin kaupassa sateesta huolimatta, teen miilunpolttajan spagettia ihan vaan itselle ja sitten istun alas lukemaan. En tiedä varmaksi, koska tämä luksusolo (eli yksinolo) loppuu, joten meinaa tulla hätä nauttia kaikesta.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Mummilassa kylässä nyt pari päivää :) Ulkona tuoksuu lanta ja kulotukset käynnissä, peltoja valmistellaan kovaa kyytiä. Kävin penkomassa eilen Reiman tehtaanmyymälässä sillä ajatuksella etten enää sieltä mitään löydä. Löysin yhden kaksiosaisen talviasun, kengät ensii syksyyn ja kuravaatteita. Kannattava keikka siis.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Oltiin tytärten kanssa day spassa, mammalle oli varattu kuulkaa hieronnat ja kuorinnat ja mutahoidot ja kasvonaamiot, kyllä nyt on komia mutsi!

Tänään sain ilahdutettua vuorostani ukkokultaa, hän kun lähti grillaamaan pihalle oli kovin ilahtunut siitä että olin ostanut grillausoluen
 
lucifer
Vettä sataa kaatamalla ja lasten kanssa käytiin hyppimässä rapakoissa ja nautittiin sateesta. lämmintä kaakaota ja tuoreita korvapuusteja sen jälkeen. Nyt katosovat lastenohjelmia ja kikattelevat yhdessä "höpsölle äidille".
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28449108:
pihaprojektia suunniteltu, vähän siivottu pihaa ja ostettu pari ruukkua sinne, kukkaset haen huomenna :heart:

haarapääskyt bongattu tänään, joten se o kesä ny!

on grillattu, leivottu suklaakakku ja nyt naatitaan jääkiekosta :xmas:
Sun vuorokaudessasi on enemmän tunteja kuin mulla! Epäreilua! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28449182:
no, toi kyllä kuulostaa siltä et olisin tehny jo vaikka mitä, mut ei noihin saa aikaa kulumaan ku hetken :snotty: perse homeessa istunu täs koneella jo monta tuntia =)
Varsinkin pääskyjen bongailuun saa kulumaan vaikka koko päivän!
 

Yhteistyössä