Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Olen taas yksin kotona. Kahvi maistuu jostain syystä nyt tosi hyvälle, jopa tavaksi tulleen aamu-appelssiinin kanssa. Facebookista bongasin kohutun videon linkin ja katson sen kohta kun maltan.

Uusi kirja odottaa lukijaansa... käyn ensin kaupassa sateesta huolimatta, teen miilunpolttajan spagettia ihan vaan itselle ja sitten istun alas lukemaan. En tiedä varmaksi, koska tämä luksusolo (eli yksinolo) loppuu, joten meinaa tulla hätä nauttia kaikesta.
Mikä kohuvideo on kyseessä? En oo utelijas yhtään en... :D
 
Peyote
Ihana ilma oli tänään, satoikin ja ulkona tuoksuu hyvälle. Ihanat veljenpojat oli kylässä ja syötiin jäätelöä.

Ja nyt mä odotan miestä kotiin salilta. Oon vähän hulluna siihen.:heart: Kevät!
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Tuitui :wave: ollu kiva päivä. Ulkoiltu ollaan, ollaan otettu mun uudesta tunikasta kuvia, ollaan kokkailtu yhdessä, ollaan siivottu parveketta ja saatiin haettua pöytäkin sinne vihdoin (maalata vielä pitää) ja nyt mies haki herkkuja kaupasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Hitto vie tuota miehen logiikkaa. Ripusti wc-raikastimen paikoilleen. Pissi ja onnistui sitten laittamaan se raikastimen huonosti joten pönttöönhän se tippui. No miespä ajatteli, että vetää vessan ja sitten ottaa sen pois. Sinnehän pönttö imas sen jumiin.

Ja arvatkaapas kuka suurissa piirtein kyynärpäätä myöten sitä sieltä sitten irroitteli. Oli muuten mukavasti jumissa. Mies vaan nauroi kun olin valmis. Ja totes ei tarvii olla nyt noin kauheen negatiivinen.

Ehkäpä mielikuva ja tapahtuma tuo jotain iloa teidänkin iltaan...
 
Melkein kaikki ikkunat on pesty, takaovi vain jäi viikonlopulle. Pestiin puokkiin miehen kanssa. Tein reilun tunnin pyörälenkin ja se oli mukavampaa kuin odotin. (Mä en tykkää pyöräilystä.) Eksyin matkalla, mutta ei se mittään, tulihan poljettua.

Grillattiin taas lohta ja parsaa, olin ihan nirvanassa ruuan jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja moekoe
"vieras"
Parvekkeen lattian pesu edessä, sitten vien kukat olohuoneesta parvkkeelle. Siellä ne sitten saavat nauttia kesästä lokakuuhun asti. Ja kasvavat kunnolla.

Tilli, persilja ja ruohosipuli tänään laatikoihin ja myöskin parvekkelle. Pian saan sitten ihan itse kasvatettuja yrttejä laittaa mausteeksi ruokiin.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Naurattaa niin paljon, etten pysty edes mennä kysymään et mitä hittoa. :LOL:
Muksu on pihalla leikkimässä. Ihmettelin kun kuuluu outoa ääntä, sillä on omat kottikärrynsä, lasten malli, metallia, fiskarsin perus puutarhatyökalut, ne minikokoiset, istutuslapio, hara ja kuokka, aikuisten kokoa lumikola (se vanhempi, halkinainen) ja rautainen ikivanha pistolapio, joka painaa suunnilleen samat kuin rautakanki :O

Aika hullunkurinen puutarhuri tuolla seikkailee, laulaa mennessään vielä jotain kauheeta smurffirenkutusta.

Mut en viitsi mennä häiritsemään, annoin sille luvan etsiä paikan omalle kukkapenkilleen. Meinaa ilmeisesti tehdä sen samoin tein. :heart:
 

Yhteistyössä